Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Trondheim: Treningspartner søkes

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Trondheim: Treningspartner søkes

Flytter til trondheim før den 1. november. Kommer hovedsakelig til å jobbe i helgene som dørvakt. Flytter først og fremst til byen for å få skikkelig trening siden jeg har lyst til å satse i en idrett som man egentlig bare kan trene skikkelig to steder i landet (Oslo og Trondheim).

Søker derfor treningspartenere som kan trene sammen med meg på dagtid. Jeg kommer til å trene to ganger om dagen. Treningene på formiddagene blir alt fra kardio til styrketrening eller sparring. Så jeg søker etter folk som liker å trene. Du trenger ikke ha noe kampsportbakgrunn. Hadde vært kult å hatt noen å trene sammen med på helsestudio også. Samt hjulpet meg til å pushe meg litt ekstra. Både i trening og kosthold.

Så er det noen i trondheim med mye fritid på formidagene? Kan jo være alt fra arbeidsledige, studenter med mye fritid, slasker, eller folk som jobber seint eller med turnus.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg er rett over fjorden, så det er bare å hyle når du trenger en sparringspartner eller lignende. Jeg er på boksetrening i byen Man-, Ons- og Fredag, så hvasomhelst går tidlig på dagen (bokstreningene er 19-21, 17:30-19:30 på fredag).
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Genialt. Send meg en PM så snakkes vi over nyttår.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    For min del så hadde det ikke vært meg i mot å ha en treningspartner, men kan ikke før på ettermiddager , kvelder og i helger. Så lenge du trener sammen med meg trener du gratis på skolen min. Har også tilgang til hele drakter for evnt "sparring hvor du prøver å banke livskjiten ut av meg"

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    For min del så hadde det ikke vært meg i mot å ha en treningspartner, men kan ikke før på ettermiddager , kvelder og i helger. Så lenge du trener sammen med meg trener du gratis på skolen min. Har også tilgang til hele drakter for evnt "sparring hvor du prøver å banke livskjiten ut av meg"
    Hmm. Interessant. Hva slags drakter er det snakk om da? Mulig vi kan kjøre noe RBSD driller hvis det er av interesse. Men det får blir mandager eller i helgene. Tirsdag-Fredag trener jeg på pro-fight partiet til Trondheim Fight-Gym. Samt at jeg er Gjesteinstruktør på enkelte nybegynnertreninger. Formiddagene går hovedsakelig til sparring, kondis eller styrke (alt ettersom).

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Hmm. Interessant. Hva slags drakter er det snakk om da? Mulig vi kan kjøre noe RBSD driller hvis det er av interesse. Men det får blir mandager eller i helgene. Tirsdag-Fredag trener jeg på pro-fight partiet til Trondheim Fight-Gym. Samt at jeg er Gjesteinstruktør på enkelte nybegynnertreninger. Formiddagene går hovedsakelig til sparring, kondis eller styrke (alt ettersom).
    Aner ikke hva de heter, er med kne og legg, susp, mage bryst skuldre, nyre, nakke, hansker, underarm, overarm og hjelm.. Som en da tar på det en føler for av.
    Mandag har jeg styrketrening, svømmetrening, og skal antagelig begynne og fekte også, så da har jeg trening i ett fra 14-21 så den er uaktuell.. Tror å ta en og annen lørdag og søndag er mest aktuelt ja..

Lignende tråder

1. Brazilian Jiu Jitsu seminar i Trondheim!
    By pca in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 30-09-05, 06:04
  2. Svar: 6
    Nyeste innlegg: 15-12-04, 20:22
  3. Skummel svær jævel på idol i trondheim
    By Tyler Durden in forum OT
    Svar: 29
    Nyeste innlegg: 17-02-04, 16:46
  4. Svenske handel fra Trondheim?
    By Delta in forum Kosthold
    Svar: 2