Mange av oss tilbringer mye tid på gymmet, og der er vi gjerne ikke alene. Regner med at dere alle ser ting der som dere er uenige i eller misliker. Hva med å dele det med oss andre? Kanskje jeg har en vane som noen andre misliker? Kanskje jeg alltid har gjort en øvelse feil? Eller har dere noen små luretriks dere benytter for å gjøre ting lettere? Så fyr opp med det dere har på hjertet! Jeg kan begynne:
- Alle som ikke har med håndkle burde nektes adgang. Samme gjelder dem som tasser rundt på sokkelesten.
- Trene for mange sammen slik at det bare blir fest, moro og lite fornuftig arbeid. Dessuten tar det da veldig lang tid før apparatet de bruker blir ledig.
- Legg på plass vekter og utstyr!
- Sitte på benken og lese ukeblader i pausene mellom settene.
Regner med at dere har flere punkter til lista. Spesielt dere ringrever kan vel si noe om hvilke øvelser som flest utfører feil.
.tim

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Er egentlig litt lei folk som skal være så jævla fisefine på gymmet. Greit man skal ha normal hygiene, og oppføre seg som folk, men f.... heller... Hvis du bruker tid på irritere deg over hvordan folk ser ut er det du som har et problem (du sløser tid), og ikke de. Jeg ser på "gym orginaler" som litt morsom underholdning i mellom settene 
jeg er der hvertfall for å trene, om det stinker spiller ingen rolle.... vektene skal opp og ned, enkelt å greit.... men ekke så digg når det lukter karri (eller noe anna drit lukt fra nordmenn/utlendinger) over hele stedet