Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Volumtrening a'la helvette!

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003

Volumtrening a'la helvette!

Mandag [bryst/skuldere/triceps]
    10x6 Benk-press
    10x6 Militær-press
    10x6 Smaltgrep-press

Onsdag [lår/legger]
    10x6 Knebøy
    10x6 Legcurl
    10x6 Tåhev
    5xmax Situps

Fredag [rygg/biceps]
    10x6 Nedtrekk
    10x6 Kabeltrekk
    10x6 Bicepscurls
    ----------------------

Måtte gjøre om litt her. Tenkte litt, og landet tilbake på jorden igjen. Skal kjøre Mandag - Onsdag - Fredag en stund, med denne splitten. Elsker lange trenings økter!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    øøøh, overkill?
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    06-2003
    lov å prøve da! også skal jeg føre trenings dagbok. fra i morgen av.. (-: hehe..

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Ligner litt på German Volum Traning..

står om det på iform.no hehe
    I kneel only to God , I don't see him here

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    kjører du oppvarmings sett og så velger du en vekt du klarer 10reps på i 6 settet og stopper på 10 reps på e 5 første selv om det er under failure eller kjører du 6 sett til failure hele veien ?

Gold Member tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Dette er vel ikke annet enn en noe moderert form for GVT, og da har i allefall jeg alltid kjørt det slik at jeg har møtt failure på siste settet. Ellers har jeg de siste par årene hatt best erfaringer med den formen for GVT som er omtalt mot slutten artikelen på iform.no. Den for viderekommende (he he he) med suksesivt fallende repsantall. For styrkeoppbygging er det i allefall helt suverent!!!

mvh
    Tric
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    06-2003
    Nei eni nei. Det er ikke snakk om 6 sett. 10 sett med 6 repps. Jeg har kjørt 14/12 en stund nå, og vil variere litt. GVT? Jaha, høres morsomt ut. Aldri lagt meg opp i det jeg. Ja Byggern, jeg varmer først opp litt generelt, så varmer jeg opp den musklen jeg skal trene. Så kjører jeg løs på med settene. Ganske tungt, men deilig. Trente i dag. Føler meg topp. TOPP! Pause i morgen, så på igjen til onsdag med knebøy. Kanskje litt få dager i uken? Men jeg tror de harde øktene kan retferdigjøre det. Og når det gjelder hvor mye jeg klarer. Så finner jeg en vekt jeg vet jeg kan klare sånn rundt 6 repps med. Så kjører jeg det helt til siste settet. For så å knuse helt på siste. Da blir det failure. Glemte notis boken i dag, men skal skrive dagbok i fra onsdag av. Gidder ikke noe mongo-innviklet trening nå. Kjører enkelt og hardt, så lenge det virker. Fint for styrke sier du Tric? Hadde ikke gjort meg noe. Hehe. Er pingle vet du!

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    Nei eni nei. Det er ikke snakk om 6 sett. 10 sett med 6 repps. Jeg har kjørt 14/12 en stund nå, og vil variere litt. GVT? Jaha, høres morsomt ut. Aldri lagt meg opp i det jeg. Ja Byggern, jeg varmer først opp litt generelt, så varmer jeg opp den musklen jeg skal trene. Så kjører jeg løs på med settene. Ganske tungt, men deilig. Trente i dag. Føler meg topp. TOPP! Pause i morgen, så på igjen til onsdag med knebøy. Kanskje litt få dager i uken? Men jeg tror de harde øktene kan retferdigjøre det. Og når det gjelder hvor mye jeg klarer. Så finner jeg en vekt jeg vet jeg kan klare sånn rundt 6 repps med. Så kjører jeg det helt til siste settet. For så å knuse helt på siste. Da blir det failure. Glemte notis boken i dag, men skal skrive dagbok i fra onsdag av. Gidder ikke noe mongo-innviklet trening nå. Kjører enkelt og hardt, så lenge det virker. Fint for styrke sier du Tric? Hadde ikke gjort meg noe. Hehe. Er pingle vet du!
    Som sagt GVT, selv om det opprinnelige formen var 10x10 på en vekt som førte deg til total failure på siste sett, og har du ikke hørt om GVT så har du ikke hørt mye............. .

Men som sagt - en helt super treningsform det der!!
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    06-2003
    Bare en ting å gjøre nesten gang jeg skal sette opp program (GVT). Men må trene litt styrke også, er svak som en mus! Hehehe. Har jo hørt om GVT, men aldri giddi å satt meg inn i det. Men den økten jeg hadde i går, var i alle fall himmelsk super. Aldri gledet meg så til å trene en gang, som neste økt!

Holder det med 3 økter i uken, eller kan jeg kjøre opp på å kjøre igjennom kroppen to ganger? Har tenkt til å gjøre det noen uker. Blir gøy!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2003
    Hvor mange kg under maxen din trener du på da ?

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    Bare en ting å gjøre nesten gang jeg skal sette opp program (GVT). Men må trene litt styrke også, er svak som en mus! Hehehe. Har jo hørt om GVT, men aldri giddi å satt meg inn i det. Men den økten jeg hadde i går, var i alle fall himmelsk super. Aldri gledet meg så til å trene en gang, som neste økt!

Holder det med 3 økter i uken, eller kan jeg kjøre opp på å kjøre igjennom kroppen to ganger? Har tenkt til å gjøre det noen uker. Blir gøy!
    Med det volumet holder det fint med en gjennomkjøring i uka!!
    NORKOST - yammi!!!!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.