Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, men uansett, noen andre her som føler at det får vann annsamling i kinnene, av all drikkinga og kosttilskudde?
Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, men uansett, noen andre her som føler at det får vann annsamling i kinnene, av all drikkinga og kosttilskudde?

oi oi oi...hva kosttilskudd er dette a?
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
havsalt?Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye
Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
vet ikke om det bare er noe jeg føler, har jo lagt på meg en del da, men tar ikke noe annet en Protein, Gainer, Creatin, Udo choise,Multivitaminer, også drikker jeg jo enorme menger vann oga kreatinen. føler meg litt pløsete bare..
Har bare hørt om folk som bruker steroider som holder vann slik at det synes i ansiktet. Er litt variabelt hvor mye jeg holder under huden men aldri som jeg kan se i ansiktet.
Btw: Impliserer ingenting, vi er alle forskjellige.
![]()
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Opprinnelig skrevet av Lee Priest
Jeg blir i hvertfall alltid oppblåst i ansiktet når jeg bruker kreatin og gainer.. Jeg går som regel opp 6++ kg
helsikke mann.. Håper ikke dette er tilfellet hver eneste gang du bruker kreatin
Hva kreatin du bruker da?
Jay Cutler as president
Ikke noe unormalt i dette. Kroppen holder vann, hvor mye er selvsagt avhengig av vanninntak, sammensetningen av kostholdet og eventuelle kosttilskudd (der kreatin er et godt eksempel). Noen holder naturlig mer vann enn andre, som kan komme av høye verdier av kreatin i kroppen (uten tilskudd), disse vil merke mindre effekt av kreatin som tilskudd.
Dessuten kan jeg tenke meg at noen har bedre øye for detaljer enn andre, og lettere legger merke til disse tingene. Om du går fra en karbohydratrik kost med lite væskeinntak til en proteinrik diett med lite karbohydrater og masse vann vil jeg tro man vil kunne se forskjell. Hvor stor den er uten å studere i speilet, kan nok sikkert diskuteres![]()
Hvis du har lagt på deg endel, sikker på at det ikke er fett da?
Er ikke uvanlig å bloate litt når man bruker kreatin.
may the wind always be at your back,
and the sun always upon your face,
and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.
Spiser du mer karbo enn tidligere så blir det også mer vann og det er gjerne i ansiktet det ses først.
Kreatinbruk gjør ikke saken bedre skulle man tro.
Men drikker du nok vann da ?
Opprinnelig skrevet av NK
Jeg spiser noe Jææævli med pasta og kjøtt, og jeg kan si med handa på hjerte at jeg drikker minst 3-4liter vann per dag. Så har jeg også den dårlige vanen med pg bestille meg Hamburger tallerken+cola eter trening, men som sagt jeg tror jeg spiser mye mere Karbs en proteiner, går mye i pasta//Ris
Tror nok bare det er den store mengden med mat som binder vann , + kanskej du har lagt på deg endel fett.
Man gjør gjerne det når man spiser som du tydeligvis gjør
DÆMN, hvorfor fikk du plutselig så mange innlegg NK?

sjefen jukser![]()
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Fordi jeg editerte den tilbake til korrekt tall.Opprinnelig skrevet av Artifex
Bruker å nulle den ut innimellom