Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: tv-shop elektrosjokktreningsgreie

Medlem
    Ble medlem
    05-2002

tv-shop elektrosjokktreningsgreie

alright.. var på en nach i natt (edru), og vi kom innpå emnet trening. Da henta hun som eide leiligheten frem en elektronisk tv-shop sak som du fester på kroppen og lar den gjøre alt arbeidet. Jeg hadde 0 tro på denne, men da jeg fikk prøve den på magemusklene mine ble jeg sinnsykt overrasket. Kunne stille inn saken til at den skulle ta langsomme og tunge reps, og den reiv som f***. Satt jeg den på bicepsen så bevegde armen seg automatisk opp og ned, og jeg kjente det brant i bicepsen. Helt sykt. Tenkte som så at denne må da være fin å supplementere på magemuskeltreninga et par kvelder i uka (i tillegg til en på gymmet). Noen som har erfaring? Denne saken gjorde det utrolig enkelt å få skikkelig trent de nedre magemusklene (noe som jeg har litt problemer med). Dro forøvrig av meg buksa og satt den på låret.. Økte litt for mye på styrken, så det endte med at jeg sparka borti en fyr hehehe. morsom sak.
    mvh
    klementin

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    hørtes artig ut..sikkert sånn elektrode sak, navn ?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem acer sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Hehe,har prøvd dette selv en gang..Bestemor har en sånn liggenes..Får ta turen opp å få lånt med meg den

Kliss nytt medlem a-b-3 sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    32
    En kompis av meg kjøpte en sånn. Vi har hatt det sinnsykt morro med den dingsen der. Hatt den på de fleste plasser til stor latter for de fleste :P . Er derimot mer skeptisk til effektiviteten til den. Tror de fleste har mer igjen av god gammeldags trening. Men herregud.....det går jo an å teste den systematisk over en periode og se om det fører til resultater. Gi raport om du tester dette og får funk på greiene da.
    If you wanna grow, you gotta row!

www.trænsåmusklanskrikomåpliiiisfåslæpputavdetaaaa altførtrangeskinneditt.com

:winkwink:

Medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hobbiten
    hørtes artig ut..sikkert sånn elektrode sak, navn ?
    ab-energizer tror jeg den het.
    www.tvshop.com
    mvh
    klementin

Medlem
    Ble medlem
    05-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av a-b-3
    En kompis av meg kjøpte en sånn. Vi har hatt det sinnsykt morro med den dingsen der. Hatt den på de fleste plasser til stor latter for de fleste :P . Er derimot mer skeptisk til effektiviteten til den. Tror de fleste har mer igjen av god gammeldags trening. Men herregud.....det går jo an å teste den systematisk over en periode og se om det fører til resultater. Gi raport om du tester dette og får funk på greiene da.
    ja tror jeg tester den. koster ikke mer enn 500 spenn uansett og jeg kjenner jeg er støl i de nedre magemusklene i dag. og det er faen ikke ofte jeg er!
    mvh
    klementin

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    there is no such thing as free lunch!

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Har prøvd det jeg også, er arti men saken er jo den at musklene får ikke noen belastning. derfor vanskelig å si om det egentlig funker eller ikke, men det er godt å sette den på massasje iallefall, og ettersom det er såpass billig går det an å teste! kom med tilbakemeldinger da!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Alle forskningsstudier viser null effekt. Det kan derimot ha effekt som et massasjeapparat.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Har prøvd den, og det reiv som faen som du sier... svir godt ja, men har ikke noe tro på den annet enn at den evn. kan brenne bort litt fett !

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Har ikke speiselt tro til slike apparater til vanlig trening. Men vet bla. at Kjetil Andre Åmodt brukte en slik (som moren hadde liggende) engang han hadde revet av noen muskelfibre i låret. Han hevdet at dette gjorde at han kom raskere tilbake i ordentlig trening. Så disse kan kanskje ha noe for seg for de som skal trene seg opp etter skader?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.