Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Utside lår

Petra Pan
    Gjest

Utside lår

Hallais!
    Nå har jeg søkt meg litt rundt på forumet uten å finne et konkret svar. Hvilke(n) øvelse(r) er den desidert beste for å stramme opp utsiden av lår/hofter? Og bakside?

Takker for svar

Mvh Petra Pan
    alias Petra Julefett for øyeblikket

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    oj, fy ordet "stramme opp"!!

La oss se på det litt, kan man stramme fett? Nei, er muskler stramme når de er flexet? Ja...hm.. så du vil brenne fett på utsiden av lårene, er det det du mener?

De musklene som er på "utside lår" og strer er Vastus Lateralis og Gluteus (quadriveps musklene styrer utstrekking av kne og hjelper med bevegelsen i hoften sammen med gluteus musklene). Så beste øvelser for å trene disse er dype knebøy, beinpress, utfall etc. Ikke begynn med Ja/Nei maskinene ihvertfall, da blir MrMuscle arg.

Petra Pan
    Gjest
    Hæ hæ hæ nei har slutta med dem. Så jeg kan egentlig bare fortsette med de øvelsen jeg gjør allerede da? + Litt mere kardio hehe...

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Høres ut som en knall plan spør du meg.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Liker best JA jeg...hvertfall n&#229;r personen i maskinen sitter rett mot deg..muhahaha.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem FiXXXer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Selv føler jeg at knebøy med smal benstilling i mindre grad aktiverer innsiden av lårene, og dermed sannsynligvis oppnår større stimuli av ytre delen av låret.

Bruk ulike varianter av lår-curl for baksiden av låret, f.eks liggende, sittende og stående. Stive mark er også en bra øvelse (selv om ganglaget kan bli noe preget av denne øvelsen i dagene etter den er utført).

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2004
    Knebøy med smal benstilling er det som tar godt på utsiden av låra ja Brede ben ,med tærne utover= innsiden .......

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Smal kneb&#248;y, helt sammen med bena som i hockey stilling funker bra.

Om jeg ville anbefalt ben/t&#230;r utover og ikke rett frem derimot...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Petra Pan
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Liker best JA jeg...hvertfall n&#229;r personen i maskinen sitter rett mot deg..muhahaha.
    Den &#248;velsen som jeg kaller f&#248;destolen h&#230; h&#230; h&#230;...
    Grisen

Kneb&#248;y med smal beinstilling, skal pr&#248;ves ut
    Rakmark, tar ikke det sinnsykt p&#229; korsryggen? Har ikke pr&#248;vd det enn&#229;
    Bare sp&#248;r, siden jeg er helt gr&#248;nn

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Gris? Skal jeg absolutt v&#230;re et dyr s&#229; f&#229;r det is&#229;fall bli tigern...*grr*

Jo, n&#229;r du kommer over ett visst punkt av antall vektkg s&#229; vil du nok kjenne det mer og mer i rygg.

N&#229;r jeg kj&#248;rer smal ben, st&#229;r jeg helt vanlig opp ned som de t&#229;pelige kadettene, hehe. Helt sammen med beina.

Kj&#248;rer du det derimot bittelitt lettere og strikt s&#229; vil du kjenne at den tar godt p&#229; rumpetassen og bakside ben.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Superior newbie Tori sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    33
    Abduktorene er sm&#229; muskler som ikke er det beste &#229; trene om m&#229;let er &#248;kt fettreduksjon. Karateut&#248;vere trener disse ofte for sidespark osv.
    Som nevnt s&#229; er det kneb&#248;y og utfall som gjelder. Markl&#248;ft hvor du fikserer rompa er ogs&#229; bra. Kj&#248;r p&#229;, s&#229; skal du se at du spretter til sommeren
    Ingenting er umulig for den som er positiv

-Han Dynastiet-

WWW.DOORMAN.NO

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    pfft! Underdrivelse, den spretter nok bra som det er...hehe
    Syng, RakeMagic, Syng!

Petra Pan
    Gjest
    Takker for gode råd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.