Så disse i Coop avisen og ville tipse folket om det. Vet ikke om det er noe særlig, men hvis noen har no erfaring med disse produktene så si ifra. Kunne tenkt meg en sykkel eller en benk.
Var vel relativt billig????
Er jo bilig, men en benk som bare tåler 100 kg er vel ikke noe å ha på?
men hadde jg hatt plass hadde jeg hatt råd å kaste bort de få kronene på en slik billig sykkel eller en sånn tråkke sak som anarki99 kjøpte
Kunne tenkt meg den Ro maskinen der til 899 kr jeg, jeg er helt utrent men vil trene fitness, hva syns dere ?
Jeg holder en knapp på Maxfit treningshjul (TM) til 69.90,-
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
En venninne av meg kjøpte den stepp/sykkel-saken.
MaxPro Crosstrainer 4000 til 1990,-
Og leverte den tilbake etter 2 dager, da var det noe med "motoren".
-Hun fikk en ny, men er lite fornøyd.
Jeg har alltid hatt som motto at du får det du betaler for!
-Kan selvfølgelig få ting til en bra pris på tilbud, men jeg er litt skeptisk til COOP sitt treningsutstyr.
Det er jo en grunn til at det er på salg...
SCP
Jeg kjøpte meg en såkalt "parkometersykkel" for par år siden... den er helt grei... men det er ikke sånn at du får kjørt deg til de grader på sykkelen. Hadde jeg kunne gjort valget igjen, ville jeg heller spart opp mer penger og spandert på meg en "spinningsykkel". De billige syklene er liten tess i grunn... Du kan sitte å tråkke og tråkke.... men du kjenner ikke at svetten renner nedover ryggen for å si det sånn.
Det er i alle fall min erfaring![]()
Overvinn dine vaner, ellers vil de overvinne deg
Må du putte på penger for å få den igang ?Opprinnelig skrevet av Snow
![]()
Hehe noe i den dur ja, det verste er at du bare står på stedet hvil også enda så mye man tråkker...Opprinnelig skrevet av Gulliksen
![]()
Overvinn dine vaner, ellers vil de overvinne deg
10 coop kg = 9 jern kg. Den kan jo være veldig skummel. jeg kjøpte en benk på obs for 2 år siden, har brukt den MYE og den holder den dag i dag. pleide kjøre 150 kg i knebøy på den uten at den har blitt så veldig dårlig. eneste er at benken ble litt skeiv etter at det lå noe dilldall under ene siden mens jeg hadde kilo på.