Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Treningsutstyr

Kliss nytt medlem asdf sin avatar
    Ble medlem
    12-2003

Treningsutstyr

Skal kjøpe en stang og mest sannsynelig da også en benk. Har sett litt rundt på forskjellige web shops og lurte på om dette:

* Internationalt skivestangsett
    * Inkl. 220cm int.stang m/låser
    * Stang er beregnet og tåle opp til 200kg
    * Støpejernsvekter 2x20 2x15 2x10 2x5 4x2,5 4x1,25
    * Totalt 140kg inkl stang og låser

Ser ut som et ok sett? Stanga så litt tynn ut, men kan jo være bildet bare, og alle stenger er kanskje så "tynne". Får ikke linka til selve settet(da dette kommer i et sånt "pop-upp" vindu og ikke har egen adresse, men kan linke til sida der du trykker på web shop og så på vektskiver/stangsett, det er denne linken: http://www.gym2000.com/stenger/

Kan man trene f.eks biceps med sånn stang? eller må man ha en curlestang da?

Så kommer vi til benk, er dette en ok benk: http://www.abilica.no/default.asp?page=product&id=219
    Har aldri testa sånn benk før, hvis jeg legger ryggen flat så kan jeg trene benkpress right? Synes det ser om som om stengene på sidene er i veien på bildet, men er kanskje bare jeg som er dum, hehe.

Er jo også mange benker på denne sida: http://www.mobech.no/

Har i grunn ikke no stor erfaring på dette området, så alle tips mottas med takk.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Settet du ser på er et fint nybegynnersett. Dette kan du bruke til diverse øvelser med en benk som den du har tenkt på.

Stanga, om det er en "olympia-stang" veier 20 kg. og er nok ikke så tynn som den ser ut til.

Du burde kanskje tenke på å kjøpe manualer også...så har du mange øvelser du kan gjøre.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Kliss nytt medlem asdf sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Har manualer allerede Har bare 25kg da:S Så låra får liksom ikke kjørt seg så sykt, kjører 20 reps på knebøy med manualene enten hengendes langs sida eller at jeg har dem oppå skuldrene, og jeg har ingen probs med å få gjort de 20 repsa, så en stang med litt felre kilo vil nok gjøre susen

Har også lagd en slags nedtrekksmaskin ved hjelp av en ribbevegg, en talje og god fantasi:P Det fungerer faktisk meget bra, kjente det godt i ryggen

Skal nok bestille det stangsettet der tenker jeg, og mest sannsynelig en av de benkene, da mangler jeg bare proteinpulver, så er jeg på vei mot nye høyder:P

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    jepp det er du nok.

Meget brukendes det du har tenkt å bestille! Så får du bare ha lykke til
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.