Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Vektløfter sko?

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26

Vektløfter sko?

Jeg trenger et par nye sko, da paintball skoa jeg bruker begynner bli slitt.

Noen tips til bra sko? da mtp. Knebøy og markløft ol.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Knebøysko vil kke egne seg til markløft, markløftsko bør være flate.

Se: www.kappi.no for knebøysko

Ottomix stingray er jævlig bra for å dra mark i. Stingrayskoa er jo egentlig en kampsportsko og er derfor lett, luftig og bra å trene i. En bra allround sko er Otomix versa pro-trainer. Med 1.25kgsskiver under hælene gjør den en bra jobb, men har litt for mye hæl for mark dog.

Edit: http://otomix.stores.yahoo.net/otomixfootwear.html her er det masse snacks
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

hobbykropp "ooo" sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    Knebøysko vil kke egne seg til markløft, markløftsko bør være flate.

Se: www.kappi.no for knebøysko

Ottomix stingray er jævlig bra for å dra mark i. Stingrayskoa er jo egentlig en kampsportsko og er derfor lett, luftig og bra å trene i. En bra allround sko er Otomix versa pro-trainer. Med 1.25kgsskiver under hælene gjør den en bra jobb, men har litt for mye hæl for mark dog.

Edit: http://otomix.stores.yahoo.net/otomixfootwear.html her er det masse snacks
    litt drøyt med ett par sko for mark og ett parfor bøy? Bytter man sko under trening om man trener det på samme dag da? Selv bruker jeg adidas sine stabil sko, ypperlig om man skal bedrive andre ting inne i tillegg til styrketrening, type squash/volleyball osv.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Padlern Vis post
    De i klassen som trener og hører på hip hop ligger alle på 40 i benken.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av "ooo" Vis post
    litt drøyt med ett par sko for mark og ett parfor bøy? Bytter man sko under trening om man trener det på samme dag da? Selv bruker jeg adidas sine stabil sko, ypperlig om man skal bedrive andre ting inne i tillegg til styrketrening, type squash/volleyball osv.
    Har et par sko for bøy, et for mark, og et par vanlige joggesko Mark kan fint trenes i sokkelesten, men et godt par knebøysko er uvurderlige!!!! Er det noe som får drøy belastning når du trener er det føttene, så rett skotøy til rett anledning er i mine øyne verdt pengene. Bruker du joggesko til bøy har hælene en tendens til å gli innover og du mister hæltrykket pga dempingen i hælen. Som igjen fører til feilteknikk
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg laget nokken egne sko spesielt til knebøy. Kjøpte sko til litt over hundrelappen, skjærte av sålen og bygget opp hælen slik at eg får brukt hele foten til å spenne fra. Slipper å bruke en fjøl under hælen for å ta i skikkelig. Har ikkje fått brukt de så mykje siden eg hadde treningsavbrekk alt for lenge. Angrer på det no. Ser ut som en saccosekk med bein og klarer ikkje å få opp de vektene eg trente med før.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Takker for svar forresten

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine