Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Valpefett

Banned
    Ble medlem
    11-2003

Valpefett

Hva skal jeg gjøre for å kvitte meg med valpefettet som dreier seg rundt korsryggen, hoftebena og magen?

Jeg er 1,90 76kg så jeg er rimelig tynn, og kan derfor ikke begi meg ut på en real deff

Jeg legger heller ikke lett på meg, så jeg har heller ikke sjangs til å bulke meg raskt opp 10kg, for så å deffe.

Noen som også har tips til hvorfor ikke armene mine vokser? Jeg er en hardgainer og trener derfor et HIT basert program, og trener derfor f.eks 6 sett rygg og 2 sett biceps etterhverandre. Samme gjelder bryst og triceps.

Skuldrene er foressten mindre enn armene, noe som bare ser dumt ut.

Noen som har noen tips til meg meg?

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    HIT med så mange set?

Når det gjelder skuldre kan du ta 2set på militær press først et tungt med 4-6 reps så tar du 30sek pause og tar så et med 8-12 reps hvis dette ikke er nok for deg (noen som det er for mine skuldre, de har godt fra og ligge etter resten av kroppen til og være en av kongene av fysikken min ) så kan du ta 2 drop set etter det andre settet..

Husk at du MÅ være sterk for og være stor... hjelper ikke og stå på samme vekt i månder...

Maten er VIKTIGST ta kg vekten din og gang med 2.2 da har du pound vekten din det er så mye protein du må ha per dag MINST helst må du ha pound vekt *1,5

Eks: 80kg*2,2 = 176ibs

176ibs*1,5 = 264g protein per dag

264/6 = 44g per måltid

TEAM BODYTECH

Banned
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg spiser det jeg skal ha ha av mat. Men saken er bare det at jeg har har noe valpefett som brer seg rundt korsryggen, hoftebena og magen som jeg vil kvitte meg meg, går det ann å få gjort det uten å deffe? For jeg er jo jævlig tynn fra før så jeg vil jo nødig gå ned i vekt.

Jeg er vel noe man kan kalle tynnfeit da

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    vil du ned i vekt må du innta færre kalorier enn du bruker.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Legger du ikke på deg lett, må du spise mer. Enkelt og greit. Alle kan legge på seg.

Legg ut kostholdet ditt slik det er nå,så kan vi rette på det.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Og grunnen til at armene dine ikke vokser er at du ikke gir dem no næring å vokse på, og/eller du har ikke progresjon i treningen din

Banned
    Ble medlem
    11-2003
    Frokost: 150g havregryn, 35g whey, glutamin, kreatin, 1000mg c-vitamin, og multivitaminer
    Lunsj: 1/2 kylling / 2 karbonader, 2 skiver brød, 5dl biola
    Lunsj2: 3 egg og 2 skiver brød, stort glass melk
    Middag: Kjøtt/fugl, poteter/ris/pasta, grønnsaker, bearne/peppersaus
    Kvelds: 2 skiver med 2 dobble lag kjøttpålegg, 35g kasein, glutamin, kreatin
    En time etter kvelds så tar jeg 3 kapsler ZMA.

Ikke vits å si at jeg må spise mer, for det klarer jeg enkelt og greit ikke, sliter meg igjennom å spise overnevnte.

Jeg vil bare kvitte meg med valpefettet uten å gå ned i vekt jeg

aro
    aro er ikke aktiv
    Superior newbie aro sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av madman
    Og det vil jeg påstå er umulig. Fortsett å øk i vekt en god stund til, spis som en hest. Så deffer du.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av madman
    Frokost: 150g havregryn, 35g whey, glutamin, kreatin, 1000mg c-vitamin, og multivitaminer
    Lunsj: 1/2 kylling / 2 karbonader, 2 skiver brød, 5dl biola
    Lunsj2: 3 egg og 2 skiver brød, stort glass melk
    Middag: Kjøtt/fugl, poteter/ris/pasta, grønnsaker, bearne/peppersaus
    Kvelds: 2 skiver med 2 dobble lag kjøttpålegg, 35g kasein, glutamin, kreatin
    En time etter kvelds så tar jeg 3 kapsler ZMA.

Ikke vits å si at jeg må spise mer, for det klarer jeg enkelt og greit ikke, sliter meg igjennom å spise overnevnte.

Spis 1spiseskje tran til frokost og kvelds, pluss en spiseskje olivenolje til middag.

Selvfølgelig klarer du å spise mer... Spis dobbelt så mange brødskiver til hvert måltid. Etter trening kan du spise en hel Big One. Da får du i deg 1900kcal i ett måltid.

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    du kan dobble brødinntaket hvis du rister dem, altså varmer dem opp til dem er sprø. jeg får ivertfall null metthetsfølelse av ristet brød.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Banned
    Ble medlem
    11-2003
    Stripie: Etter trening så inntar jeg 10g kreatin, 10g glutamin, 100g Maltodextrin og 40g protein, så jeg tipper jeg dropper den Big One'n

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    madman: men du blir vel ikke METT av det? Det er jo en shake, noe du drikker...

Omtrent 1 t etter trening så blir hvertfall eg sulten... da kan det passe godt med enten den pizzaen eller no annet snacks
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.