En eller annen diskusjon må man da starte på en så flott Mandag
Ja selvsagt er det mulig
Nesj det tror jeg ikke er mulig , ikke å bli Norgesmester engang
Svarte bare noe av kjedsomhet
En eller annen diskusjon må man da starte på en så flott Mandag
Såklart ikke! "Arnold var ren" hehe.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
tviler sterkt, kanskje det finnes noen i norge som stiller ren, men tviler på at noen av de vinner.. men de er jo de moralske vinnerene?!
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Enda en AAS diskusjon?? Huff....
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
tror at det er mulig,for noen få med usedvanlig gode gener...men tviler på at det er noen av de gutta som stiller rene!!!
Ronnie Coleman var visst ren før han ble PRO, Darrem Charles skulle også være det før han ble pro.
http://www.thebiguniverse.com/coleman/transform.html
Jeg tror monica brandt har vært ren hele tiden
Hva sier dere om de norske da? Ødegaarden, Sveen osv... Hva tror dere om dem?
"It's as satisfying to me as cumming is."
-Arnold Schwarzenegger om pump.
Jeg har egentlig ingen forutsetninger for å mene noe om dette, da jeg aldri har touchet AS, men jeg har vel mine tvil.. men på en annen side kan det jo finnes unntak.
Kara er altså proffesjonelle. Tror ikke noen ville betale dem cash dersom de ikke gjør ALT for å bli best mulig....
Nei. Tror heller ingen av de som vinner i Norge er rene.
http://www.dingsekongen.no
enig.Opprinnelig skrevet av LurePer
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
Har ikke mye kunnskap på området selv, men hvis man kjører et par kurer med aas så blir det vel ikke sittende sporstoffer i kroppen resten av livet..
Leser om flere som har blitt tatt for bruk av effe, det har jeg hørt går ut av kroppen etter 72 timer med normal forbrenning, så hvorfor er noen så tankeløse og tar slikt rett før konkurranse/arrangement?!?!
Have a good one :)
knaksje han ungen uten det muskelnedbrytende genet kan bli en rein IFBB, men det er nok ingen nå nei.
men hvem bryr seg? så lenge de blir større syns jeg det bare er tøfft jeg![]()
Tror de er enig med deg her: http://www.chadnicholls.net/forums/s...highlight=ifbbOpprinnelig skrevet av NK

For og si det sånn.... nei.
Ikke engang fitness gutta er rene alltid.
var en på stavanger open som absolutt ikke burde stilt engang på grunn av gynoen.
under chinsene så det ut som om han hadde fått seg golfballer som inplants.
og gener har mye og si men ikke engang coleman med sine gorillagener har klart seg uten bruk av juice. tror jeg da.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Gyno kan man få uten bruk av AS, masse folk som får det bare fordi de produserer mye testo på egen hånd. Jeg hadde det før jeg engang begynte å trene.
Det stemmer forøvrig at ikke alle fitness-utøvere er helt rene, men det er feil som det har blitt sagt her tidligere at man ikke kan vinne NM i kroppsbygging uten AAS, for det kjenner jeg flere som har gjort.
AAS er ikke alt gutter (og jenter)! Det går helt fint an å bygge en kjempebra fysikk uten!
Mvh,
-Gunnar
http://www.kalibergym.no
Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
-Gunnar
http://www.kalibergym.no
Tror ikke noen i mr olympia lineupen er clean for å si det sånn ..
(Noen andre som tror noe annet?)
-Bigkay

Opprinnelig skrevet av Gunnar
Har selv hatt gyno når jeg var litt yngre, og uten bruk av AAS selvfølgelig så jeg vet alt om det Gunnar.
Men kom ikke og si at man kan utvikle gyno store som golfballer naturlig og uten bruk av AAS.
Men flott og se at noen har tillit til de som stiller på scenen med at de er reine.
Har lest at det Internasjonale Forbundet hadde en konkurranse som skulle være "ren", det var 4 som stillte opp.....
Nkf skulle vel en gang i tiden være med i Nif (noe som medførter hyppige tester), samarbeidet ble vel skrinlagt.
kjenner til en som har vært på pallen ett par ganger, og han kjører masse rart. han sier også at "dem andre på pallen" bruker/har brukt det også. ivertfall de han kjenner. om han tuller eller ei, det vet ikke jeg - og jeg driter egentlig i det![]()
You are hotter than 92% of men on this site!

Tror neppe han tuller.
Men i fitnessdelen kan det tenkes at det ikke er alle som har brukt noe AAS men ihvertfall noe på deffen stort sett det er jeg helt sikker på.
Trodde det var høyere østrogen verdier som utviklet gyno pupper, derfor det brukes antiøstrogener samtidig med steroider??Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Det er riktig, men du må huske på at testosteron og østrogen er som brødre å regne. De er bare to nesten like varianter. Også gutter har et visst nivå av østrogen i kroppen. Under bulk kan man få gynekomasti pga. alt østrogenet som finnes i fettvev.Opprinnelig skrevet av Skinny Pete
\o/
Jeg tror Erna Solberg er ren. Hun er bare hardcore. Det er derfor de kaller henne "Jern-Erna".
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
hehehehe, den var bra!Opprinnelig skrevet av vio
![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
jeg tror noen av Fitnessgutta er rene og Fitnessjentene, men jeg tror ikke for alt i verden at Skip la cour er natural, det er bare teit og frustrerende at han skal bli reklamert som natural, så de ordentlige naturalsene blir helt oversett.
RockyRock

Opprinnelig skrevet av Skinny Pete
Men hva er det testo aromatiserer til? ahaaaaaa..
Gunnar, når du kjenner flere som har vunnet NM uten AS, hvilke vektklasser var det?
RockyRock