Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Underarmer

Registered User Lee Priest sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27

Underarmer

Dette er sikkert et ganske dumt spørsmål i mange sine øyne, men jeg lurer på om det går ann og bygge sterkere og tjukkere handledd, og hvilken øvelser som hadde einet seg best? jeg har en Powerball jeg bruker hver dag, og jeg har merket en liten forsjell i styrken på håndledded. Også lurer jeg på slike Grippers som man kniper på, funker like bra på handledd som på og styrke grepet.

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Er det underarmen eller selve leddet du er ute etter å trene/forstørre? Leddet er bein, og ikke så mye du kan gjøre noe med. Underarmene får kjørt seg i div. dra øvelser, personlig syns jeg det er nok. De standar klype-tingene er nok for lette. Vet det finnes noen typer som har tyngre motstand, men har ikke sett det i butikk her.

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Håndleddene dine får du nok ikke gjort så mye med. Men det finnes jo flere øvelser for underarmene. Har ikke testa den powerballen, men har hørt at den skal være bra.

Selv trener jeg underarmene med "håndleddscurl" 1 gang i uka.

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell
    Håndleddene dine får du nok ikke gjort så mye med. Men det finnes jo flere øvelser for underarmene. Har ikke testa den powerballen, men har hørt at den skal være bra.

Selv trener jeg underarmene med "håndleddscurl" 1 gang i uka.
    Hvorfor bare 1gang i uka? kunne man ikke kjørt det hver trening?

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Man KAN pr&#248;ve &#229; fly ogs&#229;...

Det er ingen poeng, konsentrer deg om de andre viktige tingene s&#229; kommer underarmene dine automatisk.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Man KAN pr&#248;ve &#229; fly ogs&#229;...

Det er ingen poeng, konsentrer deg om de andre viktige tingene s&#229; kommer underarmene dine automatisk.
    hehe, jeg tar poenget, spurte om dette fordi jeg synst underarmene mine ser litt underutvikla ut i forhold til overarmene, s&#229; kanskje det hadde vert greit og bare sette opp en egen liten &#248;velse for dem, vi er alle forsjellige vet du, men takk for hjelpa

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lee Priest
    Hvorfor bare 1gang i uka? kunne man ikke kj&#248;rt det hver trening?

Jeg trener hver muskelgruppe bare en gang i uka, derfor.

Men uansett s&#229; tror jeg det er greit &#229; ikke ta helt av med &#229; trene underarmene. Kan fort f&#229; vondt i h&#229;ndleddene, og det er leit da det g&#229;r utover all annen trening ogs&#229;. Kj&#248;r underarmene p&#229; samme dag som f.eks rygg, s&#229; f&#229;r de kj&#248;rt seg ordentlig. Men ta det pent, fort gjort &#229; &#248;delegge h&#229;ndleddene. (n&#229; har jeg sagt det to ganger, s&#229; det er viktig, hehe.)

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Hehe, det skal jeg huske. Tusen Takk for gode råd

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2003
    Her er grippere som er tunge nok:
    http://www.ironmind.com/ironcms/expo...sofcrush1.html

For underarmsstørrelse tror jeg nok at underarmscurl fungerer bedre.

Silver Member
    Ble medlem
    12-2002
    Jeg har Ivanko super gripper....funker bra den....trener underarmer 2 ganger i uka.....merker forkjell Tren dte p&#229; rygg og arm dager.
    ..........

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lee Priest
    hehe, jeg tar poenget, spurte om dette fordi jeg synst underarmene mine ser litt underutvikla ut i forhold til overarmene, så kanskje det hadde vert greit og bare sette opp en egen liten øvelse for dem, vi er alle forsjellige vet du, men takk for hjelpa
    Om du ikke er dødelig som oss andre, altså, ser ut som Hulken med små/til ingen underarmer - da er det deg det er noe galt med, hehe.

Nei, som Tank sier, ingen poeng å trene små muskler flere ganger spesifikt i håp om at ting skal bli så mye større og bedre.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av TPK
    Er det underarmen eller selve leddet du er ute etter å trene/forstørre? Leddet er bein, og ikke så mye du kan gjøre noe med. Underarmene får kjørt seg i div. dra øvelser, personlig syns jeg det er nok. De standar klype-tingene er nok for lette. Vet det finnes noen typer som har tyngre motstand, men har ikke sett det i butikk her.

jeg kjøpte noen på G-sport faktiskt som var ganske strie... (eller kansje jeg bare er svak , men det velger jeg å ikke tro), husker ikke helt hva de heter, men ta deg en tur på g-sport du og se om du finner noen litt strie der
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Medlem noen sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    god underarmsøvelse: stå oppreist med en hantel i hver hånd (tung) beveg (bare) hånden inn mot kroppen og opp, rullende bevegelse.
    noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.

Bronse Member Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av noen
    god underarmsøvelse: stå oppreist med en hantel i hver hånd (tung) beveg (bare) hånden inn mot kroppen og opp, rullende bevegelse.

Jepp, veldig bra!
    Trur curlinga med fordel kan kombineres med litt klemming på en gripper også!
    Tren gjerne på hvor lenge du kan holde den sammen

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg er veldig glad i å trene underarmer fra tid til annen, jeg holder 150kg på markløftstang og glipper opp til stangen nesten ruller ut av hendene mine og klyper igjen...gjør det til jeg ikke greier mer.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    H&#248;rt at &#229; trene underarmer bare er tull. For de kommer av seg selv n&#229;r man trener andre &#248;velser..
    <3Fitnessfrøken<3

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr
    Hørt at å trene underarmer bare er tull. For de kommer av seg selv når man trener andre øvelser..
    Da vil jeg gjerne vite hva du definerer som tull.. føler det blir litt som å si at biceps er bare tull fordi det er såpass mye biceps involvert i diverse trekk øvelser for rygg..

Er vel ganske mange som ikke mener det er nødvendig med noe ekstra øvelser bare for underarmene siden man gjerne får en del volum og styrke på de via rygg øvelser.. men å komme å si at det er bare tull er vel egentlig det som faktisk er tull..
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    hehe.. Nei, kompis av meg fra Stavanger som sa det. Og han hadde hørt det av Haugen igjen eller no sånt. Så hang meg vel egentlig litt på lasset
    <3Fitnessfrøken<3

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.