Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 56

Tråd: Verdens syn på trening og sunt kosthold

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22

Verdens syn på trening og sunt kosthold

Jeg blir egentlig provosert over hvordan verden er blitt, eller muligens alltid har vært.
    Hva er galt med verdens syn på trening og sunt kosthold?

La meg gi noen eksempler:

Hva skjer om man kommer med en proteinshake f.eks på skolen? Joda, man blir sett på som tragisk, teit, spesiell eller andre ikke positive ting. Drikker man vann og kjøper / spiser et sunt måltid på skolen er det akuratt det samme. MEN hva skjer om man kommer med 1 1/2 liter cola, 1 pose chips og en bigmac fra macdonalds inn i skolegården. Joda, det er greit det, og ingen ville reagert. Men hadde man kommet med proteinshaken, et sunt måltid eller lignende, da skulle du sett folk som hadde reagert.

Eller hva om man har bestemt seg for å ikke spise /eller spise lite godteri / drikke brus. Joda, da reagerer folk, "spis godteri da", for høre at man er spesiell, "du må jo leve livet litt" osv. Det er derimot helt greit å spise opp 1/2kg smågodt og 1 pose chips og drikke 2 liter cola en fredagskveld.

Om man da er på tur eller lignende, og hele vennegjengen går amokk på macdonalds og spiser 2 store bigmac menyer hver, og man da bestemmer seg for, nei dette gidder jeg ikke, jeg vil heller ha noe sunt (som forøvring man syns er minst like godt eller bedre). Hva skjer da? Joda, man blir sett på som rar, spesiell og resten av det jeg har nevnt tidligere.

Hvorfor blir man sett rart på, om man en helg går på en fest uten å drikke, for å ikke ødelegge den kanonfremgangen du har hatt en stund nå, både på styrke og muskelmasse. Mens det å helle nedpå 2 liter vodka, 5liter rusbrus og grøftefyll hver helg blir sett på som "kult" og egentlig helt normalt.

Om man velger å bruke mye tid på gymmet og trene hardt, så er det også teit, da er man plutselig usosial eller lignende.

Om man trener hardt, spiser godt og dermed får en kanonfremgang, hva møter man da? Joda, dopingspekulasjoner og annet dritt.

Og om man en gang spiser noe som ikke er fult så sunt, så får man plutselig høre av ei halvslapp rusbrusjente "er ikke det litt for mange kalorier for deg i den" (dette har jeg opplevd selv) Da hadde jeg bare lyst til å svare; "kanskje det er andre som bør tenke på kalori inntaket" Men ettersom jeg holdt meg for god for det, så lot jeg være

Så spørsmålet mitt er, hva er galt med verden? Hvorfor er det galt å være sunn, spise bra, trene hardt, nå målene sine og sette seg nye mål når disse er nådd?

kanskje dette ble litt klagete og sytete, men jeg satte det på spissen, for å få litt medhold og vise hvor spesiell verden har blitt/alltid har vært.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Man vil alltid bli sett på som spesiell om man ikke følger "flokken". Sånn er det bare.
    <3Fitnessfrøken<3

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Du kommer jo med argumentene selv, s&#229; jeg tror nok ikke du f&#229;r noen problemer om du f&#229;r slengt noen kommentarer ang hva du spiser og ikke spiser. Men det er helt sant det du sier, har nok litt med at Janteloven r&#229;der sterkt her til lands enn&#229;.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Hadde det seinest idag. Var på vorspiel og drakk cola zero mens de andre tyllet innpå ildvann. De såg rart på meg fordi eg ikkje ville ha alkehyl. Tilslutt skulle de andre på byn og eg ville ikkje, då begynte de med kommentarer som: Kom igjen då, du dør ikkje av å gå ut. Slutt å tull, du er sterk nok så du trenger ikkje å trene mer. Du har blitt så usosial etter at du begynte å trene.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Hadde det seinest idag. Var p&#229; vorspiel og drakk cola zero mens de andre tyllet innp&#229; ildvann. De s&#229;g rart p&#229; meg fordi eg ikkje ville ha alkehyl. Tilslutt skulle de andre p&#229; byn og eg ville ikkje, d&#229; begynte de med kommentarer som: Kom igjen d&#229;, du d&#248;r ikkje av &#229; g&#229; ut. Slutt &#229; tull, du er sterk nok s&#229; du trenger ikkje &#229; trene mer. Du har blitt s&#229; usosial etter at du begynte &#229; trene.
    Jeg n&#248;ler ikke med &#229; skjelle ut folk som drikker Coca Cola Zero p&#229; vorspiel - beklager, da f&#229;r du heller holde deg hjemme.

Som om litt alkohol i det hele tatt vil ha en merkbar innvirkning p&#229; treningen din. Du er ikke akkurat i oppkj&#248;ring til OL i Bejing.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg skal nok ikkje til Ol nei. Men viss mitt valg er å ikkje drikke burde eg få lov til det. Eg trenger ikkje å vere apedrita for å ha det kjekt.
    'Feo, Fuerte y Formal'

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Jeg nøler ikke med å skjelle ut folk som drikker Coca Cola Zero på vorspiel - beklager, da får du heller holde deg hjemme.

Som om litt alkohol i det hele tatt vil ha en merkbar innvirkning på treningen din. Du er ikke akkurat i oppkjøring til OL i Bejing.
    Som om du drikker så jævlig mye alkohol selv
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Jeg nøler ikke med å skjelle ut folk som drikker Coca Cola Zero på vorspiel - beklager, da får du heller holde deg hjemme.

Som om litt alkohol i det hele tatt vil ha en merkbar innvirkning på treningen din. Du er ikke akkurat i oppkjøring til OL i Bejing.
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Eg skal nok ikkje til Ol nei. Men viss mitt valg er &#229; ikkje drikke burde eg f&#229; lov til det. Eg trenger ikkje &#229; vere apedrita for &#229; ha det kjekt.
    S&#229; du m&#229; enten blir apedrita eller drikke Coca Cola Zero? Selvf&#248;lgelig skal ingen tvinge deg til &#229; innta alkohol, men det er forst&#229;elig at enkelte oppfatter slik oppf&#248;rsel som relativt s&#230;r og n&#230;rmest provoserende.

Det kan v&#230;re du er et unntak, men folk som holder seg hundre prosent edru p&#229; fest er som oftest urkjipe og bare deres n&#230;rv&#230;r er nok til &#229; drepe enhver antydning til livsglede og eufori.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg tar gjerne en cognac eller en øl. Kanskje en del av begge. Men etter at eg begynte å trene har overdvevne mengder alkehyl ikkje vert prioritert. Det hender at eg gir flat pedal og tar meg ein fest, men viss eg velger å holde meg edru så vil ha lov til det.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg syns det er for g&#230;li at man m&#229; n&#230;rmest unnskylde seg, hvertfall forklare seg hver gang man er sunn i det offentlige rom!

Ble medlem
    11-2003
    Jeg tror ikke Gestapo kommer for å hente deg midt på natten om du velger å holde deg edru på fest. Men det var vel heller ikke det vi diskuterte her, var det vel?

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Folk vil helst ikke at du skal v&#230;re bedre enn dem p&#229; noe m&#229;te, og drar deg derfor ned i s&#248;la sammen med de andre.

Jeg har en herlig kommentar jeg pleier &#229; komme med:

Feit person : Er du p&#229; slanker&#180;n eller??
    Meg : Nei, men jeg er heller ikke p&#229; feiter&#180;n...

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    fikk sp&#248;rsm&#229;l om hvorfor jeg tok en proteinshake og ikke et par br&#248;dskiver etter trening her en dag, yey! Dette var p&#229; jobben og kom fra en fysioterapeut!

rompis illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Synes slike ting har blitt utrolig mye mer akseptert i de siste &#229;ra. Tydelig at flere har en viss peiling (proteinpulver er ikke bol=peiling). F&#229;r nesten aldri kommentarer lenger, men s&#229; g&#229;r jeg ikke rundt &#229; tror jeg er eliteut&#248;ver heller..

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Er grenser p&#229; hvor mye som faktisk m&#229; til for &#229; f&#229; fremgang. Jeg er p&#229; grisefylla 2 ganger i uken og &#248;ker fortsatt greit p&#229; trening for det.

Det samme gjelder med ekstremspising. Jeg spiser som regel vanlig husmanskost suplementert med shakes og det fungerer ypperlig. Man kan faktisk leve forholdsvis "vanlig" liv uten &#229; g&#229; helt til grunne i treningen.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Er grenser på hvor mye som faktisk må til for å få fremgang. Jeg er på grisefylla 2 ganger i uken og øker fortsatt greit på trening for det.

Det samme gjelder med ekstremspising. Jeg spiser som regel vanlig husmanskost suplementert med shakes og det fungerer ypperlig. Man kan faktisk leve forholdsvis "vanlig" liv uten å gå helt til grunne i treningen.
    Det er det som ofte folk gjør feil, henger seg opp i microdetaljer, mens de store linjene klarer de ikke å følge
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Jeg n&#248;ler ikke med &#229; skjelle ut folk som drikker Coca Cola Zero p&#229; vorspiel - beklager, da f&#229;r du heller holde deg hjemme.

Som om litt alkohol i det hele tatt vil ha en merkbar innvirkning p&#229; treningen din. Du er ikke akkurat i oppkj&#248;ring til OL i Bejing.
    Har hatt med venner p&#229; fest selv, som sitter &#229; drikker brus og annet ikke alkoholholdig drikke, men de trenger faen ikke v&#230;re festbremser og sinker av den grunn? Har hatt det knallg&#248;y med edru folk, som dog. ser det gode i at jeg er s&#248;rpefull og de er s&#229; edru at de kan kj&#248;re bil i blinde.
    Ser rett og slett ingen problemer at en venn kommer p&#229; en fest for &#229; v&#230;re sammen med venna sine, alkoholdrikkende eller ikke.
    Kan du ikke forklare hvorfor f.ex Tuba var en festbrems bare fordi han ikke b&#230;lja nedp&#229; vodka?
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Silver Member miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    ok.. dette gjelder ikke ALLE skoler. Hos oss er det noen f&#229; som drikker proteiner til lunsj uten at de blir sett p&#229; som tapere av den grunn. (er andre grunner til at de blir mobbet, h&#248;h&#248.

P&#229; den annen side skj&#248;nner jeg absolutt hva du mener, det er kanskje det vanskeligste med &#229; spise sundt, at det er n&#230;rmest ventet av deg &#229; spise usundt.
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Bronse Member Krush sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Mange som lurer på hvorfor jeg ikke ser ut som Arnold siden jeg bruker kosttilskudd, så ja, det er en rar verden vi lever i. Jeg har gitt opp slike mennesker du beskriver for lenge siden. Gidder ikke argumentere mot de engang, de får bare leve i sin egen lille verden så vil realiteten ta dem igjen til slutt.

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Jeg merker det p&#229; jobben ogs&#229;.
    Den dagen jeg kom med knekkebr&#248;d med gr&#248;nnsaker p&#229;, var ikke kommentarene langt unna.
    Heldigvis er et et godt milj&#248; p&#229; jobben.

Men jeg merker veldig godt at de som er feite eller har &#248;lmage blir gretten av at en som er slank slanker seg.

Anyways.
    Tenk p&#229; dette gutter:
    Misunnelse er det beste komplimentet man kan f&#229;.

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    De fleste mennesker reagerer når noen gjør noe annerledes enn fellesskapet.
    Jeg tror det har et evolusjonsmessig grunnlag, at før i tiden måtte man være var på enkeltindivider som tok andre valg enn felleskapet i flokken, da felleskapets overlevelse var prioritet.

Å bryte en norm er på et underbevisst subtilt nivå det samme som å distansere seg litt fra sin sosiale gruppe.
    Så folks reaksjon er nok ofte bare at de lurer på hvor de har deg.

Selv drikker jeg opptil flere 1,5 l flasker med grøntvann på jobben hver dag, vannet er mørkegrønnt, det ser ut som et VELDIG grumsete akvarium liksom, folk mister fotfestet når de ser det og samtlige spør hva i helvete det er jeg drikker (stort sett i en snillere verbal form).
    Og så lenge jeg kort og greit forklarer det på en måte som gjør det forståelig for dem, og at det er logisk og uproblematisk å drikke det, så godtar de det alle sammen.

Så tenker du sikkert "hvorfor skal jeg måtte forklare meg?"
    Det er ikke det at jeg føler at jeg må "forklare meg", det er det at jeg ønsker at mine interaksjoner med andre mennesker skal lede til gode vibber, at vi skal komme overens, være på nett, connecte på et eller annet plan, om det så bare er at man har en gjensidig følelse av forståelse, det er dette som innen NLP kalles for "rapport" (engelsk ord).
    Med den innstillingen kommer man også oftere overens med mennesker og livet blir mer sosialt og morsommere å leve.

Så tenk ikke så mye på at folk er dumme eller at verden er feil, det er veldig lite du kan gjøre med akkurat det, tenk heller mer på hva DU kan gjøre med det du har tildelt av muligheter.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    De fleste mennesker reagerer når noen gjør noe annerledes enn fellesskapet.
    Jeg tror det har et evolusjonsmessig grunnlag, at før i tiden måtte man være var på enkeltindivider som tok andre valg enn felleskapet i flokken, da felleskapets overlevelse var prioritet.

Å bryte en norm er på et underbevisst subtilt nivå det samme som å distansere seg litt fra sin sosiale gruppe.
    Så folks reaksjon er nok ofte bare at de lurer på hvor de har deg.

Selv drikker jeg opptil flere 1,5 l flasker med grøntvann på jobben hver dag, vannet er mørkegrønnt, det ser ut som et VELDIG grumsete akvarium liksom, folk mister fotfestet når de ser det og samtlige spør hva i helvete det er jeg drikker (stort sett i en snillere verbal form).
    Og så lenge jeg kort og greit forklarer det på en måte som gjør det forståelig for dem, og at det er logisk og uproblematisk å drikke det, så godtar de det alle sammen.

Så tenker du sikkert "hvorfor skal jeg måtte forklare meg?"
    Det er ikke det at jeg føler at jeg må "forklare meg", det er det at jeg ønsker at mine interaksjoner med andre mennesker skal lede til gode vibber, at vi skal komme overens, være på nett, connecte på et eller annet plan, om det så bare er at man har en gjensidig følelse av forståelse, det er dette som innen NLP kalles for "rapport" (engelsk ord).
    Med den innstillingen kommer man også oftere overens med mennesker og livet blir mer sosialt og morsommere å leve.

Så tenk ikke så mye på at folk er dumme eller at verden er feil, det er veldig lite du kan gjøre med akkurat det, tenk heller mer på hva DU kan gjøre med det du har tildelt av muligheter.
    Hva er grøntvann?

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Ang alkohol, folk har ofte opplevd en og annen edru partypooper og er redd for at du også skal være det.

Dersom du klarer å slappe av, skape gode vibber og dele glede på en fest, uten alkohol, så er det ikke noe problem.
    Dersom du blir sittende alene i et hjørne uten å drikke, og dine sosiale antenner forsvinner mer og mer opp i ræva di for hvert minutt som går, så gjør du jo ikke annet enn å skape dårlig stemning på festen, og da er jeg enig med lureper; hold deg heller hjemme.

Folks hoder er alltid fulle av tanker i hverdagen, stress osv, og alkohol er bare den mest brukte utveien til å bare være, og slappe av for en kveld.
    Så folk driter egentlig i om du drikker eller ikke, det de er redd for er at du skal ødelegge stemningen eller ikke.

Sosial dynamikk, yes yes.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av LxY Vis post
    Hva er grøntvann?
    http://fitnessprat.no/showthread.php...248#post551248

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    At eg ødela stemningen skal eg ikkje ha på meg. Tuba er ein liten badeball full av gøy.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av AndreasIr Vis post
    Har hatt med venner på fest selv, som sitter å drikker brus og annet ikke alkoholholdig drikke, men de trenger faen ikke være festbremser og sinker av den grunn?
    De trenger ikke, men statistikken er ikke på deres side, for å si det slik.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    De trenger ikke, men statistikken er ikke på deres side, for å si det slik.
    Definer en festbrems da?
    Altså, om en edru kar sitter på en fest og syter og klager på alt som heter alkohol da kan jeg kalle ham en festbrems. Men om en kamerat som sitter å skråler og ler like mye som vi andre (les: oss fulle) er edru eller full, har vell ingenting og si?
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Det er riktig.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Min erfaring med dette er at det g&#229;r helt fint &#229; v&#230;re edru p&#229; fest, helt til de som drikker begynner &#229; mase om at man ikke drikker.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Til dere som er edru p&#229; fest og er lei avd drikkemaset:

Hvorfor ikke bare ta et par pils. Hvis dere ikke er p&#229; diett s&#229; skader jo ikke dette i det hele tatt.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Sitat Opprinnelig skrevet av St&#229;lballa Vis post
    Til dere som er edru p&#229; fest og er lei avd drikkemaset:

Hvorfor ikke bare ta et par pils. Hvis dere ikke er p&#229; diett s&#229; skader jo ikke dette i det hele tatt.
    Tror det er snakk om prinsipp? Jeg vet ikke ettersom jeg alltid drikker p&#229; fest.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Clautshaler p&#229; glass! Enkelt og greit.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av LxY Vis post
    Hva er grøntvann?
    Bare et lite tips; korte ned på innleggene man quoter, så slipper vi som bruker touchpad å scrolle oss ihjel
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Ikke bry deg om hva de lavmålstaperne mener, om du vil drikke protein på skolen så gjør det. Etter 2 uker blir det kult, så kommer de og gjør det samme.

Ja protein blir mote

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg skj&#248;nner jo at folk synes jeg er litt rar, med tanke p&#229; at jeg blir sur og f&#229;r "abstinenser" om det g&#229;r for lang tid f&#248;r jeg spiser, evt. ikke f&#229;r spist bra nok..hehe
    Og det at jeg kutter ut flere sosiale muligheter pga trening/mat, gj&#248;r jo ogs&#229; sitt til at jeg bli sett p&#229; som en raring.

MEN; at man er innom en fest og hilser p&#229; venner, b&#248;r man da f&#229; kunne gj&#248;re uten &#229; v&#230;re festbremser, eller bli "hengt" ut. Det samme gjelder hva man har p&#229; matpakka p&#229; skolen/jobb.
    Noen sitter p&#229; pauserommet og spiser kneip med sjoko p&#229;legg, jeg spiser karbonadedeig, og ta et sunt valg burde aldri v&#230;re flaut..
    <3Fitnessfrøken<3

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Hehe, de kødder litt med meg på jobb pga. maten jeg spiser men det er bare på morro.

"Hulken" kaller de meg, haha tar det som et kompliment jeg

Var faktisk en som begynte å slanke seg etter jeg ble ansatt så noen ganger smitter det over

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003

Hvis du kaster vekk tid på å skjelle ut folk som ikke drikker på en fest så er det jo nettop du som lager dårlig stemning

Som en annen nevnte i tråden så er ikke edru folk på fest noe problem, før de de som drikker begynner å mase om at de ikke drikker.

Jeg ser rett og slett ikke problemet.

Selv er jeg inne i en periode med festing akkurat nå, men jeg har også perioder hvor jeg går ut edru og har det 10 ganger mer artig enn de som må drikke 10 øl før de kan tillate seg å le, synge og slippe seg løs.

Hvis noen dukker opp edru på vorspiel hvor jeg er så behandler jeg dem akkurat slik som de som drikker. Det er det man kaller inkluderende oppførsel.

Når man skal begynne å grine på nesen fordi noen ikke drikker blir det litt kjipt, men hvis man drar dem med på festen blir det alltid gøy uansett.

Bringing the party wherever I go!

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg drikker hver 14dag, som oftest 3-4&#248;l og 2-3drinker og jeg bokstavelig talt elsker det, jeg har ofte mer energi og setter personlige rekorder i de store &#248;velsene dagen etter at jeg har drukket.

Alkohol er balsam for sjelen.
    RockyRock

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg drikker hver 14dag, som oftest 3-4øl og 2-3drinker og jeg bokstavelig talt elsker det, jeg har ofte mer energi og setter personlige rekorder i de store øvelsene dagen etter at jeg har drukket.

Skål Rock

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Jeg drikker hver 14dag, som oftest 3-4øl og 2-3drinker og jeg bokstavelig talt elsker det, jeg har ofte mer energi og setter personlige rekorder i de store øvelsene dagen etter at jeg har drukket.

Drikker ikke så ofte selv, men jeg synes at en skikkelig fest er digg (drikker dog _litt_ mer en 3-4øk og 2-3drinker)

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Lureper og jeg er enig med deg, folk som ikke drikker er som bremsespor jeg av en eller annen grunn ALLTID etterlater meg p&#229; lakenet hos jenter f&#248;rste gangen jeg er der, en bare &#248;nsker dem vekk hehe.
    RockyRock

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Om du er s&#229;pass edru p&#229; fest at du legger merke til at det sitter en edru person der, s&#229; er du ikke mye berusa selv
    Om jeg er en p&#229; en skikkelig fest og drikker selv, s&#229; gj&#248;r det meg ikke en dritt om det kommer innom et par stykker og hilser p&#229; (for det er som regel det de gj&#248;r, for s&#229; &#229; dra etter en kort stund..)..

De som er edru p&#229; fest, blir av en eller annen naturlig grunn ikke noe fokus p&#229; festen uansett, om de ikke er j&#230;vla dust da. Skal vel litt til rundt mange fulle mennesker..
    <3Fitnessfrøken<3

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Pleier å ha treningsbaggen på skolen, fordi jeg trener rett etter skolen.. Har med 2-3 havergryn/proteinshaker.. Så i pausene går jeg inn på dass og fyller vann og heller dem nedpå der

Så slipper jeg å få kommentarer og stygge blikk :P

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    Lureper og jeg er enig med deg, folk som ikke drikker er som bremsespor jeg av en eller annen grunn ALLTID etterlater meg på lakenet hos jenter første gangen jeg er der, en bare ønsker dem vekk hehe.
    stapper du lakenet i rumpa når du er på besøk?

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Medlem
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    20
    Jeg ble kallt kjerring gjentatte ganger når jeg ikke ville spise McDonalds mat...til slutt ble jeg nesten nødt:P Gruppepress!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg hadde ogs&#229; kallt deg kjerring om du ikke spiste maccern
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    huh, når blei mcdonalds ikke sunt?
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    huh, når blei mcdonalds ikke sunt?
    Det ble aldri sunt

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.