Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: utrolig lite bevegelig

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

utrolig lite bevegelig

Jeg er helt sinnsykt lite bevegelig i leddene. Klarer såvidt å strekke ut bena rett opp når jeg ligger på rygg....

Vil det ha noe for seg om jeg tar 1 dag i uken hvor jeg tøyer?? Hvordan burde jeg eventuelt tøye??hardt eller mykt?

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hadde slik tøying i gymmen i dag vi og, jeg er så stiv i beina at jeg nesten skjemmes, fikk ikke foten opp 90 grader !
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Bronse Member
    Ble medlem
    03-2002
    Har en egen dag der jeg trener opp kondisen (løper) og tøyer. Først løper jeg 30 min så tøyer jeg 20-30min etterpå. Har som mål og klare spagaten til sommeren

Kan anbefale pyramidetøying, altså at du først holder hver tøying f.eks. 30sek så 1min og til slutt 1,5min. Men husk å varm godt opp først! 10-15 min løping/sykkling/stepping i rolig tempo burde holde. En artikkel om tøying du bør lese: http://www.idrettsforumet.no/viewtopic.php?t=2408
    No brain, no gain.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Det er veldig mange styrkeøvelser det faktisk inngår tøying i. Derfor er det veldig få som trener styrke som tøyer ordentlig ut. Ta feks. bakside lår i maskin. Her tøyer du samtidig som du trener muskelen. Når du er ferdig med øvelsen, eller under øvelsen prøv å bare ligg (eller sitt) litt, det strekker iverfall som bare det på meg. Det er nok et godt tips som "Sikko" kommer med og, lett løping deretter tøying hvist du sier du er så støl.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    En annen måte er rett og slett å utføre hele bevegelses banen ti lalle øvelsene. Jeg ser mange som tar f.eks flyes, som ikke strekker godt ut, men istede bøyer albuene. Eller folk som tar biceos curls uten å strekke albuen helt ut på bunn. Prøv å gå gjennom hele bevegelses banen på alle øvelsene, selv om det betyr at du kanskje må redusere vekten du løfter.

Lignende tråder

1. Spiser jeg for lite?
    By titanz in forum Kosthold
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 04-01-05, 13:50
  2. Et lite tips
    By laserman in forum Kosthold
    Svar: 7
    Nyeste innlegg: 30-09-04, 16:11
  3. For lite fett?
    By lars in forum Kosthold
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 05-04-03, 08:48
  4. for mye karbohydrater? for lite proteiner?
    By medlemm_nr.666 in forum Kosthold
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 05-03-03, 09:05

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.