Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: unormal?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2002

unormal?

jeg lurte på en ting. jeg tror ikke forholdene mellom bla. bryst og armer stemmer helt på meg. ser på andre på min alder sine mål og ser at de har et annet forhold... jeg er 17 (nettppp fylt), 1.85 ca og 80 kg. trent i 1 og 1\2 år.

jeg har et brystmål på i overkant av 110- 111 cm med helt utrent rygg (lats, skuldre bakside) pga. skade, mens armene mine er bare mellom 38 og 39 cm. slik jeg ser andre har det så burde jeg heller ha 40 armer og 105 i bryst eller no sånt. det er ihvertfall det som er vanlig. spesielt med tanke på at andre også har fått trent latsen syns jeg at målene mine er helt på trynet. er det faktisk slik at noen muskler kan være spesielt vanskelig for noen å trene? og hva i h... gjør jeg galt på armene? krever de et annet antall reps for å vokse best mulig i forhold til brystet?

takker for svar
    The horsemen are drawing nearer, on leather steeds they ride, they have come to take your life. On trough the dead of night, with the four horseme ride, or choose your fate and die!

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Jeg er 15 år.

100cm bryst. 34cm overarmer.
    En god latter forlenger livet sa kjerringa og lo seg i hjel!

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    jeg kan kunn spekulere, men jeg ser til stadighet unggutter som bare trener biceps og driter i triceps. om du faller inn i denne gruppen vet jeg selvsagt ikke, men det vil være en forklaring ettersom triceps er den større av disse

Tøffing Unit sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    gener..noen deler er større i utgangspunktet før trening, og noen muskelgrupper reagerer bedre på trening enn andre..

Kanskje du bare har ett stort skjelett rundt brøstkassa??

Det er det som gjør denne sporten så fin, at man må belyse sine svakheter og jobbe mer med disse..

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    du er 17 år, det det er ABSOLUTT ikke noe du skal gå rund å bry deg med. Fortsett å tren skikkelig. Alle muskelgrupper, og om ti år så vil alt henge på greip.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.