Er det noen som er med på sånne timer ?
Hva er erfaringene ? morsomt/slitsomt/dødelig ?
![]()
Er det noen som er med på sånne timer ?
Hva er erfaringene ? morsomt/slitsomt/dødelig ?
![]()
Hey!
Var mye med på sånne timer tidligere på SATS før jeg begynte å trene skikkelig. Vil påstå å si at det er kjempefint å begynne med for å danne grunnlaget, og for å lære riktig teknikk. På SATS tar man knebøy, markløft, roing med stang, benkpress, fransk press + dips på benk, biceps curl med rett stang, haketrekk, skulderpress og noen mageøvelser. (tror det var alt.... he he) Her tar man 3 x 12 - 15 repetisjoner, og man putter på så mye vekt man klarer.![]()
Da jeg byttet treningsenter hadde de ikke styrke i sal der, men noe lignende som heter Bodypump. Bodypump er MYE kjekkere og man ser resultater fort fortHer tar man knebøy, bryst, roing/markløft, fransk press + dips på benk, bicepscurl, utfall, skulderpress, fronthev + mageøvelser. Dette er utholdenhetstrening + styrke i muskelen. Man driver og pumper etter takten i sangen og varierer tempoet til raske og treige repetisjoner. Veldig bra trening!
![]()
Jeg anbefaler alltid nye trenede til å gå på et par slike timer for nettopp å lære seg teknikk og få musklene "igang".
Vil påstå at alle egnentlig har godt av en slik time i ny å ne for å øke utholdenheten i musklene. Har flere ganger dratt med meg "store" gutter inn for så å finne ut at de ikke orker en hel time![]()
Håper det var litt info til deg dette NK![]()
*maya*![]()
"It's far more impressive when others discover your good qualities without your help." :rolleyes:
takk takk det var fin info
Høres om som siste alternativOpprinnelig skrevet av NK
![]()
he he![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Xena har sikkert mere info hvis du trenger, hun er instruktør i bodypump hos Elixia. Jeg har vært på timene hennes i 1år før jeg gikk over til frivekter. Kjæpebra trening hvis en skal holde vedlike samt kondis trening.
POM