Trente hele kroppen med vekter på tirsdag...veit kroppen trenger litt hvile, men lurer på om jeg kan trene idag ( torsdag ) alikevel ? Er bittelitt støl og bittelitt sliten i musklaturen, men tror jeg kan få til å trene alikevel![]()
Trente hele kroppen med vekter på tirsdag...veit kroppen trenger litt hvile, men lurer på om jeg kan trene idag ( torsdag ) alikevel ? Er bittelitt støl og bittelitt sliten i musklaturen, men tror jeg kan få til å trene alikevel![]()
Tren i vei! Dersom du liker å trene hele kroppen hver gang så ta færre sett pr trening, slik at du totalt får like pange sett pr uke...
I know I was born and I know that I’ll die.
The in between is mine. I am mine.
Jooo....bruker nautilusmetoden jeg da...dvs...maks 1 sett med maks 15 rep.Opprinnelig skrevet av Erik---
Har ikke så greie på trening, men er redd for at jeg ikke skal få fremgang
Dersom du trener 1 sett pr øvelse med 15 reps går det bra. 1 dag hvile holder lenge.
Trener selv fullkroppsprogram med 1 oppvarmingssett og 2 sett pr øvelse.
I know I was born and I know that I’ll die.
The in between is mine. I am mine.
Enig med Erik her, du kan trene selv om du har treningsverk i de aktuelle musklene. Dte du bør se på, er at du ikke overstiger et viss antall sett i løpet av feks. 1 uke på de aktuelle musklene. Dette kan variere noe fra person til person, det må en bare finne ut av. Overtrening er det verste du gjør.........
Takk for gode råd
Men...hva er tegnene på overtrening ? Vil jo ikke det...da ødelegger jeg vel programmet mitt ?
Du kan ha for mye treningsvolum om du ikke øker i styrke (selv om kosthold, hvile osv er ok).