Hva er den beste måten til å få mer kraftige underarmer?
Hva er den beste måten til å få mer kraftige underarmer?
Trene de er helt knall
Underarmscurl...omvendt og vanlig, med stang
Det eneste underarmscurl gir meg er betennelse i håndleddet. Har troen på at underarmene får nok stimuli ved hjelp av å trene biceps, og til dels andre øvelser.
Jau, det er sant... Men når du når enn viss styrke i visse øvelser som markløft, så må du la drareimer ta over noe av jobben så det ikke går utover fremgangen på øvelsen. Og da er man like langt...
Foroverbøyd stangroing tar bra på underarmene
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jeg synes nedtrekk er en killer på underarm. Bruker også magnesium for grep. Vil unngå drareimer så lenge som mulig.
Diezel; Begynn å kjør sett over 200kg og si det en gang til....
Holder på med 5x180 nå, det fungerer veldig bra fremdeles. Men kanskje det blir verre når det blir en 40 kg ekstra..
Jeg har treningsprofil som jeg har sluntret med i det siste, hvor min erfaring står. Jeg begynte å trene etter skade for ikke mange mnd siden, og jeg gikk greit opp til 8x180kg uten reimer. Når jeg rundet 200kg kunne jeg bare glemme det....
Jeg brukte ikke magnesium, men selv om dette kan holde grepet litt lenger så hjelper det ikke på styrken i fingre/underarmene som merker godt forskjell på 20kg +-, og ryggen øker raskere enn underarmer
Hvor mye bør man ha på hantlen når man gjør underarmscurl?
underarmscurler betyr senebetennelse for meg iallefall... Kjør på med MARK uten reimer...
MARK? Reimer? tror ikje eg har tilgang på d du...
Ka bør eg ha på hantelen? 2kg, 5kg, 10kg ++?
hvordan merker du om du har senebetennelse? hehe, vil helst ikje ha d...![]()
he he *kremt* aua i håndleddet, tror nok du vil merke det ja... ta det helt rolig, GARANTERER nesten at du kommer til å merke det når du får det
Gjør øvelsene riktig og med moderate vekter så skal du at du klarer deg uten![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Tren markløft.. Ikke bruk drareimer før du ikke orker mer uten, da kommer det godt med!
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Opprinnelig skrevet av Genexxa
Selv om det kanskje virker slik til tiderså er det ikke allmektige allvitere som er her på forumet, hvor mye du skal ta i en øvelse kan vi umulig si, det må du nesten teste ut selv...