Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Tunge & lette perioder..!

Medlem The maskin sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    23

Question Tunge & lette perioder..!

Heisann!
    Nåken som har ett par tips til meg når det gjelder å kjøre tunge å lette perioder..?! Kor mange veker er det lurt å kjøre tunge perioder og kor mange veker med lette veker etter den tunge perioden? Kor høg intensitet bør eg ligge på dei tunge å lette vekene..?

Takker for alle svar eg får
    Say it!
    Believe it!
    Echieve it!

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av The maskin Vis post
    Heisann!
    Nåken som har ett par tips til meg når det gjelder å kjøre tunge å lette perioder..?! Kor mange veker er det lurt å kjøre tunge perioder og kor mange veker med lette veker etter den tunge perioden? Kor høg intensitet bør eg ligge på dei tunge å lette vekene..?

Takker for alle svar eg får
    De tunge følger du vel bare programmet ditt.
    Eg ville trent i fra 8-12 uker, og så tatt en pause på 1-2 uker.
    Da kan du gjerne gå på trening to ganger i uken og trene lett gjennom hele kroppen hver gang.

Dette er bare noe eg følger, men du må selv kjenne på kroppen din hva som er best for deg! Hvor sliten du er, framgang osv...
    Pissa og legga seg

L
    L er ikke aktiv
    Medlem L sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    5til7 uker tung trening med en og annen lett dag innimellom, deretter 1-2uker lett til moderat trening. Gjennta...
    "All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us.... they can't get away this time" Lewis B. "Chesty" Puller.

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    5-7 uker kan jo være lite også.
    Viss han fremdeles har fin framgang, vokser og blir sterkere, kan det være unødvendig å ta pause allerede etter 5-7 uker!

-Lano
    Pissa og legga seg

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    23
    har hatt ganske bra framgang og kjørt med jevnt intensitet sia sommarferien faktisk. Enkelte øvelser øker eg i mens andre har eg kansje stagnert litt i. Bør eg ta pause for det om eller bør eg forstette med hard trening? Kjennes fin og opplagt i kroppen.
    Say it!
    Believe it!
    Echieve it!

Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Hvor lenge har du stagnert i disse øvelsene? Mulig du bør bytte de ut, slik at du kan øke i en annen øvelse på samme muskelgruppe.

L
    L er ikke aktiv
    Medlem L sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lanoen Vis post
    5-7 uker kan jo være lite også.
    Viss han fremdeles har fin framgang, vokser og blir sterkere, kan det være unødvendig å ta pause allerede etter 5-7 uker!

-Lano
    Hvorfor skal man ikke legge inn lette/rolige perioder selv om fremgangen fremdeles er god?

Om man venter til man stagnerer må man bruke desto lengre tid med rolig trening for igjen å få overskudd. Legger man konsekvent inn rolige perioder med någenlunde samme intervall kan man ri på den gode bølgen desto lengre.
    "All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us.... they can't get away this time" Lewis B. "Chesty" Puller.

Silver Member ZeKe sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Jeg kjører annahver uke lett og tungt.
    Har veldig bra framgang med det + at jeg blir mer enn nok sliten av det.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Kjører helt til jeg føler det går i trå, så kjører jeg cruise uke for så å begynne på en ny syklus med tunge løft
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Superior newbie Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av L Vis post
    Hvorfor skal man ikke legge inn lette/rolige perioder selv om fremgangen fremdeles er god?

Om man venter til man stagnerer må man bruke desto lengre tid med rolig trening for igjen å få overskudd. Legger man konsekvent inn rolige perioder med någenlunde samme intervall kan man ri på den gode bølgen desto lengre.
    Agree!!!!
    Size DOES matter

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    23
    [QUOTE=SkRomt;392714]Hvor lenge har du stagnert i disse øvelsene? Mulig du bør bytte de ut, slik at du kan øke i en annen øvelse på samme muskelgruppe.[/QU

hmmmm.! ei stund..! ett par veker kansje..! men har variert i dei no og øker jevnt no:P Takk for alle svar folkens
    Say it!
    Believe it!
    Echieve it!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.