Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Valg av treningsprogram.

Silver Member Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27

Valg av treningsprogram.

Har planer om å starte på nytt treningsprogram over jul.
    Har sett litt på Doggcrapp og lest de to postene som er på Doggsplace.
    Jeg er befal i militæret så det er ikke sikkert jeg har muligheter til å følge et treningsprogram slavisk. Noen dager er det ikke sikkert jeg får trent osv.
    Spørsmålet mitt er om det er nødvendig å bruke et treningsprogram som er såpass avansert (iforhold til vanlige splitter) som Doggcrapp dersom jeg ikke kan følge det til punkt og prikke.

Noen som har noen forslag om hva som er et bra treningsprogram dersom du har begrenset tid og anledning til og trene..

Takker for svar.

God jul og godt nyttår
    Det er i motbakke det går oppover.

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    Har prøvd en del forskjellig. DC krever mye! Sånn som du forklarer din situsajon ville jeg ihvertfall ventet med det til en senere anledning. Ellers er det mye å velge i da. Selv liker jeg HST godt. Kjører da gjennom hele kroppen 3 ganger i uka. Ellers en vanlig 3 eller 4 splitt f. eks. Om du ikke rekker trene en dag du har trening kan du lette forskyve den til neste dag uten at dette er noen krise.
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Jeg trente 5 splitt når jeg var i samme situasjonen, men hadde prioritet på bryst og rygg, så var det en travel uke så kunne jeg hoppe over feks armer og skuldre. Men rakk som regel gjennom hvertfall 4 økter i uken,som oftes alle, og så jeg at det ble feks 3 el 4 flettet jeg inn noen bein og armøvelser på de andre dagene, som egentlig var på slutten av treningsuken. Største problemet var å få kjørt knallhardt på mark eller knebøy for så og oppdage jeg måtte ut og løpe noen mil dagen etterpå, eller marsj med tung sekk etc

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    bruker boXer sin 3-splitt, ligger i hall of fame. korte økter, man blir faktisk sterkere, og man skal ikke bli så mye tyngre av å følge det (nå har jeg ikke prøvd det så lenge at jeg kan si noe om vektøkningen enda). Funker bra=)
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Lignende tråder

1. Svar: 4
    Nyeste innlegg: 27-08-10, 07:07
  2. dårlig nyhet til oss som bruker proteinpulver?
    By wannabeROCKY in forum Kosthold
    Svar: 16
    Nyeste innlegg: 20-01-09, 17:54
  3. Kolesterol og fett...
    By Choppe in forum Artikler
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 04-09-08, 09:21
  4. Spiseforstyrrelser i idretten
    By Sindre in forum OT
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 15-07-05, 10:23

Regler for innlegg