Har problemer med utholdenheten min under treningen.
Når jeg f.eks trener rygg og biceps, har jeg problemer med å holde ut økta.
Prøver å spise karbiser med lav GI og en proteinsjeik 1 til 2 timer før trening.
Noen som kan hjelpe meg![]()
Har problemer med utholdenheten min under treningen.
Når jeg f.eks trener rygg og biceps, har jeg problemer med å holde ut økta.
Prøver å spise karbiser med lav GI og en proteinsjeik 1 til 2 timer før trening.
Noen som kan hjelpe meg![]()
If Ya Wanna Grow - Ya Gotta Row
Tren kondisjon, hadde samme problemet selv...
Jeg begynte å kjøre slik på tredemølle:
4min - 4,5km/h
1min - 7km/h
15min - 10,5km/h
4min - 4,5km/h
1min - 7km/h
10min - 10,5km/h
4min - 4,5km/h
1min - 7km/h
15min - 10,5km/h (etter 2 økte begynte jeg og øke denne med 5 min for hver økt)
2min - 4,5km/h
3min - 3km/h
Mange sier at så lange kardio økter ikke er bra for muskeloppbygginga, men jeg har merket bra fremgang i styrke mens jeg har kjørt dette også, når det blir bart ute skal jeg droppe dette og begynne med geriliakardion på www.iform.no det brae da er at jeg begynner med den med god kondisjon og klarer vel og yte mer da...
Det kan godt hende du har rett, men jeg føler liksom at enrgi lagrene mine er tommer, slik som når jeg ikke har spist på lengeOpprinnelig skrevet av -Thomas
SLik følte jeg også det på slutten av øktene, men når jeg begynte med dette en gang i uken, trener kun dette den dagen, så ble det mye bedre for min del iallefall...
Når du trener kondisjonen da så ligger kondisjonen et steg foran styrken å ikke et steg bak slik den gjorde før...
Og så må du passe på å spise mye...
skal prøve dette, takk for hjelpenOpprinnelig skrevet av -Thomas
Lave glykogenlagre...spis mer karbo før trening gjerne sammen med ala.
Ikke la det gå altfor lang tid fra du spiser til du trener, maks 1 time. Selv pleier jeg å trene 35-45 min etter jeg har spist. Prøv deg frem med forskjellig tidsintervaller og se hva som passer best for deg.
No brain, no gain.
sikko, bruker du ala nå?
rata tat tat
Prøv med et eple ca 45 min før trening, 1 kopp kaffe, og proteindrikk ca 30 min før trening. Funker veldig bra for meg. :-)
et eple ? hva er det 10-12 gram karb ?
hva er måltidet ditt før eplet ? og hvor lenge før
NeiOpprinnelig skrevet av propellen
Når jeg hadde penger var det ikke noe god ala å oppdrive. Så fikk musa inn men da var jeg seff tom for pengerMen den dagen jeg får jobb sender jeg bestilling!
No brain, no gain.
Spiser at vanlig måltid (dvs ris, fett og proteiner) ca 2 timer før jeg spiser eplet.
Det kan lønne seg å prøve seg frem. F.eks med ananas, pære e.l.
Det som fynker for noen, funker ikke alltid like bra for andre..![]()