Hei.
Nå har jeg trent etter dcprinsipper i ett års tid, prøvd litt forskjellige varianter og er VELDIG sikker på hva jeg løfter i de forskjellige øvelse vekt/rep.
Etter å ha lest litt rundt omkring, og prøvd litt til og fra selv, så har jeg faktisk
funnet ut at om jeg deler opp dc treningen min i 2 og 2 ukersblokker, gir dette meg best fremgang og psyken min blir mye bedre (pga variasjon av vekt reps). Metoden jeg har endt opp på likner på hvordan gutta som kjører hst har delt opp sine arbeidsuker, men 15rm, 10rm ,5rm, bare jeg bruker dc treningsprinsipper istede for hst. Nå kommer vel den store diskusjonen om dette da liksegreit kunne kalles hst i stede for dc :P jeg gir a faen. og etter
hver 6ukers blokk tar jeg meg en hel ukes pause.
Grunnen til at jeg lufter dette her, er om det er noen som har noe å utsette, kommentarer til hvordan det kan gjøres bedre, eventuelt ikke burde gjøres.
På forhånd takk =)
NOTE:
JEG ANER IKKE OM DETTE ER BLITT DISKUTERT NOE ANNET STED, OG HELLER OM DE SNAKKER OM DETTE PÅ NOE ANNET FORUM, så ikke flame meg så veldig om det er tilfellet =)

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat