Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Utfall i smithmaskin?!?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006

Utfall i smithmaskin?!?

Åssen utfører man "utfall i smithmaskin" ?

Og

Strake mark?

Noen som har linken til den animasjonsiden?

Mvh
    Agmsp

Petra Pan
    Gjest
    Er det best å ta utfall og knebøy i Smith eller fri?

pom
    pom er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    09-2003
    Fri er alltid best, da er ikke banen så låst.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petra Pan
    Er det best å ta utfall og knebøy i Smith eller fri?
    Om du aldri har gjort øvelsen før, smith. Etter litt tid/for viderekomne/erfarne, fri
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem SuperMan! sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Om du aldri har gjort øvelsen før, smith. Etter litt tid/for viderekomne/erfarne, fri
    Enig der! Hvis du ikke har gjort den så mye før, hold deg til smith til du føler du har teknikken og at du har blitt vant til øvelsen først! Så kan du så smått begynne å gå over til fri

-Bare for å ta ett lite eksempel, du kan jo se hydralic benk og vanlig benk. De aller første starter med hydralic, så når dem har blitt vant med det, så går dem sakte over til benk(nettop fordi det er bedre)

Petra Pan
    Gjest
    Men når jeg tar knebøy i smith maskinen, så føler jeg det tar mye mere på nedre fremside av lår (ganske mye mere!). Når jeg har prøvd fri, så tar det mere på rumpe og hele låret men ikke like intenst lissom... Er det noe jeg gjør galt i en av øvelsene siden jeg kjenner så stor forskjell?

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Men når jeg tar knebøy i smith maskinen, så føler jeg det tar mye mere på nedre fremside av lår (ganske mye mere!). Når jeg har prøvd fri, så tar det mere på rumpe og hele låret men ikke like intenst lissom... Er det noe jeg gjør galt i en av øvelsene siden jeg kjenner så stor forskjell?
    Det kan være en mulighet for at du gjør det anneledes ja, må tenke på at stanga går rett hele veien, mens på fri, så kanskje du er litt ustabil mens du tar den. Vil anbefale å be noen med god erfaring se på når du tar den å se om de kan gi deg noen råd

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Er nok normalt å ligge mer belastning på fremre beinet når man står låst i smith en på vanlig utfall. Kan og være at du syns det blir slit å gå dypt nok til at du får tat rumpen skikkelig. et alternativ kan jo være:

http://www.exrx.net/WeightExercises/...plitSquat.html

eller

http://www.exrx.net/WeightExercises/...eLegSquat.html

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Eller still deg lenger frem i forhold til stangen. Merker det selv ogs&#229;, er litt kinky &#229; finne "midten"
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av SuperMan!
    Enig der! Hvis du ikke har gjort den så mye før, hold deg til smith til du føler du har teknikken og at du har blitt vant til øvelsen først! Så kan du så smått begynne å gå over til fri

-Bare for å ta ett lite eksempel, du kan jo se hydralic benk og vanlig benk. De aller første starter med hydralic, så når dem har blitt vant med det, så går dem sakte over til benk(nettop fordi det er bedre)
    Er uenig der, er ikke noen fordel å begynne med maskin benk før man begynner med fri benk. Begynn med fribenk med en gang, men med lette vekter.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av SparcoT
    Er uenig der, er ikke noen fordel å begynne med maskin benk før man begynner med fri benk. Begynn med fribenk med en gang, men med lette vekter.
    Vil vel ikke si det. Nå tenker jeg på folk som aldri har prøvd benk før. Kan være godt å ha litt erfaring med hydralic først. Det er jo fra person til person, men etter min erfaring syntes jeg det var bedre

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.