Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Uventet bloat og væskeretensjon

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2008
    Alder
    29

Uventet bloat og væskeretensjon

Har siden igår følt meg trøtt og meget bloatet, sånn ca. nivå med testobloat light.

Har trappet opp vanninntaket veldig. Drakk i går kveld 3 liter, og to liter siden jeg våknet idag. Tisser ikke så mye som jeg normalt ville gjort av å innta såpass mye væske. Urinen har også vært gulere enn forventet ved så høyt væskeinntak.

Jeg lurer på om det kommer av hard treningsbelastning.

Den siste tiden har treningsbelastningen økt endel.

Har siden mandag trent 3 harde treninger styrke, 3 eller 4 intervalltreninger (løping), 70 min sykling og skulle egentlig trent styrke igjen i går men var så trøtt.

Jeg lurer på om bloaten kommer av stor utskillelse av HGH grunnet all treningen og at dette går bort om i løpet av noen dager? Føler at det er litt bedre nå. Er også litt uggen i magen, uten at jeg har spist noe særlig annerledes.

Tar følgende tilskudd:
    Horsepower
    AAKG
    Grønn Te
    Deffestack (norsk lovlig type)
    Isolat protein
    Kreatin monohydrat (har ikke bloatet av dette før, og tar mindre av det pga horsepowerern).
    Tribulus+maca

Sånn ellers: Hvor er det best å trene i Oslo-sentrum? Flytter dit i mai

Edit: Har fått litt bloat av AAKG før, og føler dette + tung trening gir bloat. Noen som vet?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av KingCock Vis post
    Har siden igår følt meg trøtt og meget bloatet, sånn ca. nivå med testobloat light.

Har trappet opp vanninntaket veldig. Drakk i går kveld 3 liter, og to liter siden jeg våknet idag. Tisser ikke så mye som jeg normalt ville gjort av å innta såpass mye væske. Urinen har også vært gulere enn forventet ved så høyt væskeinntak.

Jeg lurer på om det kommer av hard treningsbelastning.

Den siste tiden har treningsbelastningen økt endel.

Har siden mandag trent 3 harde treninger styrke, 3 eller 4 intervalltreninger (løping), 70 min sykling og skulle egentlig trent styrke igjen i går men var så trøtt.

Jeg lurer på om bloaten kommer av stor utskillelse av HGH grunnet all treningen og at dette går bort om i løpet av noen dager? Føler at det er litt bedre nå. Er også litt uggen i magen, uten at jeg har spist noe særlig annerledes.

Tar følgende tilskudd:
    Horsepower
    AAKG
    Grønn Te
    Deffestack (norsk lovlig type)
    Isolat protein
    Kreatin monohydrat (har ikke bloatet av dette før, og tar mindre av det pga horsepowerern).
    Tribulus+maca

Sånn ellers: Hvor er det best å trene i Oslo-sentrum? Flytter dit i mai

Edit: Har fått litt bloat av AAKG før, og føler dette + tung trening gir bloat. Noen som vet?
    Når gikk du av kuren med steroider? Kan jo være en skikkelig østrogen rebound du har. Fortsett med clomid, HCG og arimidex så kanskje det ordner seg innen noen uker....

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2008
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Når gikk du av kuren med steroider? Kan jo være en skikkelig østrogen rebound du har. Fortsett med clomid, HCG og arimidex så kanskje det ordner seg innen noen uker....
    Bruker ikke steroider, tviler på at det er noe østrogenbombe på gang. Skjønner ikke hvor den skulle komme fra ihvertfall.

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    mat inntaket har jo også en del å si, men horsepower og monohydrat er jo noe som trekker mye vann
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Bronse Member mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    som darp sier så gir forhøyet ATP nivåer litt vannopptak i kroppen. mange drar drar 3-5kg vann på monohydrate f.eks
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2008
    Alder
    29
    Blodårene er tilbake og treningen var ganske bra den dagen. Skjønner fortsatt ikke helt hva som skjedde. Pleier ikke bli sånn av mono!

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Karl Johan Fitness/24Fitness er bra om du skal bo sentralt.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Karl Johan Fitness/24Fitness er bra om du skal bo sentralt.
    Der har jeg vært innom et par ganger også. Ganske greit gym Ikke helt den "luxusen" jeg er vant til på Pro gym her hjemme, men generelt et hardcore og trivelig gym
    <3Fitnessfrøken<3

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.