Satan til kropper på de turnerne!

Satan til kropper på de turnerne!
Ja det er helt vilt!
Er vel en kombinasjon av å være genetiske freaks og å trene 5-6 timer hver eneste dag i mange mange år. Tror ikke turn er den mest effektive måten å få en sånn kropp på for å si det slik![]()
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Men det utfordrer jo også det vi ofte stadfester som fakta, at diverse øvelser ikke kan gi musklene et bestemt utseende. De har armer, spesielt biceps som er store men med et helt spesielt utseende.
RockyRock
Spørs litt hvilke "grener" innen turn de har spesialisert seg på. De som er råest i ringer og delevis hest, pleier å ha noe sinnsykt til armer. Mens de på frittstående er litt slankere, iallefall de beste. Men uansett, vært tatt opp før også dette med turn og kropp:P
De har en helt sinnsyk måte å trene på fra de er små, så kroppen må da bli syk![]()
<3Fitnessfrøken<3
Flere av de har også 5% BF. Muskler ser anderledes ut da
Jeg tviler også på om de er rene, men det sier jeg jo alltid.
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Sant som Wankstarr sier. Så nettopp på turn og tenkte: "pleier ikke disse turnerne å være en god del større og mer definerte?", men når jeg ser på de som er gode i ringer og hest, åpenbarer det seg noen rimelig beundringsverdige fysikker. Er nok armer/skuldre som ofte er sterkest ja, men tror nok de har grei core-styrke i tillegg.
Kombinasjon av:
- Spesielle kropper som egner seg for sporten
- Gode gener for muskelbygging, og få høye mennesker
- Mye trening og fokus på kosthold --> muskler og lav fettprosent
så ser man slik utDet er langt ifra umulig å få slike kropper reint.
Helt enig. Mange av de lever helt "syke" liv.
I Kina f.eks, så plukker de ut barn i 2årsalderen.. Utifra kroppsbyggning osv. som blir sendt på kostskoler etterhvert..
Jeg har trent sammen med et par av kara i Tr.heim, gode fysikker på de, og doping tror jeg neppe de har vært borti for å si det sånn![]()
<3Fitnessfrøken<3
Faen, trodde såklart denne tråden handlet om KVINNELIGE utøvere.. men neida..![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Blir mye turnringer på meg til høsten (om noen uker), dette ser tøft ut!
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
Hehe.. Om du har tålmodighet til å øve på de greiene flere dager i uka, i mange år så
Ringer og bøylehest er sykt slitsomå begynne med.. Man blir så, ja, oppgitt. Det er så tungt og vanskligJo mer man veier, jo verre er det også:P
Men morro å lære seg om man har tålmodighten til det
Selv synes jeg bøylehest, frittstående og svingstang er mest underholdene å se på.. Og muligens hopp...
<3Fitnessfrøken<3

Nå er det turn på eurosport. Fy fader til fyldige armer på de kara.
Og herlige lår på en del av «småjentene» …![]()
You ran a marathon? That's cute …
Håper inderlig de er så gamle …![]()
You ran a marathon? That's cute …
Så på matteturn i går, og ser på ringer nå. Utrolig stor forskjell på fysikkene til utøverne i de forskjellige grenene.
Men uansett, sjuke armer på han kineser'n!
Nei jeg er uenig.
Jeg tror faktisk dette bygger opp om Arnold sin ofte misforståtte teori.. at noen øvelser og treningsmetoder faktisk kan forme muskulaturens utseende..yes I said it.
De har et helt eget utseende, biceps som "henger" og triceps som er veldig "faste" samtidig som de har runde skuldre uten at noen av hodene er mer synlige enn de andre.
RockyRock