Flytter til sjetnemarka snart jeg og lysten til å starte på treningssenter er kommet igjen, også får jeg tid til det nå framover. Ser de har sats og 3T på tiller, noen som har erfaringer med disse? annbefalinger?![]()
Flytter til sjetnemarka snart jeg og lysten til å starte på treningssenter er kommet igjen, også får jeg tid til det nå framover. Ser de har sats og 3T på tiller, noen som har erfaringer med disse? annbefalinger?![]()
FTK fosen !hantelpre
3t på Tiller er vel største og flotteste de har( i følge ansatt på 3T Byåsen), med blant annet svømmebasseng.
Noen hundre meter unna der har du Kaliber treningstudio :http://www.kalibergym.no/
Ja så på kaliber men de har ikke noe for barn. hvertfall ikke som jeg fant.Renger med jeg må ha med meg pjokken noen ganger når jeg trener, og det er ikke morsomt å ha han hengende rundt meg fordi det ikke er noe å gjør der :P
FTK fosen !hantelpre
er sofakrok med en liten kasse lego, og en tv med video og noen barnefilmer osv.. Regner med ungen er så veloppdratt at det er nok? Du kan jo stikke bortom å se hvertfall.. Koselige folk og bra miljø er det hvertfall..
Ja det holder jaPå maxi i rissa, (vet ikke hvordan det er nå) men det var hvertfall INGENTING der, hadde med egne leker, men det er liksom ikke morsomt når man er borte
![]()
FTK fosen !hantelpre
Om 3t på tiller er 3t Rosten, så kan jeg signere på at den er skamfin!
noen som har prøvd Elixia da?
FTK fosen !hantelpre
hørt det er flott der, de har vistnok også basseng, men er vel en 100 lapp mer en 3T igjen?
fant ikke prisen så jeg sente de mail![]()
FTK fosen !hantelpre
Kaliber ville vel vært et bra valg daFLytter jeg til byen til sommeren skal jeg trene på flex!!!! jumping
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar