Korleis ser dette HST programmet ut?
Benkpress 2 sett
Nedtrekk bak 2
Peck deck 1
Korsryggapp 1
Stående roing 2
Shrugs 1
Bicepscurl 2
Franskpress 2
Beinpress 2
Lårcurl 1
Mageapparat 2
Korleis ser dette HST programmet ut?
Benkpress 2 sett
Nedtrekk bak 2
Peck deck 1
Korsryggapp 1
Stående roing 2
Shrugs 1
Bicepscurl 2
Franskpress 2
Beinpress 2
Lårcurl 1
Mageapparat 2
"Går det så går det. Går det ikke, så går det over."
hva med:
skuldere og legger?
øvelser du burde ha på programmet:
benkpress
militærpress
franskpress/smalbenk
knebøy
legcurl
tåhev
markløft
sittende roing
bicepscurl
situps
dette vil dekke så godt som hele kroppen din. så kan du jo "fin pusse" siden.
Tåhev glømte eg å skrive inn.
Knebøy er ikkje heilt ideelt for ryggen 3ganger i veka har eg hørt, samme med markløft.
Framside skuldre gjennom benk og litt anna skuldre med stående roing
Benkpress*2 sett
Peck deck*1sett
Nedtrekk bak*2sett
Korsryggapprat*1sett
Stående roing*2sett
Shrugs*1sett
Bicepscurl*2sett
Franskpress*2sett
Beinpress*2sett
Lårcurl*1sett
Tåhev*1 sett
Mageapprat*2 sett (Iallefall til å begynne med, må få magen opp på eit visst nivå før eg kan skjerme den)
20 sett er gjerne litt mykje. Hmmm!
Benk 1 sett
Peck 1 sett
Nedtrekk bak 1 sett
**Siste øvelse på rygg??
Shrugs 1 sett
Stående roing 1 sett
Bicepscurl 1 sett
Franskpress 1sett
Beinpress 1 sett
Lårcurl 1 sett
Tåhev 1 sett
Mageapprat 1 sett
Er dette OK? Kunne trengt litt tilbakemelding, men det var tydligvis vrient å få her for tia.
-Ja da må eg sei, ikkje som i gamle dager nei![]()
hva mener du med den overskrifen ?
Var kanskje litt krass...
Ok fått 1 svar! Men skulle hatt litt hjelp vettu. Var liksom derfor eg skreiv inn her![]()
Men men!
Ok. Det jeg vet med HST er at du kjører få øvelser. Flere ganger i uken. Da er det gitt at du må bruke basis øvelser. Jeg syntes at du skal ha Benkpress, Knebøy og Markløft med, selv om det kanskje er litt tungt for ryggen. Men skal du ikke bli sterk da? Ha det i alle fall med en syklus. Syntes nå jeg.
Benkpress 2
Knebøy 2
Markløft 2
Militærpress 1
Franskpress 1
Bicepscurl 1
Sittenderoing 1
Tåhev 1
Magemaskin 1
Legcurl 1
Det er i alle fall de øvelsene jeg ville fokusert på. Om jeg skulle kjørt et HST program. Jeg ville kanskje kuttet ut Legcurlen. Men det er nå meg.
Hernevnte tobb prøver her å utnytte sine ekspressive evner innenfor et omstridt tema, nemlig å rullere inn et innlegg i dette forumets evigvarende syklus nesten som en perpeetum mobile! Det skal herved ikke være usagt at hernevnte tobb kan uttrykke en viss misnøye med sine demagogiske synspunkt så langt inn i granskauen som bare mulig, fordi ingen hadde visstnok responsert til herved nevntes tobb innenfor hans mentale tidsskjema. Vi KAN trekke paralleller mellom null respons og frustrasjon som et aktuellt faktatema. Dette kan som kjent resultere i et nødbrøl om å bli hørt som vi lett kan kjenne igjen i de undertrykte svarte i USA på 1960 tallet. Uansett peker den overskriften rett nok tilbake på disse symptomene som jeg har nevnt ovenfor her. Håper jeg klarte å gi deg et klart og tydelig svar. Forøvrig er det sent på kvelden og jeg er trøtt/hvesen/lei/sengeklar og denne frekke kombinasjonen kan resultere i slike innlegg. Deler jeg denne teorien med noen?Opprinnelig skrevet av NK
...I simply am not there.
kan jo være greit å høflig bumpe innlegget i stedet.
Dette er et frivillig forum der folk bruker av fritiden sin til å svare på innlegg
Jeg mente ikke å være uhøflig på noen måte hvis det var det det ble oppfattet som. Følte bare for å skrive et langt og meningsløst innlegg uten grobunn.
Hmm, ja... kan også være.
Du kan jo se på mitt HST-oppsett, og mange andres på http://www.hypertrophy-specific.com/cgi-bin/ib3/ikonboard.cgi så får du en liten pekepinne!![]()
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.