jeg har helt siden jeg begynte å trene for 1 1\2 år sia hatt problemer med verking i underarm under biceps-trening. det er når jeg slipper vekta at det gjør vondt. jeg vet det er mange andre som har \har hatt dette problemet, så dere skjønner sikkert hva jeg prater om. det jeg lurer på er hva dette kommer av. jeg har kjent det helt siden første gang jeg trente biceps. flere av de relativt utrente kameratene mine kjenner det også. jeg har gitt F.. i det og trent selv om dt gjør vondt, og jeg kan ikke si det har blitt noe merkbart verre. det er også slik at jeg av og til ikke kjenner det i det hele tatt, mens jeg kjenner det kraftig andre ganger. de fleste påstår at dette er en betennelse, men det kan jeg ikke skjønne, for da skulle det jo blitt verre etterhvert som jeg trente, det skulle da heller ikke vært så mange som kjenner det, og det skal ikke være sånn fra første gang jeg trener. derfor lurer jeg på om det virkelig er en betennelse? vil det hjelpe med pause når jeg har kjent det siden jeg begynte å trene? dere trenger ikke å svare nøyaktig på mine spørsmål, det jeg er interessert i er deres tanker rundt dette "fenomenet"...

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat