Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Whats wrong with me????

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37

Whats wrong with me????

Ok, vil bare ha intelligente svar;P

Altså... de 2 siste ukene har alt gått rett vest, ang treninga... har stagnert skikkelig egentlig. Overtrening er utelukket. Føler meg pigg osv men eksempelvis idag...

(Bytta dag1 og 2 i 5x5 power, da det var så fullt, så ble 6dager pause istedet for 7).

Benkpress 5x5
    Dips 2x10
    Skrå flyes 2x10
    Smalbenk 5x10

Benkpressen måtte jeg ha hjelp på 2 siste på 3 siste sett, enda jeg tok like mye sist gang i vekt uten hjelp. Men er nøye med å ikke trene til failure, derfor heller hjelp enn å stoppe opp etc.
    Dipsa gikk litt tyngre enn sist og men kjørte mindre pause så den er grei.
    I skrå flyes slår hoft og rygg seg helt vrang, mens tricepsn blir maks oppumpa å stig.
    Det ender med at jeg ikke får til smalbenk mer enn 8 repps på første sett å må gi meg. Ikke pga smertene men armene vil rett og slett ikke mer.

DET ER ENORMT FRUSTRERENDE.

Var syk for 3 uker siden, etter det har jeg senket kcal med 1000, hakke vært så gira på mat. Har drukket kanskje 5-6helger på rad nå, men drikker ganske moderat, dog drakk kanskje litt for mye på lørdag, men spiste godt og ble ikke dårlig.

Noen tips på hva jeg bør gjøre ?

Kjørte 1 thermox idag, for å få meg pigg igjen, merka lite til den gitt.. :/

Tenkt på å øke kcal med 1000 fra imorgen å se hvordan det går.. kjøre på med litt extra med c-vitamin, selen m.m , kanskje er det er lite virus ute å går i kroppen uten at jeg kjenner noe til det....

JEG ER SUR! :evil: :evil: :evil:
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Føler med deg, er oppi akkuratt den samma suppa, og kommer til å følge med nøye her

Kroppen må være redusert på en eller annen måte, da er det mest logisk for min del at jeg sliter med ettervirkninger av den siste forskjølelsen jeg hadde / virus ..

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    du kutter 1000kcal og drikker alkohol og så lurer du hvorfor du mister trykket ? forstår jeg spørsmålet rett her

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg går rundt konstant med tett nese og er ofte små syk noe som har påvirket treningen min. Men etter jeg startet å sove minimum 8 timer hver natt har alt blitt mye bedre, bortsett fra den tette nesa mi.
    En annen ting jeg har merket er at jeg er litt småsløv hele dagen bortstett fra på treningen der er jeg mere fokusert :-?
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    du kutter 1000kcal og drikker alkohol og så lurer du hvorfor du mister trykket ? forstår jeg spørsmålet rett her
    Den var freidi, mulig jeg lite blod i hodet til å tenke klart nå, altså har alltid vært svak for alkoholen... jeg lå på rundt 3300kcal ei stund før jeg økte til 4000-4500, følte ikke noe extra trykk da heller, og kreatinen, ja den har jo forsvunnet helt selv om jeg bruker den nå, får ta en titt på vitargoen.... men fra og med imorgen skal jeg spise som en bjørn igjen!!!

Av og til er man blind når det gjelder seg selv, tipper alle har opplevd det. *ro ro*

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Du løste mysteriet selv sier vi

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av stor og sterk
    Jeg går rundt konstant med tett nese og er ofte små syk noe som har påvirket treningen min. Men etter jeg startet å sove minimum 8 timer hver natt har alt blitt mye bedre, bortsett fra den tette nesa mi.
    En annen ting jeg har merket er at jeg er litt småsløv hele dagen bortstett fra på treningen der er jeg mere fokusert :-?
    høres ut som allergi! du kan ta blodprøve hos legen, så finner du det ut.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    ja kanskje det, har jo den jævla papegøyen som støver rundt så kanskje det er den.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27

Re: Whats wrong with me????

Sitat Opprinnelig skrevet av Hardway
    Benkpressen måtte jeg ha hjelp på 2 siste på 3 siste sett, enda jeg tok like mye sist gang i vekt uten hjelp. Men er nøye med å ikke trene til failure, derfor heller hjelp enn å stoppe opp etc.
    Du trener forbi failure når du kommer til det punktet hvor du trenger hjelp for å fullføre reppene. Å ikke trene til failure vil si å gi seg før du ikke klarer flere repper selv.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Du misforstår. Jeg greier de selv, men da bruker jeg for mye krefter, slik at jeg ikke greier å hente meg inn til neste økt. Poenget mitt er ikke å løfte vekta 5 gang for å løfte den 5 gang, men tar heller å får hjelp på siste 2 om jeg kjenner det blir for merkbart tungt.

Kunne uten tyna mer reps men det ville være å 1) ikke følge programme 2) trene til failure

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

Heheheh

Dette er vel helt vanlig i kroppsbygging verdenen, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kommet på gym'et og hatt en dårlig dag.
    Personlig merker jeg mest til kommende forkjølelser eller sykdom eller overtrening.
    Er du sår eller matt i muskulaturen så er det gjerne et tegn på at noe er i gjerde, det samme gjelder også om du har løftet ekstremt tungt i samme øvelse forrige gang du kjørte den øvelsen du sliter med (eksempel; maksløft i benkpress).
    Alkoholen er selvsagt noe du burde slutte med, alkohol er vanndrivende og "fucker" opp væskebalansen din og i og med at 70% av muskulaturen er væske kan det være det som er problemet ditt, tror heller ikke det er noe vits i å ta kreatin om du drikker alkohol for da vil jo alt vannet som kreatinen binder i musklene dine også forsvinne.
    Prøv å drikk mye vann før og under trening, ta gjerne litt salt i maten før trening også for å binde væske i kroppen (da får du iallefall et lite jukse pump).

Mitt råd i slike situasjoner er å gå bort ifra de øvelsene du vanligvis kjører og bruke andre øvelser som du ikke har noe forhold til rent kg messig, da blir du ihvertfall ikke psykisk nedbrutt når du ikke klarer det samme som sist. Jeg bruker mye hantler istedetfor benkpress og noen ganger benkpress i maskin for å variere og for ikke å binde meg til vektene om du skjønner.

Næringsinntaket ditt er høyt nok og jeg tror ikke du vil få noe mere trykk av å spise 1000kcal mer, kroppsbyggere på rundt 90 kg ligger på rundt 2500-3000 kcal om dagen og bygger bra på det.
    Jeg kjørte tunge vekter under min diett, til og med da jeg passerte 2000 kcal grensen nedover uten at det gikk utover trykket - heller viktig hva du spiser og når.
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Takk for et konstruktivt svar! er nok som du påpeker flere faktorer som kan påvirke resultatet. Skal prøve å se på de forskjellige, og se om jeg kan rette på noe (,noe jeg garantert kan)

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    en ting som irriterer meg litt fortiden, er at jeg SOOOOOOOOVER. sover ensten 12 av 24 timer nå for tiden. Ekstremt mye. Har vel sovet i strekk 3 dager nå, utenom trening og skole. WHY? er det med på å ødelegge? eller er det bare at det er så mørkt ute, som gjør det slik? Eller er det noe som sitter igjenn i kroppen, siden vi var bjørner. at vi skal sove om natten?

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Er nok pga mørketida.. Var ferdig på skolen kl 13 idag, la meg 1330 ca.. Mamma vekket meg kl 1530 og sa nå var klokka 4 og det var middag.. Jeg var helt borte vekk og begynte å lure på hvorfor i faen hun vekte meg klokka 4 om natta..hehe.. Trodde det var midt på natta siden det var så mørkt ute

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Diezel: HEHE

Men fan, det er flere som er slappe her... orker ikke tanken på tren engang.. bare å rulle inn en liten pause her trur jeg...

x
    :)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.