Denne kvinnen trenger hjelp til å utforme et treningsopplegg som gjør at jeg kommer i god form og shaper kroppen min så den tar seg så bra ut som mulig. Jeg trener på et fysikalsk institutt hvor veilederne ikke fokuserer på estetiske behov,bare fysologiske. Jeg er 1.66 høy og veier i underkant av 50 kilo.Jobber nå hardt for å gå opp i vekt. Tar Afi nutrin pulvershake for å spe på med kalorier og proteiner. Jeg har trent på apparater til og fra i to år. Jeg har trent tre ganger i uken. Man ,ons og fredag. Stort sett har jeg trent de fleste muskelgrupper hver gang, men også delt opp da jeg vet at det er hensiktsmessig.
undefinedundefinedundefined P.g.a en svært stressende periode har jeg mistet matlyst og derfor ikke hatt energi nok til å trene bra nok. Tøysetrening vil jeg beskrive det jeg har bedrevet. Nå er jeg supermotivert og matlysten er på vei tilbake. Jeg har bare ikke kunnskaper nok om hvordan jeg skal trene effektivt. Nå kjører jeg som regel flere repetisjoner med mindre vekter da jeg vet for lite om hvor mye jeg bør ta på de forskjellige apperatene. har økt vekt når tyve reps går for lett. Kan ikke vokabularet til å trene med vektstenger+ benk. Bruker småvekter 5-kilo til å trene biceps og rygg "foroversittende ".på benk. he-he her er det jenta si som trenger en klok,tålmodig lærermester. Etter all denne allround fisletreninga er jeg nok sterk nok i alle muskelgrupper til å starte på noe skikkelig. Ønsker ikke en konkurransekropp,men en velproposjonert kropp med svakt definerte muskler. Jeg har tre problemområder. 1) Dårlig holdning.(hva skal man med flotte overarmer når ikke ryggen er rett som en påle?)2. Har ikke rumpe igjen. Den må bygges av rene muskler.. 3) Siden jeg er så tynn har jeg ikke mage,men huden er litt slapp etter at jeg fikk tvillinger. Summen er at jeg allerede har en ok kropp men nå vil jeg pinadø gjøre den super. Men hvordan ? Jeg er også motivert til å trene hjemme med videoer de andre dagene jeg ikke kan gå i studio. Har forsvinnende lite tid da jeg fyker etter to små troll hele dagen,men det er da også noe trening i det. Til deg som har tatt deg tid til å lese alt dette. Du skulle ha hatt premie. Er det noen som ville synes det var en gøy utfordring å lede meg mot målet mitt ???![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Jobber nå hardt for å gå opp i vekt. Tar Afi nutrin pulvershake for å spe på med kalorier og proteiner. Jeg har trent på apparater til og fra i to år. Jeg har trent tre ganger i uken. Man ,ons og fredag. Stort sett har jeg trent de fleste muskelgrupper hver gang, men også delt opp da jeg vet at det er hensiktsmessig.
Svar med sitat