Jeg trenger et par nye sko, da paintball skoa jeg bruker begynner bli slitt.
Noen tips til bra sko? da mtp. Knebøy og markløft ol.
Jeg trenger et par nye sko, da paintball skoa jeg bruker begynner bli slitt.
Noen tips til bra sko? da mtp. Knebøy og markløft ol.
Knebøysko vil kke egne seg til markløft, markløftsko bør være flate.
Se: www.kappi.no for knebøysko
Ottomix stingray er jævlig bra for å dra mark i. Stingrayskoa er jo egentlig en kampsportsko og er derfor lett, luftig og bra å trene i. En bra allround sko er Otomix versa pro-trainer. Med 1.25kgsskiver under hælene gjør den en bra jobb, men har litt for mye hæl for mark dog.
Edit: http://otomix.stores.yahoo.net/otomixfootwear.html her er det masse snacks
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
litt drøyt med ett par sko for mark og ett parfor bøy? Bytter man sko under trening om man trener det på samme dag da?Selv bruker jeg adidas sine stabil sko, ypperlig om man skal bedrive andre ting inne i tillegg til styrketrening, type squash/volleyball osv.
![]()
Har et par sko for bøy, et for mark, og et par vanlige joggeskoMark kan fint trenes i sokkelesten, men et godt par knebøysko er uvurderlige!!!! Er det noe som får drøy belastning når du trener er det føttene, så rett skotøy til rett anledning er i mine øyne verdt pengene. Bruker du joggesko til bøy har hælene en tendens til å gli innover og du mister hæltrykket pga dempingen i hælen. Som igjen fører til feilteknikk
![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Eg laget nokken egne sko spesielt til knebøy. Kjøpte sko til litt over hundrelappen, skjærte av sålen og bygget opp hælen slik at eg får brukt hele foten til å spenne fra. Slipper å bruke en fjøl under hælen for å ta i skikkelig. Har ikkje fått brukt de så mykje siden eg hadde treningsavbrekk alt for lenge. Angrer på det no. Ser ut som en saccosekk med bein og klarer ikkje å få opp de vektene eg trente med før.
'Feo, Fuerte y Formal'
Takker for svar forresten![]()