hei
jeg sliter litt med å bli sterker i biceps, og trenger noen nye gode øvelser, så håper dere kan hjelpe meg. Nå trener jeg curl med stang, hammer og annenhver stående.
hei
jeg sliter litt med å bli sterker i biceps, og trenger noen nye gode øvelser, så håper dere kan hjelpe meg. Nå trener jeg curl med stang, hammer og annenhver stående.
Tre øvelser..kanskje det er hva som gjør at du ikke føler noe økning i styrke. For mange sett og øvelser? Kan hende at armene dine ikke trenger så mye arbeid.
Post hele treningsprogrammet ditt, men øvelser, sett, reps, hele rukkelet. så skal vi se.
hadde bra økning før, men så stoppet det. jeg må kjøre mange set og tunge øvelser for å få resultat, har prøvd annet men da forsvinner musklene helt.
tar alltid 6-10 reps, her er biceps treningen.
Biceps
- annenhver stående, to oppvarming, to tunge
- curlstang sittende, tre tunge
- omvendt grep stående, to tunge
- hammer, to tunge
Ja, men resten av treningsprogrammet?
Kjører du masse ro øvelser og drag øvelser på rygg dagen f.eks?
nei her må du nok variere øvelsene dine,litt mer sett to til eller noe. men jeg vet jo ikke hvor lenge du har trent.
du må variere øvelsene,kjøre litt mere sett ,hvor lenge har du trent.![]()
har trent styrke tre år, men fulgt samme program siden nyttår, har hat masse fremgang i alt, men stoppet helt opp i biceps plutselig.
trenger variasjon i øvelsene, har variert bra mellom ulike øvelser nåe det gjelder andre muskelgrupper, men kan veldig få bicepsøvelser.
Du har veldig masse øvelser. Men visst du føler at du får fremgang så er det jo bare å fortsette. Men forandre på biceps treningen siden du ikke får framgang der lengre.
Men du må huske at bicepsen er en liten muskel, så du kan ikke forvente noe enorm konstant økning på den.
Kanskje prøve noe supersett, dropsett eller pre exhaust sett på biceps.
forslag på hvordan jeg kan kjøre supersett, dropsett eller pre exhaust sett på biceps da?
ja du har rett mr muscle, noen super sett og noen pick øvelser.
Pre exhaust og/eller supersett:
Kjør maskin curls etterfulgt av underarms grep nedtrekk
Drop sett:
Velg en øvelse, hiv på en vekt som du klarer 8-12 reps. Når du treffer failure, hiv av noe vekter, kjør en 6-8 reps, og så ta av noen flere vekter, kjør 4-8 reps på den.
Mange forskjellige varianter du kan velge i mellom.
Jeg liker konsentrasjonscurl..
Preachercurls er også en øvelse som tar utrolig godt!
jeg tror du bør hvile bisepsene wenkeso trenn litt mindre sett og ikke kjør super sett eller dråpp sett gjør øvelsene riktig,du har trent bare 3 år. jeg tror du er overtrent.
Overtrent når hu VIL trene? Føler det hvertfall ikke slik.
"Bare trent i 3 år"?????
... super set/drop set er jo fornuftig om man ikke kjører det HVER trening over lang tid.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
trener beceps en gang i uken
er ikke overtrent i det hele tatt, har trent styrke i tre år, men ikke fulgt dette programmet mer enn et halvt år. har alltid trent mase, og føler meg fot fot fight. Muskelen trenger bare noen mye bevegelses former.
Bare gi en lyd så kan vi ta en arm dag sammen. Så skal vi nok finne ut av det.
Napper det ikke godt nok på Spray MrMuskel?![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Du vet nå at jeg bare er her for å hjelpeOpprinnelig skrevet av Hobbiten
![]()
Opprinnelig skrevet av MrMuscle
RIIIIIIIIIIIIIIIIITE!
![]()
Men sånn middels flink er du vel![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Kanskje jeg skal invitere deg med på en beinøkt neste gang.Opprinnelig skrevet av Hobbiten
Er her for å hjelpe vet du![]()
ja det er jo ingen ting, det er tre år. tenk dere om litt , går å legge bort trening på forarm i en uke,så variere øvelser snere.
Tror nok at det er for begges beste at du holder deg langt vekkeOpprinnelig skrevet av MrMuscle
![]()
Men det var vel ett noget godt forsøk...![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvis du skal bli fort sterk i biceps så kan du kjøre 3 rep x 5 med bicepscurl 5 minutter mellom settene en gang uka , blir ikke mye volum av det der da men stor styrke, jeg kjørte det et halvår før jeg begynnte med bygging så jeg greide å løfte litt tungt på bicpesen når jeg bygger.
Opprinnelig skrevet av mr.x
Får du bestemt deg?Opprinnelig skrevet av mr.x
Opprinnelig skrevet av FiXXXer
![]()
![]()
:
![]()
![]()
:flame: :
![]()
Alltid morsomt med`s som poster gode innlegg
(syntes kommentaren fortjente de fleste smilys som forumet har...)