Viser resultatene 1 til 34 av 34

Tråd: Treningsstudio for barn

Supermod
    Ble medlem
    07-2002

Treningsstudio for barn

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Jeg ser bare positive ting, jeg ville vertfall gitt det en sjangse.

Styrkeløftklubber har jo gjort det samme i mange mange år, så det er jo ikke akkurat noe nytt. Styrkeløftklubber fokuserer på andre mål, men er jo vekttrening det også
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Hadde foretrukket at 8-15 åringen min spilte fotball eller håndball ja. Kall det konservativt, men trening skal være lek frem til i alle fall 13-14 års alderen.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Ja jo tja kanskje. Jeg er for at unger skal leke og være ute og ha det gøy når de er så unge jeg da.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper Vis post
    Ja jo tja kanskje. Jeg er for at unger skal leke og være ute og ha det gøy når de er så unge jeg da.
    Enig, MEN det er bedre de er på et treningstudio en de sitter og blir feite og late foran data og tv-spill eller lignende. Så ut som det var lagt opp til et trygt og godt opplegg på Arena somartikkelen handlet om..

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Enig, MEN det er bedre de er på et treningstudio en de sitter og blir feite og late foran data og tv-spill eller lignende. Så ut som det var lagt opp til et trygt og godt opplegg på Arena somartikkelen handlet om..
    Ja helt klart, men det bør være siste utvei. Jeg synes Kroppsøving og kostlære burde bli lagt mer vekt på i skolen. Gym hver dag burde hvert obligatorisk. Hadde man hatt dette fra grunnskolen og opp gjennom videregående hadde man fått bukt med mye av fedme og folk som generelt er i dårlig form.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    endelig ligger Norge foran andre land i ting.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    ville aldri trent der selv klarer ikke og løfte tungt mens rommet er fullt med 8åringer.

blir litt mer inspirert når en stor fyr i tjue årå trener der(hvis dere skjønner)?

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hva med tricepsman?
    wat

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    ja,hehe han hadde nok lagd mye inspirasjon han.

hva benker han på?

Udefinert Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Mer enn du noen gang kommer til å gjøre, andyboy
    184 cm
    91 kg
    20 år

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Må si meg enig med flere over.
    Først og fremst bør jo unger gå på aktiviteter som fotball, håndball og andre lagidretter.

Ser absolutt at det kan være bra å ha gymtimen i det studioet av og til som en del av den variasjonen gym skal ha, men synes ikke gymnastikken skal baseres på aktivitet inne i et studio. Det blir igjen for ensformig.

Dette er et fint tiltak for dem som allerede sliter med å komme seg i gang med 'vanlig' sosial trening pga. unormal vekt o.l.
    Kanskje dette kan hjelpe dem et stykke på vei til å komme i gang med 'vanlig' trening også.

Barn bør uansett ta del i lagsport da det er veldig bra for barnets sosiale utvikling, og eg synes ikke at barn uten 'spesielle hemninger' skal basere sin fysiske aktivitet på fritiden på et treningssenter og ikke noe annet...
    Pissa og legga seg

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Skal man tvinge ungene inn i dette da?
    Jeg er mer for å motivere ungene til å gjøre noe aktivt, enn å tvinge dem inn i et helsestudio. Tviler på at barn i den alderen som er målgruppen her vil synes det er spennendes å trene på et slikt senter.

Kanskje en gang eller to for de ivrigste og mest optimistiske, men tror fort at dette mister sin glans og blir kjedelig. Mao du og barna dine blir nok et støttemedlem til en bransje hvor brorparten av "kundene" aldri benytter seg av tjenesten de betaler for

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen Vis post
    Kanskje en gang eller to for de ivrigste og mest optimistiske, men tror fort at dette mister sin glans og blir kjedelig. Mao du og barna dine blir nok et støttemedlem til en bransje hvor brorparten av "kundene" aldri benytter seg av tjenesten de betaler for
    Det er jo akkurat slik det er med andre treningssenter som sats og 3t også...
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Artifex Vis post
    Det er jo akkurat slik det er med andre treningssenter som sats og 3t også...
    Stemmer det, men da med voksne folk som bestemmer selv. Det å "tvinge" småbarn til å trene styrke tror jeg ikke er en løsning for å bekjempe overvekten.
    Vi vet jo de fleste av oss her inne, at det er maten vi spiser, og ikke mangel på bevegelse som spiller mest inn når vi legger på oss. Og det er med kostholdet man må jobbe for å komme dette problemet til livs.
    For all del, få ungene i aktivitet. Men i en form for aktivitet som de synes er morsomt. Tror ikke pec dec maskinen kommer inn under denne kategorien.

Superior newbie Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Det er vel ikke snakk om å tvinge barn inn på studio, men når de har monopol på barn i Stavanger så vil de vel kunne ha nok mennesker som har lyst til å drive et effektivt treningstudio.
    Og styrketrening er jo ikke farlig for unge når det utføres riktig.

Selvom jeg vil tro at det vil være flest fra 13-15 som vil ha lyst til å trene der.
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nudz Vis post
    Det er vel ikke snakk om å tvinge barn inn på studio, men når de har monopol på barn i Stavanger så vil de vel kunne ha nok mennesker som har lyst til å drive et effektivt treningstudio.
    Og styrketrening er jo ikke farlig for unge når det utføres riktig.

Selvom jeg vil tro at det vil være flest fra 13-15 som vil ha lyst til å trene der.
    Hvis disse feite jævelungene synes det er morsomt å trene styrketrening, så kjør på. Er enig i at det sikkert er sunt og fornuftig. Men som tidligere nevnt, så tviler jeg på at flertallet av disse drittungene vil være interessert i dette, og derfor er det frivillig tvang som må til.
    Jeg overhørte en debatt på P4 idag, der bla daglig leder for dette senteret var representert. Og jeg satt igjen med et inntrykk av en "hvis de ikke vil, så skal de" mentalitet etter dette programmet. Og det er bla utifra denne holdningen at jeg oppdaget min lille misnøye med dette tilbudet.

Men hvis det viser seg at dette er en god ide, så vil jo dette være et tilbud som er kommet for å bli. Og det til glede og nytte for mang et medlem av McDonalds generasjonen. Men viser det seg at barneværnet står sammen med ADN for å overvåke dette senteret, og fastslår at dette tilbudet ikke var så fantastisk likevel, så vil jo markedskreftene fjerne dette like fort som fornuften forsvant fra Det hvite hus etter inngangen til dette tusenåret.

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    syntes det er helt ålreit, trening er bedre enn ikke trening..
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    endelig ligger Norge foran andre land i ting.
    WRONG!

Sitat Opprinnelig skrevet av Aftenposten
    Nytt konsept innenfor sunnhet og trening, med formål å få alle ban og unge til å være fysisk aktive. Konseptet startet i England i 1998. Første treningssenter i Danmark åpnet i 2006.

TEAM BODYTECH

Medlem noen sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    enig, ut i skauen og opp i trærne med dem.
    frisk luft og fysisk forstring med kakao og pinnebrød.
    noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

Silver Member aeldagrim sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    30
    Vel, dette er jo et kjempetiltak hvor barn evt kan ha et sted å være til foreldrene kommer hjem fra jobb f.eks. Om dem trener vekter, springer, spiller pingpong eller sitter i et hjørne og surmuler.. spiller vel minimal rolle så fremst dem ikke er ute og gjør ugagn uten voksne til stede!
    Barn blir tvinga til å gå på skole, voksne blir tvinga til militæret..
    Livet er itteno dans på roser skjø!

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Nja.. Vet ikke helt. Kanskje greit om det har gått så langt at barnet ditt er lat, overvektig osv. Men ser ikke helt poenget for et normalt aktivt barn og starte i et studio. De har turn, håndball, fotball, kampsport osv. de kan drive med.

Også er det vel helst sånn at man ikke skal spesialisere seg innen noe før man sånn 12år. (Iallefall det de prøver å få til i Norge nå virker det som.) Altså at man skal ha ulik lek innenfor det man driver med, for å utvikle motorik osv.
    Beste lekeplassen for et barn er faktisk skogen(skog terreng).
    <3Fitnessfrøken<3

Superior newbie Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    http://www.varyaakulova.com/

Her kan dere lese om ei som begynte ganske så tidlig å trene... Så en dokumentar om henne på Discovery, og det var ganske imponerende. Ligger en torrent på Torrentleech for de som er medlemmer der under navnet;
    Discovery Channel My Shocking Story Worlds Strongest Girl WS PDTV XviD-FTP
    JA, det skal gjøre vondt...!!!

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Liquid Vis post
    http://www.varyaakulova.com/

Her kan dere lese om ei som begynte ganske så tidlig å trene... Så en dokumentar om henne på Discovery, og det var ganske imponerende. Ligger en torrent på Torrentleech for de som er medlemmer der under navnet;
    Discovery Channel My Shocking Story Worlds Strongest Girl WS PDTV XviD-FTP
    lette og lette det eneste jeg lurer på er hva hun benker på.

noen som hvet det?

Superior newbie thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006

noen som hvet det?
    En bagatell egentlig offtopic , men du skriver "hvet" overalt og det er feil! Det skrives "vet".

Superior newbie Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

noen som hvet det?

What are her best lifts today?
    Today her best lifts include lifting a 300 lb. (140 kilogram) barbell off the ground. She can easily bench press 150 lb. (70 kilograms). One amazing thing about Varya Akulova is that her upper body (arms, shoulders) are as strong as her lower body. Within the past 6 months, Varya has lifted 3 people on her back while lifting 3 kettlebells off the ground at the same time, she did this at age 12 and her bodyweight was about 84 lb. (40 kilograms), the total amount of weight she raised up was 775 lb. (350 kilograms). She lifted about 9 times her bodyweight, QUITE AMAZING. After this lifting performance, many Russian newspaper proclaimed her "strongest girl in the world".

Fornøyd?
    JA, det skal gjøre vondt...!!!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    hvis hun løftet 350kg fra bakken, skulle hun ikka ha dratt litt mer en 140 i mark?

*bs warning* og hvordan får man 3 mennesker på ryggen?
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    hvis hun løftet 350kg fra bakken, skulle hun ikka ha dratt litt mer en 140 i mark?

*bs warning* og hvordan får man 3 mennesker på ryggen?
    dette er jo sånn circus strongman greier... de folka 'klatrer' vel opp via et stativ eller noe... man kan ka ganske mye på seg viss man låser beina og har balansen...

men uansett, sterk er hun. hvertfall i forhold til fysikken... hun er jo ikke noe stor, men ser for all del veldig trent ut...
    Pissa og legga seg

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av thegreatone Vis post
    En bagatell egentlig offtopic , men du skriver "hvet" overalt og det er feil! Det skrives "vet".
    enig her... har irritert meg over det i samtilige poster...

anders, skriv 'vet', så gjør du meg en tjeneste
    Pissa og legga seg

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lanoen Vis post
    dette er jo sånn circus strongman greier... de folka 'klatrer' vel opp via et stativ eller noe... man kan ka ganske mye på seg viss man låser beina og har balansen...

men uansett, sterk er hun. hvertfall i forhold til fysikken... hun er jo ikke noe stor, men ser for all del veldig trent ut...
    Ja sterk er hun, men hvordan kan en så lita jente ha 3 mennesker på ryggen, da tenker jeg på plassen:S
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    og hvordan får man 3 mennesker på ryggen?
    Når du får trent litt reaper, og får litt breiere rygg, så får du sikkert plass til 3-4 stk på ryggen du også.. Ikke at denne jentungen hadde noe brei rygg..

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Når du får trent litt reaper, og får litt breiere rygg, så får du sikkert plass til 3-4 stk på ryggen du også.. Ikke at denne jentungen hadde noe brei rygg..
    er plass til 2-3 stykker på ryggen min men på den lille jentungens rygg? skulle likt å sett bilde av detjumping
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    På det ene bilde her har hun iallefall 2 på ryggen.. Er ikke gamle jenta her.
    På andre bilde vil jeg si hun ser nokså solid ut jeg da Iallefall låra..
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder lift000013.jpg   lift00003.jpg  
    <3Fitnessfrøken<3

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.