Kjøpte meg akkurat TT ski med lengde på 182 cm. Er disse litt lange for mine 177 cm/97 kg?
70% rabatt på G-sport![]()
Kjøpte meg akkurat TT ski med lengde på 182 cm. Er disse litt lange for mine 177 cm/97 kg?
70% rabatt på G-sport![]()
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Mer eller mindre perfekt lengde det, i alle fall for offpistekjøring. Når du har twintip er jo den effektive lengden kortere også. Dessuten er de mer stabile i kjøringa, spesielt offpiste, når de er lange. Eneste minuset som egentlig ikke er et minus er at de er litt mer uhåndterlige i svinginga og ellers om du er nybegynner. Men etter to-tre ganger fikser du det fint og da er det bare en fordel.
Stått fint lite de siste årene. Stod mye i oppveksten, spes frem til tenårene. Etter det har det vært litt seksuell eksperimentering med snowboard, ellers går jeg helst på planker.
Foretrekker lange slake bakker hvor jeg kan stå ned i svært stor fart og bare cruise ned og nyten farten uten å konse noe særlig. Er tross alt på ferie
Dog, sporadiske avhoppere utenfor løype er jo trivelig det også![]()
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
er MYE billig skiutstyr i butikkene. De fleste begynner å gå tomme. Kjøpte Ski, m sko og bindinger til MLML med 55% avslag i forrige uke.. HAr en flaks på lengder, størrelser er det nok enda mere å hente![]()
Når man snakker om billige skiutstyr. Får man billige sykler nå om dagen også?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.