Hvordan utfører man widowmaker DC-style? Tenkte hovedsakelig på hvordan man gjør det med knebøy!
Hvordan utfører man widowmaker DC-style? Tenkte hovedsakelig på hvordan man gjør det med knebøy!
Er du fortsatt ikke under 95 kg HIT?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Etter oppvarming så kjører man først 1 sett med 4-8 reps. Så tar man av vekter til man har en belastning man tror man klarer 12 reps på ca. På denne vekten så går man til man er tom dvs 20+ reps. Det gjør man ved å kjøre et såkalt "breath set" dvs kjør til du ikke klarer mer. Stå med låste bein, pust dypt et par ganger, kjør et par reps til, ny pause, et par til etc til man er tom. Man ligger aldri fra seg vekten.
Noen som vet hvor man får kjøpt seg en "loggbok"?
Oki, forstår. Et helvete med andre ordOpprinnelig skrevet av MrMuscle
Kjører du knebøy i Smithmaskin MrM?
Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Thanx. Bare jeg som ikke får frem noen bilder av hvordan bøkene er?
Nei jeg fikk ikke frem bildene heller.
Jeg kjørte den i smithen i en god periode. Men ikke nå lengre, nå kjører jeg den fritt. Og har kjørt frontbøy fritt siden jeg begynte med DC.
Kanskje denne gjør samme nytten?
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...=730271&rom=MP
Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Kunne jo sjekket i treningsdagboken din, men hvor mye klarer du å kjøre i frontbøy?
visst oppsettet i den boken følger Power Factor prinisppene så ser den nok helt anderledes ut en en vanlig loggbok, men jeg vet ikke. Har brukt WEIDER sin i et par år selv.Opprinnelig skrevet av FitFrank
Forrige trening hadde jeg 105kg x 8, 75kg x 20 på frontbøyen.
Det er ikke dårlig, men så er du en myk kar så du klarer vel å gå rett ned og opp? Verre for de som ikke er myke som detter forover.Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Er den å anbefale? Trenger bare oversiktelige ark som man kan logge trening på. Trenger ikke å ha oversikt over kost, søvnmønster, kosttilskudd osv.Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Opprinnelig skrevet av FitFrank
http://www.amazon.com/gp/reader/0968...59#reader-link
Når man ikke trener ofte så er det jo idiotisk at man det er en logg for hver dag. Er det slik den du har er?
Hva skal du kjøpe en sånn fancy loggbok for? Dette kan man fint lage selv i word. Jeg bruker bare en slags mappe som holder fast A4 ark, et slags portabelt skriveunderlag. Loggarket jeg bruker er ikke fullt før etter to måneder, genialt!
Jepp er den jeg har. Er kanskje dumt at det er dager i den ja. Men det går greit. Varer i et år nesten så sånn sett går det fint.Opprinnelig skrevet av FitFrank
Teknikken på frontbøy er alfa omega ja. Å være myk i leggene er viktig for balansen sin skyld. Men det krever en det styrke i overkroppen for å ha riktig holdning gjennom hele løftet.Opprinnelig skrevet av FitFrank
Man har jo alltid lyst på noe fancyOpprinnelig skrevet av AxMataz
Legg ut det arket du bruker da...
Vet du hva, den harddisken jeg har arket på er ødelagt, har det ikke her. Men jeg vet at noen andre har lagt ut ark i en eller annen tråd, vent litt så skal jeg se om jeg finner det....
Genialt!Opprinnelig skrevet av AxMataz
Opprinnelig skrevet av FitFrank
Smith eller enda bedre hvis du har en hack-squat maskin fungerer bra for oss høye "buttere".
Excel loggbok
Her kommer det litt forskjellig, må nok redigeres litt, men det fikser du.![]()