Viser resultatene 1 til 42 av 42

Tråd: Vanlige feil på gymmet

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30

Post Vanlige feil på gymmet

Mange av oss tilbringer mye tid på gymmet, og der er vi gjerne ikke alene. Regner med at dere alle ser ting der som dere er uenige i eller misliker. Hva med å dele det med oss andre? Kanskje jeg har en vane som noen andre misliker? Kanskje jeg alltid har gjort en øvelse feil? Eller har dere noen små luretriks dere benytter for å gjøre ting lettere? Så fyr opp med det dere har på hjertet! Jeg kan begynne:
    - Alle som ikke har med håndkle burde nektes adgang. Samme gjelder dem som tasser rundt på sokkelesten.
    - Trene for mange sammen slik at det bare blir fest, moro og lite fornuftig arbeid. Dessuten tar det da veldig lang tid før apparatet de bruker blir ledig.
    - Legg på plass vekter og utstyr!
    - Sitte på benken og lese ukeblader i pausene mellom settene.

Regner med at dere har flere punkter til lista. Spesielt dere ringrever kan vel si noe om hvilke øvelser som flest utfører feil.

.tim

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    det er to personer på gymmet "mitt" som kommer inn, setter seg ned på apparatene sine (de bruker ikke andre). sitter der litt. tar noen repper. sitter litt. tar noen repper. sitter litt. tar noen repper. sitter litt. tar noen repper. ikke det at det bryr meg elle rnoen andre, fordi det er aldri noen som bruker de tette apparatene. men det skulle ikke vært så lov å være så dum!

lov å liksom PRØVE å lære seg litt. eller i alle fall late som en har litt peiling, å late som om dem vet noe. slik som jeg gjør (-;

Medlem Foreigner sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    38
    Er blitt så mye opp igjennom årene at jeg prøver å glemme det!

-Folk som har mye mer vekter på den ene siden av stanga på benkpress og unnskylder seg med at de er sterkere på den siden.
    -Halvfeite studentjævler som har sett en HongKong film for mye og PRØVER å praktisere kungfu PÅ apparatene på treningsstudioet.Spar meg!
    -Er du sur og misunnelig på at noen løfter mer enn deg,så ikke gå bort og spenn beina vekk under dem mens de løfter(skjedde med en kamerat av meg!)
    -Studioeiere som ikke vil la deg bruke tunge vekter.
    -Drittunger som står med 10kgs manualer,kjører biceps og skriker.WHY?
    -Nedtrekk! ooooohhh...Folk ser ut som dritetrengte neantertalere.Beina i alle retninger og full bøy i ryggen.
    -Knebøy! nuff said....BØY BEINA!!

To be continued........
    "I saw a woman wearing a sweatshirt with 'Guess' on it. I said, 'Thyroid problem?'"
    - Arnold Schwarzenegger

Kliss nytt medlem Lillegull sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Ikke noe galt i å tasse litt rundt i sokkelesten når man kjører markløft. Er egentlig litt lei folk som skal være så jævla fisefine på gymmet. Greit man skal ha normal hygiene, og oppføre seg som folk, men f.... heller... Hvis du bruker tid på irritere deg over hvordan folk ser ut er det du som har et problem (du sløser tid), og ikke de. Jeg ser på "gym orginaler" som litt morsom underholdning i mellom settene

Men et par ting er greit å ha i bakhodet

- Ikke stønn så sant du ikke har en grunn til å stønne (ref. Drittunger som står med 10kgs manualer,kjører biceps og skriker...)

- Ikke legg deg opp i hvordan folk trener (hvis de ikke spør) Det er faktisk mulig han kjører en øvelse du ikke kjenner til...

- Ikke driv å surr rundt folk som trener knebøy, militærpress, benkpress eller andre "farlige" øvelser.
    Shut up & squat!!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Å tro at alle some er på treningstudioet er der for samme grunn som deg

Ble medlem
    12-2003
    Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Å tro at alle some er på treningstudioet er der for samme grunn som deg
    At jeg ikke tenkte på det. Sier meg 110% enig i det.
    Shut up & squat!!

que?! timothy sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    30
    Japp. Godt poeng
    Er ikke meningen å rakke ned på noen med denne tråden. Vil bare høre hvilke erfaringer folk har etter mange turer på gymmet. Og kanskje plukke opp noen tips? Selv trener jeg på Spenst og skjønner jo at alle er der av forskjellige grunner. Men kan se på mange av hvilken grunn de er der, og at de kunne gjort ting annerledes.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Takk , jeg tror det må være meg og mrs.byggern det der

Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    det er to personer på gymmet "mitt" som kommer inn, setter seg ned på apparatene sine (de bruker ikke andre). sitter der litt. tar noen repper. sitter litt. tar noen repper. sitter litt. tar noen repper. sitter litt. tar noen repper. ikke det at det bryr meg elle rnoen andre, fordi det er aldri noen som bruker de tette apparatene. men det skulle ikke vært så lov å være så dum!

lov å liksom PRØVE å lære seg litt. eller i alle fall late som en har litt peiling, å late som om dem vet noe. slik som jeg gjør (-;

Ble medlem
    12-2003
    Opprinnelig skrevet av NK
    Takk , jeg tror det må være meg og mrs.byggern det der
    Trim for eldre
    Shut up & squat!!

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Altså... å ha med håndkle er da ikke noe musst?!? Har ikke sett et jævla håndkle siden jeg starta på kjellergymmet.... folk svetter, men de lager da ikke vanndammer under seg...

Jeg gidder ikke dra rundt på et jævla håndkle

En ting jeg er dårlig på selv er å rydde vekter.. særlig i markløftet, går i surr i huet mitt, henter vann, og glemmer å sette skivene på plass

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Det der med å sette vekter og manualer på plass er noe jeg irriterer meg over støtt og stadig.. Når du kommer inn i vekt rommet og du ser halve racket ligger på gulvet og du må leite deg fram til riktige manualer syntes jeg er kjedelig..
    En annen ting er det der med å ta med seg alt du har av kompiser for å dra og trene. Jeg har sett litt på disse (i mellom settene) og de gjør lite fornuftig. De står som regel å skravler 90% av tiden de er på gymmet.. syforening kan man ha et annet sted og ikke på et gym..

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    på "mitt" gym virker det som det er et par stk som har en ekstrem interesse for hva jeg og treningspartneren foretar oss:

når vi driver med skråbenk, skulderpress eller liknende, kommer de bort og tar hantler fra hantelstativene som er plassert rett foran ovennevnte apparater, deretter steller de seg RETT i glaninga, slik at vi MÅ se på det de gjør... det går liksom ikke an å gå 2m til siden... ånei, her står vi med rumpa rett i trynet på de som ligger på benken...

som om ikke det er nok; hver gang vi driver med benk selv, sitter de og iakttar nøøøye hvor mange reps, hvor tungt vi kjører, osv.

ikke at det bryr oss noe spesielt, vi kjører vårt tempo og de kjører sitt... men det virker som de prøver å "outmatche" oss på alle områder, hele tiden.

syns liksom vi hører hvisking og tisking bak ryggen vår om ant. reps, kg. og liknende... irriterende!
    push harder - lift more

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Folk som masser på at de tar like mye som meg og de som jeg trener med. jeg spør dem ta det da og enten sier de at de har en dårlig dag eller så skytter/vaier de med ryggen eller så ser de ut som klovner.

Nybeggynere som GLOR og hiver på 30kg mere enn de som er "store" og skader seg selv!!!

TEAM BODYTECH

Bronse Member Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    det mest irriterendes jeg har opplevd er 2 gutter på mina lder som kommer ned og er dønn seriøs når de løfter, men med engang vi andre skal løfte, så kødder de seg som faen... de begynner kanskje og slå når vi løfter, fjerte oss opp i trynet og slikt... og vi kan ikek gjøre en drit utenom å hisse oss, vi har ikke myndighet til å kaste de ut, og de som har dte er ikek altid der, da det er et gym med egen nøkkel til alle.... blir SIIIINNSYKT forbanna.... for det ender altid opp med at de sitter det lenge ut i min trening og fucker seg... fordi de synes det er morsomt.... HEELVETE
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Opprinnelig skrevet av Grizzly
    det mest irriterendes jeg har opplevd er 2 gutter på mina lder som kommer ned og er dønn seriøs når de løfter, men med engang vi andre skal løfte, så kødder de seg som faen... de begynner kanskje og slå når vi løfter, fjerte oss opp i trynet og slikt... og vi kan ikek gjøre en drit utenom å hisse oss, vi har ikke myndighet til å kaste de ut, og de som har dte er ikek altid der, da det er et gym med egen nøkkel til alle.... blir SIIIINNSYKT forbanna.... for det ender altid opp med at de sitter det lenge ut i min trening og fucker seg... fordi de synes det er morsomt.... HEELVETE
    samme opplegg med nøkkel der jeg trener... heldigvis er ikke de gutta så ille, for da hadde jeg egenhendig forsøkt å hive dem ut!
    push harder - lift more

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Følte meg litt truffet av den første der, har aldri med meg håndlke og glemmer ofte joggeskoene mine
    Uteliv, inneliv eller underliv?

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    skal en kanskje ikke dusje etter å ha trent? greit nok å prøve å ha en viss grad med hygiene. men å drive å vaske apparater etter bruk er piss i rumpa. en pumper, en svetter, en dusjer (-: sko kan en også droppe. bare litt vondt å få 40kgs hantler på tottelittene!

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Opprinnelig skrevet av stor og sterk
    Følte meg litt truffet av den første der, har aldri med meg håndlke og glemmer ofte joggeskoene mine

push harder - lift more

Ble medlem
    05-2003
    Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    skal en kanskje ikke dusje etter å ha trent? greit nok å prøve å ha en viss grad med hygiene. men å drive å vaske apparater etter bruk er piss i rumpa. en pumper, en svetter, en dusjer (-: sko kan en også droppe. bare litt vondt å få 40kgs hantler på tottelittene!

Kanksje det ble en liten missforståelse her, seff dusjer jeg!
    Men gidder ikke å ha med et svette håndkle og et dusje håndkle

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    æsj

Bronse Member Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Tørker dere ikke opp benken etter dere har svettet den ut??

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Visst en ikke rydder vekter eller tørke av maskinene når jeg er på jobb. Så får en høre det. Og det er ikke alltid like behagelig.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sånt er så irriterende.. I vekt rommet henger det en stooor plakat hvor det står "ikke løft tyngre vekter enn du klarer å sette tilbake".. Den hjalp den første uka så sklei det ut.. Så nå må de ansatte rydde opp på morran før de åpner..

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    men hvis man er en person som ikke svetter, og som ikke har med håndkle for å kunne tørke opp svette som ikke er der. får man kjeft da også, mr.muscle?

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Er det så mange som svetter så jævlig mye at det blir vått på benkene gjennom t-skjorta?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    De får tilsnakk visst de fortjener det.

Tenker på å henge opp en plakat:

"Bare fordi du klarer å løfte de vektene så betyr ikke det at MrMuscle klarer det"

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    LOL

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    De får tilsnakk visst de fortjener det.

Tenker på å henge opp en plakat:

"Bare fordi du klarer å løfte de vektene så betyr ikke det at MrMuscle klarer det"
    HEHE.. Det hadde vært tøft

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Kommer jo an på hvor man trener dette med håndkle osv.
    Der jeg trente før er det hudrester på stengene,svette på benkene , og på speilet ved power racket så har det hendt at det har sprutet litt blod og det ble ikke akkurat tørket opp med en gang.
    Der jeg trener nå er det satt ut tørkerull og sprayflasker rundt på strategiske plasser i gymmet og folk flest har en helt annen holdning til hygiene.
    Begge typene gym har sine fordeler og bakdeler.

TIlbake til emnet.
    Jeg har jo tullet rundt på gym i noen år og sett folk i fotballshorts drite seg ut under dype knebøy ,jeg har sett folk miste skiver ned og brekke tær osv 3-4ggr , jeg har sett folk svime av under benkpress.
    Jeg ser daglig folk trene egoet sitt mens musklene forblir i opprinnelig forfatning til de går lei.

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Opprinnelig skrevet av NK

TIlbake til emnet.
    Jeg har jo tullet rundt på gym i noen år og sett folk i fotballshorts drite seg ut under dype
    LOL

TEAM BODYTECH

Medlem laserman sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    24
    Så en gang en gutt som trente benpress samtidig som han trente hantelcurl.

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    haha den var bra laserman

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Hvor er HT???? Trodde han hadde noen historier om meg

Eneste dumme jeg selv er klar over jeg har gjort, er å kjøre beinpressen så langt ned at jeg ikke får den opp.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    HAHAHA den har jeg og gjort. eller den gangen jeg var alene og trente benk --> fikk ikke stanga opp og blei liggende. ho ho måtte rulle stanga ned langs magen --> max med blåflekker etterpå haha ja gjort mye dumt ja
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Tri
    Tri er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem Tri sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Opprinnelig skrevet av Eirik
    Tørker dere ikke opp benken etter dere har svettet den ut??
    ikke alle som trener i bar overkropp vettu

Kliss nytt medlem Gygrid sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    [Altså... å ha med håndkle er da ikke noe musst?!? Har ikke sett et jævla håndkle siden jeg starta på kjellergymmet.... folk svetter, men de lager da ikke vanndammer under seg... ]
    Tja... jeg vet ikke det. Der hvor jeg trener er det mange svinepelser som trener kondisjon før styrke, svetter som ut av ville helvete Ikke jævlig kult å legge kroppen opp i det kroppsveskebadet... Ikke så vanskelig å ta seg så mye sammen at man tar med seg et lite håndkle.
    På mitt gym, selger de håndklær i rett size, for 10 kroner. Kjempe lurt da..

Medlem knekt sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    mener ikke å henge ut utlendinger her... MEN noen av dere (hender iblandt at en og annen nordmann gjør det samme også) lukter så grusomt ekkelt, at jeg ofte må legge om hele treningsrutinen. Hvis det ligger en å lukter på benkpressen, å kjøre imellom han eller etter(siden han ofte skal ha skråbenken som er rett ved etterpå) er uaktuellt. veldig irriterende... kanskje bare jeg som har god luktesans?

Bronse Member Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    Opprinnelig skrevet av knekt
    mener ikke å henge ut utlendinger her... MEN noen av dere (hender iblandt at en og annen nordmann gjør det samme også) lukter så grusomt ekkelt, at jeg ofte må legge om hele treningsrutinen. Hvis det ligger en å lukter på benkpressen, å kjøre imellom han eller etter(siden han ofte skal ha skråbenken som er rett ved etterpå) er uaktuellt. veldig irriterende... kanskje bare jeg som har god luktesans?
    eller bare er fisefin jeg er der hvertfall for å trene, om det stinker spiller ingen rolle.... vektene skal opp og ned, enkelt å greit.... men ekke så digg når det lukter karri (eller noe anna drit lukt fra nordmenn/utlendinger) over hele stedet
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    ganske enkelt beskrevet: http://www.topfitonline.com/who.htm

Ble medlem
    05-2003
    Polarman: den linken var helt genial!

Likte spesielt godt denne: THE GERBIL-- “SHUDDER" _I'd rather not go into this, but he's the guy that hides back in the corner watching all the big guys pound iron._ Looks like Hannibal Lecter, and talks with a lisp._ Never make eye contact with him, act like he's not there._ Avoid at all costs unless you want a 6 foot by 3 foot plot of ground in his back yard!!

Lo godt når jeg leste denne og på det gamle gymmet mitt var det faktisk en slik person der hehe.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

bi
    bi er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem bi sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Polarman: Artig link.. heh...

Kjente faktisk igjen et par

Tri
    Tri er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem Tri sin avatar
    Ble medlem