Gå nedover på siden så ser du det
http://www.bt.no/
Gå nedover på siden så ser du det
http://www.bt.no/
-Kroppsbygging er ikke en hobby det er en livstil-
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
er ikke det der han dusten fra bergen det var dokumentar om tidligere en gang? isåfall, ikke rart han har fått problemer, det virka ikke akkurat som at han hadde så veldig mye peiling.
jeg har jo sett han mange ganger... ekke fin den tattoen hannes, men jeg tror det er en type henna tatovering.... ser arene etter kvisene.... liten og kompakt og svær...
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Kjenner fyren, og for å si det mildt så er han ikke akurat den skarpeste kniven i skuffen. Erik har aldri likt mennesker helt fra ungdomen grunnet mye mobbing, så å legge skylden på AAS blir helt feil. Han stakk samtlige av sprøytene sine på samme sted i flere år...Det er vel ikke så rart at den tok skade. Fyren er like lite kropsbygger som Carl I Hagen er sosialist. Trøkker kun meds for å hevde seg blant gutta i gaten.. Han spiste på det meste 3-4 måltider om dagen og kunne ikke stå opp før han hadde røykt noen "bommer"
Kjønner ikke at BT gidder å trykke denne artikkelen. Til å med de må jo skjønne at fyren kun gjør dette for å få oppmerksomhet............
huff av meg for en tragisk skjebne..

oi. hehe. stakkars kar..
Er det han karen som var på TV2 med to store kuler i ansiktet?
likte tatoveringen eg
Men fyren virka ikke ut så den smarteste karen.
Sitt dokumentarfilm av han på tv2 ein gang
hehe..da jeg så "Bergen" og den benkpressen i stua så kom jeg på han idioten fra TV2..Han der er en skadding, og hadde nok massevis av tvangs-forestillinger før han begynte med AS.
hvorfor, hvorfor får sånne lov til å komme frem til mediene, hvorfor, hvorfor slipper de hvem som helst bavian til, lag en dokumentar om meg, om hvordan jeg smiler og er glad på gymmet og er en strålandas glad fisk.
RockyRock
its like cumming! I am cumming all the time in the gym
RockyRock
"Når du leser dette, sitter Erik Thomsen bak murene i et fengsel i Ålesund"
Was?! Rett ved siden av meg??? Min by jo!
...I simply am not there.
Han tullingen der ja.. Husker TV2 programmet. han hadde ikke fått med seg at han skulle dosere veksten og kjørte alt han hadde inn i låret på en gang![]()
Komplett idiot.
Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!
Se på denne artikelen som Even Daae skrev i BT
Minst 1000 "bolere" i Bergen
Even Daae blir intervjuet, en liten forskjell der.Opprinnelig skrevet av Big Boy
Se på denne artikelen som Even Daae skrev i BT
Minst 1000 "bolere" i Bergen
*venter på kommentar fra mrmuscle*
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
LOL..erik thomsen har eg hørt masse om...tatt dobbel-trippel doser av steroider de gidde til hester(eller tyr)..uansett..så han en gang...gikk tur med hunden hannes..er jo stor nok...den "minst 1000 bolere i bergen" syns jeg var en god artikkel..må si jeg ble skremt når jeg så på nyheten hin dagen.."barn på 12 bruker steroider"...burde vise skikkelig trente folk i media...som kan gi den "riktige" veien..
Takker, hadde ikke lagt merke til det om det ikke var for degOpprinnelig skrevet av Big Boy
Cera gratis med 1000 inlegg![]()
![]()

Oi jeg har visst 2186 innlegg.. hadde jeg ikke lagt merke til jeg heller![]()
En annnen ting jeg la merke til vi har en som ble registrert på forumet i 1978....
http://www.fitnessprat.no/forum/memb...tinfo&userid=2
![]()
Sist endret av forecloseradream; 22-01-04 kl 17:33
han her kisen her er et tydelig eksempel på hva min mor ville kalle for; ansvars-fraskrivelse. det er jo ingen andre enn han ene og alene som har skylden for at han har blitt som han har blitt. har det noen gang vært noen som har trykket piller ned i halsen hans? han er tydligvis bitter over hans valg (og den han er ... for det er jo tross alt våres valg som gjør oss til den vi er), så da velger han å legge bitterheten og skylden over på den første og beste ... steroidene.
det blir som om jeg skulle sagt det var pistolens skyld at jeg skøyt meg selv. og vi vet jo alle at det finnes de som behersker et eierskap av en pistol, og dem som ikke gjør det. akkurat slik er det med steroider. det finnes noen som kan beherske dem, også finnes det slike personener som dette.
JEG BARE HATER FOLK SOM IKKE KAN TA ANSVAR FOR HVA DEM HAR GJORT!
la oss kalle en spade for en spade.
veldig enig med deg der.... å ta ansvar for egne handlinger er en god egenskap, en egenskap som man for å fungere i et samfunn må ha...
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Jeg syns at media tar det "beste" av det værste til eksempler kan de ikke ta noen som er ren og har peling husker at på www.bt.no var det for lenge siden var mrmuscle intevjuet.

Så prog. på TV2 jeg oxo.....tulling han ass.
..........