Åssen utfører man "utfall i smithmaskin" ?
Og
Strake mark?
Noen som har linken til den animasjonsiden?
Mvh
Agmsp
Åssen utfører man "utfall i smithmaskin" ?
Og
Strake mark?
Noen som har linken til den animasjonsiden?
Mvh
Agmsp
Er det best å ta utfall og knebøy i Smith eller fri?
Fri er alltid best, da er ikke banen så låst.
Om du aldri har gjort øvelsen før, smith. Etter litt tid/for viderekomne/erfarne, friOpprinnelig skrevet av Petra Pan
![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Enig der! Hvis du ikke har gjort den så mye før, hold deg til smith til du føler du har teknikken og at du har blitt vant til øvelsen først! Så kan du så smått begynne å gå over til friOpprinnelig skrevet av QuizMaster
![]()
-Bare for å ta ett lite eksempel, du kan jo se hydralic benk og vanlig benk. De aller første starter med hydralic, så når dem har blitt vant med det, så går dem sakte over til benk(nettop fordi det er bedre)![]()
Men når jeg tar knebøy i smith maskinen, så føler jeg det tar mye mere på nedre fremside av lår (ganske mye mere!). Når jeg har prøvd fri, så tar det mere på rumpe og hele låret men ikke like intenst lissom... Er det noe jeg gjør galt i en av øvelsene siden jeg kjenner så stor forskjell?
Det kan være en mulighet for at du gjør det anneledes ja, må tenke på at stanga går rett hele veien, mens på fri, så kanskje du er litt ustabil mens du tar den. Vil anbefale å be noen med god erfaring se på når du tar den å se om de kan gi deg noen rådOpprinnelig skrevet av Petra Pan
![]()
Er nok normalt å ligge mer belastning på fremre beinet når man står låst i smith en på vanlig utfall. Kan og være at du syns det blir slit å gå dypt nok til at du får tat rumpen skikkelig. et alternativ kan jo være:Opprinnelig skrevet av Petra Pan
http://www.exrx.net/WeightExercises/...plitSquat.html
eller
http://www.exrx.net/WeightExercises/...eLegSquat.html
Eller still deg lenger frem i forhold til stangen. Merker det selv også, er litt kinky å finne "midten"![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Er uenig der, er ikke noen fordel å begynne med maskin benk før man begynner med fri benk. Begynn med fribenk med en gang, men med lette vekter.Opprinnelig skrevet av SuperMan!
Vil vel ikke si det. Nå tenker jeg på folk som aldri har prøvd benk før. Kan være godt å ha litt erfaring med hydralic først. Det er jo fra person til person, men etter min erfaring syntes jeg det var bedreOpprinnelig skrevet av SparcoT
![]()