Hvilke øvelser synes du bygger bra, og er best for å bygge opp størrelse på underarmene?
Når i en split er det mest hensiktsmessig å legge inn en underarmsøkt? (tenker på før eller etter biceps/triceps osv)
Hvor mange arbeidssett er greit?
takk![]()
Hvilke øvelser synes du bygger bra, og er best for å bygge opp størrelse på underarmene?
Når i en split er det mest hensiktsmessig å legge inn en underarmsøkt? (tenker på før eller etter biceps/triceps osv)
Hvor mange arbeidssett er greit?
takk![]()
Kjører underarmene etter bryst og triceps, jeg. Kjører kun to øvelser. Håndledds-curl og omvendt håndleddscurl. 2-3 sett på hver øvelse.

Hantelvristcurl, stangvristcurl og omvendt biceps curl er meget gode underarmsøvelser.Opprinnelig skrevet av Knut1
Mest hensiktmessig etter biceps da du allerede er varm i underarmene siden de er blitt brukt under bic treningen.
Du bruker underarmene hele tiden under trening, så du trenger ikke så mange sett. Jeg kjører 2til 3 sett underarmer etter biceps og etter min mening holder det.
Er ikke nødvendigvis hvor mange sett man kjører som gjør at man vokser, men hva man gjør ut av settene.

2-3 sett etter biceps trening, omvent biceps curl er en killer... liker godt å kombinere bicepstrening og underarmstrening med et sett hammercurl.. mm