Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: vedlikeholde muskler / forbedre kondisjon

Medlem knekt sin avatar
    Ble medlem
    07-2003

vedlikeholde muskler / forbedre kondisjon

Har noen her erfaringer med dette ?

Hva må til for å vedlike holder muskelmasse

Samtidig forbedre kondisjon

Hvor lite muskeloppbyggende trening greier jeg meg med ?

Hvor hardt kan jeg kjøre kondisjonen uten å miste muskelmasse ? (konstant inntak av sportsdrikk under tunge kondisjonsøkter?!)

Kan jeg kjøre kondisjonen hardt, uten å miste muskler, så lenge jeg passer på at det er glykogen flytende rundt i blodet mitt ?

Kun seriøse svar takk...
    ..::: knowledge :::..

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Forrige jul drev jeg på med treningsprogrammet på marinejeger.no. Siden det var jul levde jeg naturligvis kun på pinnekjøtt, ribbe, sylte osvosv. Gikk likevel ned i vekt uansett hva faen jeg gjorde. Tror du kommer til å finne ut at det er vanskelig og opprettholde styrken=/ Men siden det nå er under ett år til jeg skal i militæret må jeg begynne å trene kondis igjen. Vet du ikke spurte etter det, men legger nå ut prog. mitt likevel. Løpedelen er for lang til at jeg gidder skrive den inn, du kan få den på pm hvis du er interessert. Ang glykogen i blodet osv : aner ikke...=)

Mandag :
    Nedtrekk - 2 x 4
    Roing v-grep - 2 x 4
    EZ-curl - 2 x 6
    Knebøy - 2 x 10
    Sumomark - 2 x 5

Tirsdag :
    Benkpress - 2 x 4
    Skråbenk - 2 x 4
    Militærpress - 2 x 4
    Tricepspress - 2 x 4

Torsdag
    Pull-ups overtak - 2 sett till failure. Når jeg ikke klarer fler, får jeg en til å hjelpe meg med 3 ekstra.
    Nedtrekk undertak - 2 x 15
    Rygghev - 2 x 10 (hold oppe 5 sek)

Fredag
    Dips - 2 x 10-15
    Push-ups. Litt bredere grep enn skulderbredde. 20 kg på ryggen. Ha på belte. Kjør på til failure, få en kompis til å ta av vekta. Fortsett uten pause, så mange du klarer. Når det er bom stopp får du kompisen til å dra deg opp, hold igjen på nedturen. VARM OPP FØR DENNE. Jævlig tungt for skuldrene.
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    dette er, som du sikkert ser, kondisjonsprog for musklene i rygg og bryst også, ikke bare løpe/gå/sykle-kondisjon
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Bronse Member Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Han spurte etter tips til å kunne greie å BEHOLDE musklene han allerede har samtidig som han vil forbedre kondisjonen. Lar dette seg gjøre, og i så tilfelle, hvordan?

Tror det er dette knekt lurer på.........

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Programmet mitt er satt opp med tanke på å beholde/vedlikeholde det man allerede har. Har desverre bare brukt deet de siste 2 ukene, kan ikke garantere at det er det beste, menmen

Lignende tråder

1. Baseline diett
    By MrMuscle in forum Artikler
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 21-02-10, 15:59
  2. Fotball. Bedre kondisjon?
    By mandal22 in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 09-12-09, 09:39
  3. Noen som har peil på kosthold?
    By Oggy in forum Kosthold
    Svar: 12
    Nyeste innlegg: 23-07-05, 18:25
  4. Bygge muskler og brenne fett samtidig?
    By Guardian in forum Kosthold
    Svar: 34
    Nyeste innlegg: 13-05-05, 13:01
  5. Mer muskler og mindre fett
    By tummen in forum Kosthold
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 22-04-02, 17:32

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine