Ok, vil bare ha intelligente svar;P
Altså... de 2 siste ukene har alt gått rett vest, ang treninga... har stagnert skikkelig egentlig. Overtrening er utelukket. Føler meg pigg osv men eksempelvis idag...
(Bytta dag1 og 2 i 5x5 power, da det var så fullt, så ble 6dager pause istedet for 7).
Benkpress 5x5
Dips 2x10
Skrå flyes 2x10
Smalbenk 5x10
Benkpressen måtte jeg ha hjelp på 2 siste på 3 siste sett, enda jeg tok like mye sist gang i vekt uten hjelp. Men er nøye med å ikke trene til failure, derfor heller hjelp enn å stoppe opp etc.
Dipsa gikk litt tyngre enn sist og men kjørte mindre pause så den er grei.
I skrå flyes slår hoft og rygg seg helt vrang, mens tricepsn blir maks oppumpa å stig.
Det ender med at jeg ikke får til smalbenk mer enn 8 repps på første sett å må gi meg. Ikke pga smertene men armene vil rett og slett ikke mer.
DET ER ENORMT FRUSTRERENDE.
Var syk for 3 uker siden, etter det har jeg senket kcal med 1000, hakke vært så gira på mat. Har drukket kanskje 5-6helger på rad nå, men drikker ganske moderat, dog drakk kanskje litt for mye på lørdag, men spiste godt og ble ikke dårlig.
Noen tips på hva jeg bør gjøre ?
Kjørte 1 thermox idag, for å få meg pigg igjen, merka lite til den gitt.. :/
Tenkt på å øke kcal med 1000 fra imorgen å se hvordan det går.. kjøre på med litt extra med c-vitamin, selen m.m , kanskje er det er lite virus ute å går i kroppen uten at jeg kjenner noe til det....
JEG ER SUR! :evil: :evil: :evil:

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat