alright.. var på en nach i natt (edru), og vi kom innpå emnet trening. Da henta hun som eide leiligheten frem en elektronisk tv-shop sak som du fester på kroppen og lar den gjøre alt arbeidet. Jeg hadde 0 tro på denne, men da jeg fikk prøve den på magemusklene mine ble jeg sinnsykt overrasket. Kunne stille inn saken til at den skulle ta langsomme og tunge reps, og den reiv som f***. Satt jeg den på bicepsen så bevegde armen seg automatisk opp og ned, og jeg kjente det brant i bicepsen. Helt sykt. Tenkte som så at denne må da være fin å supplementere på magemuskeltreninga et par kvelder i uka (i tillegg til en på gymmet). Noen som har erfaring? Denne saken gjorde det utrolig enkelt å få skikkelig trent de nedre magemusklene (noe som jeg har litt problemer med). Dro forøvrig av meg buksa og satt den på låret.. Økte litt for mye på styrken, så det endte med at jeg sparka borti en fyr hehehe. morsom sak.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
men saken er jo den at musklene får ikke noen belastning. derfor vanskelig å si om det egentlig funker eller ikke, men det er godt å sette den på massasje iallefall, og ettersom det er såpass billig går det an å teste! kom med tilbakemeldinger da!