Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Valg av 5X5 program ?

Medlem Villsvinet sin avatar
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    28

Valg av 5X5 program ?

Det er et par ulike oppsett av et 5X5 program ser jeg.

Jeg skal i gang med dette nest uke og er litt usikker på hva jeg evt skal følge.
    Iform eller Bill Starr, eller noe annet?

Er det noen som har noen gode argumenter for eller imot disse to.
    Evt noen andre oppsett som har fungert godt?

*TNT*
    Gjest
    De versjonene som har knebøy 3 ganger i uka har en tendens til å knuse CNS rimlig fort, så ville brukt ett oppsett med bøy 1 gang i uka.

fjeldmann fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    26
    Det som er perfekt med 5x5 programmet er at det kan tilpasses alle mulige treningsoplegg, og målsettninger. Det er mange flere en 2 muligheter og sette opp ett 5x5 program. Programmene til bill starr og Ripptoe har fungert på 1000'vis av utøvere. Så det er vel ett godt nok argument i seg selv. Hvis du mener det 5x5 programmet der man trener hver muskelgruppe 1 gang i uken, har 5x5 på en øvelse og 2x10 på støtteøvelsene, syns jeg ikke det er så bra. Musklene dine tåler og bli trent hyppigere.

Den versjonen som har knebøy 3 ganger i uken er jo dag 2 en restutisjonsøkt og teknikk trening for knebøy. De fleste tåler knebøy to ganger i uken. Så tror ikke det er noe værre for cns en markløft 5x5, knebøy 5x5 osv pluss 2x10 på støtteøvelser hvor jeg minns å huske de foreslår og gå til faliur.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Er ikke verre enn å holde seg langt unna failure nei, da kan man ta knebøy 2x om dagen om så skulle være, jamfør sheiko.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.