Når jeg ser denne dama så skjønner jeg at det er håp for alle (deriblant meg)!
Dette er HELT fantastisk....
http://atvs.vg.no/player/?id=20680
Når jeg ser denne dama så skjønner jeg at det er håp for alle (deriblant meg)!
Dette er HELT fantastisk....
http://atvs.vg.no/player/?id=20680
Hu var sprek ja. Er glad jeg, om jeg i det hele tatt blir så gammal.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
ja leste dette her! ganske stilig![]()
vi hadde et pensjonist par på gymmet jeg tidligere trente på som også var en del i media grunnet form og styrke i gammel alder![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
PER ja... Stemmer... Ja når du sier det, så husker jeg at mange prøvde å unngå dem etter hvert- for å slippe all praaaaaten hver eneste gang, hehe.
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!
gmilf![]()
This is war, take no prisoners (D.Yates)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Tøft.![]()
Alle tenker på det, derfor spør jeg. Tror dere hun bruker noen form for "hormonbehandling"? Hun så helt utrolig ut for alderen. Hud, muskelmasse, fettprosent etc. Funker slik "aldrings"/hormon-terapi som vi diskuterte for noen uker siden på samme måte på kvinner som på menn?
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Tenkte også detHun så jo ikke ut som hun var en dag over 60..
Men at det er noe ekstra i bilde her, det kan det da ikke væer noen tvil om? Hun har jo mer muskler enn flere av kara på gymmet
Men for all del, uansett hva hun bruker og ikke bruker; imponerende!
<3Fitnessfrøken<3
hun har ikke blitt testet positivt enda så da er hun ren!!!!!!11111 har dere sett henne sette noe kanskje??
Neida skal slutte å leke styrkeløfter, jeg tror nok det finnes litt kunstige hormoner i den kroppen der ja, liten tvil om det faktisk.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................