hvor får jeg kjøpt et eller annet greit, enkelt og billig apparat for å trene underarmer ?
![]()
hvor får jeg kjøpt et eller annet greit, enkelt og billig apparat for å trene underarmer ?
![]()
Beste måten å trene underarmene på er jo håndleddsøvelser... Ikke noe fancy-dancy håndapparater|
Har du noe utstyr fra før? ta en bærepose og fyll den med stein og dra den opp og ned med håndleddet![]()
Sånne "hånd-klemmer" koster ikke mange kronene på hvilken som helst sportsbutikk.
Ellers så er vel den øvelsen, som etter min mening kjennes best den der du ruller opp en snor med en vekt i ved hjelp av et håndtak.
Den kan du også enkelt lage utstyr til selv......hvis du skjønte hva jeg mente....
Prøv en power ball. De funker ganske greit de. Kjenner det godt i underarmene etter noen minutter på hver arm med den. De har power ball her så jeg
-> http://www.power-nutrition.no/
Jeg ville nok gått for de "klassiske" hantler/stang handledd-øvelsene..
bk
Ja, så absolutt enig med bigkay. Og den "håndklemmer"-saken så må man jo trykke 50 ganger + på. Har hatt ettpar sånne, hehe.
Tror ikke det? Hva er det for noe da?Opprinnelig skrevet av zigge
Håndklemmesak som kommer i forskjellig størrelse/ er oppgit hvor mye kraft man trenger for og klemme dem sammen. Finnes vel i 7 "tyngder"
http://www6.mailordercentral.com/iro...cts.asp?dept=8
Se her ja. Nesten 400 lbs på den tyngste... Da begynner det å hjelpe, heheh.![]()
Chins!
Only five men in the world have closed the No. 4 @ 365 lb. under official conditions; closing it is considered the ultimate feat of (crushing) grip strength.
Ja tar du den blir jeg imponert(tenk å få et HARDT håndtrykk av en av de a..)
Det er helt sinnsykt... Fikk lyst til å bestille meg en jeg nå. Lurer på hvor mange lbs de puse-klemmene mine er på.
Satt og tenkte på det samme... Fikk lyst på en, men vet faen ikke hvor jeg begynner....Opprinnelig skrevet av MBT_Fjell
![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
Ja, det jeg er usikker på også. Hmhm.
Fikk trainer'n til jul jeg, den ble noe lett. Tror no.1 er fin å begynne med. Selger de forøvrig på tech-nutrition og(men sparer garantert ikke på det:P)
Hvor lett ble den da? Du tar 50 klem?
Tar 16!![]()