Hei.
Jeg er en gutt i 20-åra, som ønsker å få en kropp jeg er mer fornøyd med.
Jeg lurer på hva slags kosthold jeg burde holde, og hva slags trening jeg burde drive med, for å oppnå dette.
Jeg har ikke lyst på store muskler... jeg driter vel egentlig i om jeg blir sterkere, og... det jeg er ute etter, er en slank og mest mulig harmonisk kropp...
Korrekt holdning, for eksempel, det er jo 1 ting jeg syns er vakkert...
Vil ikke ble for hard i kroppen... jeg vil bare se skikkelig sunn og velskapt ut! Hehe.
Jeg vet det er motivasjon som er det største problemet, ikke kunnskaper. Men det er jo ikke vanskelig å skaffe seg litt mer kunnskaper, heller.
NB: Jeg har egentlig tenkt til å begynne å trene "Friskis & Svettis" til høsten! Jeg tenker at dette er en trening som er passende til hva jeg beskriver... burde vel trene HELE kroppen på den måten?
Hva mener dere, mer erfarne?
EDIT: Mulig jeg har kommet til feil sted? Jeg tenkte at "fitness" ikke var det samme som "kroppsbygging". Jeg tenkte selvsagt at det var noe av det samme, men at fitness ikke så noe mål i å få tykkere muskler (er det ikke slik at muskel-trådene utvider seg når man blir større?), bare en mer harmonisk og sunn kropp.
Men jeg ser jo at det er mange som virker opptatt av å bygge muskler her