I kveld kommer dokumentaren om Richard Sandrak, verdens yngste kroppsbygger, som har blitt trent av faren sin siden han var 3 år!
I kveld kommer dokumentaren om Richard Sandrak, verdens yngste kroppsbygger, som har blitt trent av faren sin siden han var 3 år!
den er notert fra før, men ellers takk for påminnelsen.
slike oppslag er faktisk veldig viktig!
ingenting er så surt som å lese om dette i morgen uten å ha sett det.
den skal jeg få med meg. Noen burde anmelde faren for barnemishandling
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Spennende å se om dette er en journalistisk vinklet historie?!!?? Tror ingen foreldre stiller opp frivillig i en dokumentar hvor det kommer fram at han har blitt tvunget til å trene 7 timer om dagen enten de har tvunget han til det eller ikke.
J
ojetakk for påminnelsen
![]()
Måtte le litt når jeg leste dette på tvnorge.no...
legg merke til delen om pulver:
Richard Sandrak (11 år) har vært kroppsbygger siden han var seks. Han er en miniversjon av Arnold Schwarzenegger. I kveldens dokumentar ser vi hva slags liv er det for en guttunge å måtte leve på diett og pumpe jern mange timer hver dag.
Fra Richard var tre år gammel tvang faren han til trene syv timer hver dag. Han måtte ta 2000 push-ups om dagen. Han ble i tillegg satt på spesialdiett og foret med styrkepulver.
"The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."
Opprinnelig skrevet av XL
Håper NK kommer til å ta inn styrkepulver...![]()
hehe, ja det hadde vært noe det ja![]()
"The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."
er det så feil å si da? egentlig?
Styrkepulver--muskelpiller--arnoldsprøyter
Blant de uvitende så er det ikke alltid like greit. Flere av mine venner som aldri har løfta en vekt er hellig overbevist om at jeg har et tokilos spann med anabole steroider stående hjemme..
Have a good one :)
Hehe kjenner til det fenomenet ja. Men de skrev jo ikke dop da. De skrev styrkepulver. Og det er jo ikke så veldig langt unna "fagspråket" heller da. Proteinpulver hjelper jo musklene å vokse. Muskler = styrke.
hvis vi ikke prater om beach-muskler da.![]()
hvor gammel er gutten i dag
running is life
12 år etter hva jeg har lest..Correct me if I`m wrongOpprinnelig skrevet av larshalleraker
AHAHAHA, Så dere den gamle dama som jogget på banen?! Hahahaha!![]()
Jeg ler mer av de såkallte løftene hans.... Finner ikke bedre eksempel på partial-reps enn det der
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Haha, drit i det!Fortell meg at noen så den gamle dama!Det er seriøst det beste jeg har sett roflm
SYKT!
Her er en gutt som har fått barndommen ødelagt fordi noen jævla kakkerlakker av foreldre skulle tjene penger og selge sin egen sønn som et produkt.
fy faen så sykt! Lurer på hva slags testodrikk faren ga han...
coffee::
Jeg så hu... haha, for et tempo!Opprinnelig skrevet av Ingar

95kg i benkpress. hahahaha, hvordan er det benkpresset da, i smith med benkdrakt og hydraulikk på gaflene.. de benpress reppene var jo bare halve reps .. gikk jo nesten ikke ned... blææh
Enig med Platon.
Når et barn,eller menneske for den saks skyld bare får applaus for prestasjoner og ikke for hvem de er ringer det fareklokker.
Vet ikke en nøyaktig statistikk,men barnestjerner går det ofte svært dårlig med resten av livet.
Unnskyld meg. Jeg tåler som regel negativ karma, men hva i all verden er så jævli med dette innlegget?? Er det noen her som vil si at repsene hans IKKE er partial??Opprinnelig skrevet av Coleman
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Hva veide han , syns de sa 80 kilo? Så mer ut som 40-50 kilo....
NEVER EVER GIVE UP, ETA PÅ!!
Syns han så liten ut jeg hvertfall.Opprinnelig skrevet av Calibra
Han skjulle visstnok ha benka 80 når han var 6-7, 3 ganger hans egen kroppsvekt, ikke at han veide 80. Det eneste som var sykt med han der var Underhudsfett% når han var yngst der, når han sto på scenen og opptredte med kroppsbyggerne.
eller som og lese det et par timer for seint. helvete og da.går alltid glipp av sånnt. heheOpprinnelig skrevet av Polarman
Er det noen som gir negativ karma fordi enkelte påpeker at løftene hans ikke akkurat er fullstendige? Da han satt i beinmaskinen, gjorde han jo bare halve press. Bevares, gutten er sterk, men det er da vel lov å påpeke treningsrelaterte ting i et treningsforum, tross alt?
wat

hva du gikk glipp av var en gutt som ble """misshandlet""" av foreldrene, avlet opp på proteiner osv. 8% fett, på 8år, halve reps på 240 i benpress med støtte fra pt, jeg synes det ikke var noe spess å gå glipp av. han så helt crazy utOpprinnelig skrevet av slogum
Ja, akkurat det har jeg jævlig lyst å se. I like it freaky.
Edit:
![]()
Sjarmerende annsikt.
Sist endret av slogum; 10-01-05 kl 21:52
Mora så litt psycho ut når hun dreiv og tøyde de bena på den lille dattera hennes og sa hun sluttet når ungen begynnte og skjære grimaser for da gjorde det vondt...
Haha! Ja.. liksom.. 'jeg veit når ungene har det vondt jeg, jeg bare ser om de lager grimasjer' og imens hu snakka til kamera, skjærte hun stakkars jenta grimasjer for harde livet og så ut til å ha det ganske vondt egentlig.
det var jo mishandling! faren var jo helt loco!Opprinnelig skrevet av forecloseradream
og det er ikke mange 11-åringer som klarer sånne reps på halve vekta han brukte engang.
og han var nok mykere og hadde bedre kroppsbeherskelse enn flertallet på forumet her hvertfall![]()
Sendte mail til tvNorge, fikk dette som svar:Opprinnelig skrevet av slogum
Hei,
Det kommer helt sikkert i reprise, men tidspunktet er ikke fastsatt
foreløpig.
Mvh
TVNORGE
--
Bare å følge med så kommer det tilbake![]()
På en måte er det synd på gutten, men på den annen side så kommer han nok til å bli helt rå, bare han ikke roter seg bort i feil miljøer.
wat
han faren kunne jeg godt tenkt meg å gitt en på tygga, fytti for en drittsekk :svak:
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Da kunne du nok fått deg noen saftige tilbake. Han kunne nok sine saker
Ja, tenkte over det at familien er ikke trygge "forever", han fikk jo bare 3 år i buret.. Tror ikke han gir helt f.. i lille Hercules når han kommer ut igjen..
Mest imponerende blir vel kampsportferdighetene til gutten og kroppsbeherskelsen og bevistheten hans. Imponerende, ja..
"styrkedrikk" ordet ble vel brukt fordi ingen vet hva gutten ble foret med...
Dere sier at gutten trener halve reps i beinpress, men det kommer vel litt ann på målet med treninga? gutten var som sagt kampsportkongen på skolen, og disse vil gjerne ikke ha ei krafti rumpe og enorme lår, de trenger spensten og kraften som eksposive reps gir... ser mange friidretsutøvere og kampsportfolk som trener slik
hva med skjellettet hans da? kommer ikke det til å være rimelig kverk når han er 16-17 år?
eller er det bare myter at man ødelegger skjellettet?
Opprinnelig skrevet av jada
nei...det er stort sett ledd du kan ødelegge!!! men det ser nok litt dumt ut å være svær som en okse 1,40 høy og hode som en badeball...
Hmm, en jeg kjenner begynte å trene i 13 14 års alderen og har nå operert håndleddene grunnet noe med å bygge for mye muskler før beinbygningen var ferdig utvokst, husker ikke helt hva som hadde skjedd