+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Usymmetrisk

Kliss nytt medlem roar is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002

Usymmetrisk

Halloen ja.Jeg sliter litt med at det ene brystet er en del mindre enn det andre.Er det noen måte jeg kan trene opp dette brystet på slik at de blir like?Har noen erfaringer om dette problemet ? 8)

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    hmmm eneste jeg kan tenke meg er å legge vekt på øvelser med manualer. Prøvd press med hantler,kun en side av gangen?
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Pump-A-Holic Viper[o] is on a distinguished road Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    det klassiske svaret: hantel-øvelser for å la hver side jobbe individuelt...
    push harder - lift more

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    har ikke noe særlig tunge hantler hos oss, så jeg vil prøve meg på enarms-pecdec selv, ...samt å "fly" litt... flyespress altså...

x
    :)

Medlem Thunder is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2002
    Prøv å kjøre en arms cable crossover,vis du allerede har en stor forskjell tror jeg ikke det er nok å bare kjøre hanteløvelser,det vil i såfall ta for lang tid tror jeg.
    Prøv å kjør 2-3 sett ekstra på den siden av brystet som henger litt etter med en arms cable cross.
    Vis du kjører en arms benkpress med hantler og slikt så vil også den ene armen din bli sterkere enn den andre og det vil du ikke,men cablecross over er jo en isolasjon øvelse så jeg tror det burde funke.

-=Thunder=-
    "Time flows like a river.In Tolaria we practice the art of building dams"

-Barrin,master wizard

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Er jo ikkje alltid det hjelper og trener mer.
    Det du seie Thunder kan jo føre til at det berre blir større forskjell og!
    Eg stemme for hantler ja
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Medlem Thunder is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2002
    vel la vær å tro på det da!!,
    har en treningkamerat som har prøvd det og det funka som bare det for han hvertfall,skal en god del til for å få noen merkbar ekstra styrke i en side av brystet når man kjører høy reps og korte pauser med feks 2 sett enarms cablecross,da sikter man mest mot masse!!

-=Thunder=-
    "Time flows like a river.In Tolaria we practice the art of building dams"

-Barrin,master wizard

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 9
    Nyeste innlegg: 07-04-03, 11:52
  2. usymmetrisk
    By goron in forum Trening
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: 04-07-02, 14:37

Regler for innlegg