Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: vektoppgang, på 6 uker

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002

vektoppgang, på 6 uker

på runde 2 av RYP (hst) som varte i 6 uker har jeg gått opp. 2,6 kg. Biceps har gått fra 38,5 til 39,5. Midjen på det smaleste har økt 2 cm. fra 81 til 83 cm. Føler at jeg ser feitere ut når jeg ser meg i speilet. Men har også blitt styrkere?

Bør jeg spise mindre på neste syklus? Bør jeg sikte på å gå opp 1-1,5 kg kanskje på neste 6 uker? Vil ikke bulke skikkelig og bli for feit. Men jeg vil også legge på meg muskler.

Gold Member Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Synes det hørtes ut som en helt grei økning i vekt på 6 uker. 0,43kg i uka er passelig, synes jeg.

Du kan sikkert spise litt mindre om du er redd for å legge på deg for mye fett. Du kan også innføre en rekke tiltak for å begrense fettlagringen:
    * Kanskje innføre morgenturer og karbokutt etter kl. 6, slik som doggcrapp anbefaler?
    * Grønn te bruker jeg både på bulk og deff. Gir mye energi og er sunt for kroppen, i tillegg til den fettforbrennende effekten det gir.
    * (filter) Kaffe, gir noe av det samme som grønn te.
    * mer protein gir en termisk effekt.
    * kardio etter styrkeøktene.
    * Jogge noen dager i uka. Dette gir mer enn bare økt kaloriforbruk! =)
    * Mer grønnsaker som karbokilder.

En såkalt clean bulk med Timed Carb Diet er kanskje et alternativ? Dog, det krever endel innsats og er vanskelig å utføre i praksis om du ikke er hjemme det meste av tiden.

Ble medlem
    12-2002
    takk for svar

-morgentur: nei. Gjør 30 min rolig kardio 3-4 dager i uka. Nei vil spise karb etter klokka 6.
    -grønn te kan jeg vurdere
    -drikker to kopper kaffe om dagen, har blitt rådet til å ikke drikke mer etter en hårmineralanalyse. Blir for sur i kroppen av det.
    -vil ikke spise så mye protein. Kutter hele ned på kaloriinntaket.
    -en mulighet med kardio etter styrka, men vil helst bare ha i med shake og rosiner da.
    -jogging flere dager i uka er jeg redd vil hindre for hypertrofi. blir med gåturene, og kanskje noe sykling på trimsykkelen min
    -angående grønnsaker, så spiser jeg kanskje mer av det hvis jeg kutter på kaloriene, metter bedre liksom

Gold Member Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Jeg kan love deg at jeg har ikke hatt skade av rundt 30 minutters joggeturer på bulk. Det er RYP programmet som fordømmer all fysisk aktivitet på bulk, regner jeg med. Godt sammensatt program, men akkurat på det punket er jeg uenig. Med mindre du løper deg halvt ihjel med tom mage, har 2-3 økter i uka noen merkbar negativ effekt.
    Dog, du trimmer ellers med gåturer og trimsykkel så da gjør du vel egentlig nok.

Grønn te kan du få tak i hos Norkost (i tablettform). Selv drikker jeg daglig 6 poser med grønn te med sitronsmak fra dagligvarebutikken.

Om du spiser med basiske grønnsaker, er det kanskje mer rom for kaffe? Er ikke helt inne på det med surt/basisk, så skal ikke snakke meg helt bort mens jeg venter på Ph Miraklet.

Hvordan spiser du forresten? Kanskje du kan forbedre litt der, før du justerer ned inntaket?

Ble medlem
    12-2002
    prøver å få i meg endel grønnsaker ja..er riktig at det hjelper.

Spiser endel karb og lite protein i forhold til protein-junkies her Har egentlig best meg for å bare kutte på karben hvis jeg vil bremse vektoppgangen. Men vil jo ikke forhindre muskelvekst heller da så...

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    hvis du ikke spiser nok under ryp skal det ikke mye til før du faller av mot slutten, så du burde ikke gå for langt heller.
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Ble medlem
    12-2002
    har du trent mye RYP du? hva mener du er å gå for langt? med tanke på vektoppgang i kg?

Lignende tråder

1. Svar: 49
    Nyeste innlegg: 14-05-10, 05:41
  2. 16åring hekta på å bli stor
    By khhh in forum Artikler
    Svar: 54
    Nyeste innlegg: 07-03-09, 19:09
  3. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29
  4. Svar: 22