Skal underarmene RestPauses?
Skal underarmene RestPauses?
Straight set, vil det si et set med eller uten failure?
Takk for svar.
Hvor mange repetisjoner bør jeg ligge på, da? 12-15?
Det skal jeg huske.Klarte bare skarve 10reps i dag, hehe.
hvorfor ikke? jeg kjører 15reps med RP, føler ikke at det på noen som helst måte ødelegger min fremgang der, og ikke blir jeg betent eller, om det er noen god grunn til hvorfor jeg ikke skal gjøre det vil jeg gjerne vite hvorfor =)Opprinnelig skrevet av Big Boy
med for alle oss andre som ikke får noen problemer så er det bare å kjøre på, right?Opprinnelig skrevet av Big Boy
jeg har hatt skikkelig problemer med å få de til å vokse noe i det hele tatt, og nå skjer det endelig noe, så jeg kommer ikke til å slutte med det uansett, er pga all reim bruken min, så underarmene får lixom ikke den julingen de burde fått uansett, jeg tror dette her er meget individuelt, og må rett og slett prøves ut. Får man problemer så er det jo bare å kutte det.
Jeg har shrugs (grep), hammercurl og omvendt stangcurl med som underarmsøvelser. Kjører til failure og RP-er de to første, mens sistnevnte kjører jeg 10-12 reps straight og gir meg før failure. Føler jeg har funnet en fin balansegang der, og underarmene slites ikke unødig ut, men blir sterkere.![]()
H
Erfaring er den talentløses trøst.