Nå må d f... meg skje noe snart....
Har pakka på snart 10 kg på et år, men herregud, syns d går så innmari treeeeeigt....
Så, jeg lurer på om noen kan anbefale en bok om DC? høres ut som d er funk i DC
Nå må d f... meg skje noe snart....
Har pakka på snart 10 kg på et år, men herregud, syns d går så innmari treeeeeigt....
Så, jeg lurer på om noen kan anbefale en bok om DC? høres ut som d er funk i DC
Jeg kan anbefale deg å lese stickyene her og muligens sjekke ut IM forumet, dette siden det ikke er gitt ut noen bøker.
Opprinnelig skrevet av Arngrim
Først 10kg er mye på et år!
Andre "there is no fuckin' book about DC"Les her du, men etter hva jeg kan si fra dette innlegget klarer ikke du følge det.
->Jepp, tok en In-Human nå<-
![]()
Mye forskjell i fettprosent? Startvekt? Trent lenge før dette?
Jeg hadde vært fornøyd med halve den vekta på 2 år... Såelnge det er muskler.
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
10kg musler?
Også klager du???
SCP![]()
byggere jobber i mange år får en bra kropp å du klager etter et år!!! hehe... 10 kg er bra!!! samme som jeg har opnådd på 2 år det... så keep up the work!!!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg har ikke økt med mer enn 1-2kilo i året max og er grisefornøyd , nå til dags så er jeg fornøyd med 0,5pr år.
Hadde det vært meg så hadde jeg driti i DC om jeg klarte 10kilo i året uten for da gjør du tydelig mer enn alt riktig allerede
Noe sier meg at det ikke er snakk om 10 kg med magert svinekjøtt det er snakk om her?
På en annen side, hvis det er det, så er dette litt av en skrytetråd!![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Oki, trodde d var en bok på d....eller no. Har ikke nett hjemme, lite populert at jeg sitter å leser trening på jobb!!!!![]()
Men det er vel kanskje sånn at man ofte tror at "alle andre" gainer mye bedre enn en selv.
starta på 68. er 77 nå. vet ikke fettprosent....den er litt høyere nå, d kjenner jeg, men ikke så mye at jeg er misfornøyd me d akkurat.
starta å trene i juni....gikk et par mnd før jeg klarte å spise sånn at jeg la på meg no
var ikke men tsom en skrytetråd, d skal jeg legge ut på offtopic senere![]()
Juni i fjor ?Opprinnelig skrevet av Arngrim
Hvis det hadde vært juni i år måtte vi jo lynsjet han!Opprinnelig skrevet av NK
![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!