Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: wii fit

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

wii fit

er fortiden p[ besøk hos min søster i London, og de har wii fit, som jeg bestemte meg for å teste. har hørt så mye positivt om det, men jeg ble skikkelig "skuffa" (om d er det rette ordet, ikke begeistra ihvertfall!). joda, det var litt stilig, men tror virkelig ikke det er en god måte å komme i form på. hvor nøyaktig målingen er av hvor sunn er er vil jeg heller ikke tro stemmer.

jeg trener minst 5 ganger i uka, spinning, sykling, jogging, og styrke. er i ganske god form, har hvilepuls på under 50, springer fint en mil uten prob osv.. men på wii fit fikk jeg en fysisk alder på 33 (er 20!) og fikk beskjed om at jeg var i elendig form! BMIen var 20, så det var greit. Men den sa også at vekten til de jeg bor med er fin, noe den umulig kan være når jeg ser på dem... no offence..

noen andre som hart prøvd wii fit?? hva mener dere??
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Trodde du virkelig at et videospill kom til å være en god treningsform så stempler jeg deg som delvis tilbakestående. Det er bare jippo og mannskit
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

tilbakestående??

jeg leste i teknisk ukeblad om test av spillet, og fet hadde fått terningskast 5, og det sto at det vaar meget bra, og overgikk deres forventninger. kosthold og trenings "ekspert" kari jaqueson )ellr hvordan d i allverden staves) hadde også gitt det god karakter.. derfor bler jeg overrasket over hvor elendig det var..

The blogg =)

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    jeg leste i teknisk ukeblad om test av spillet, og fet hadde fått terningskast 5, og det sto at det vaar meget bra, og overgikk deres forventninger. kosthold og trenings "ekspert" kari jaqueson )ellr hvordan d i allverden staves) hadde også gitt det god karakter.. derfor bler jeg overrasket over hvor elendig det var..
    Vel, at det er bedre enn å sitte i ro er det ingen tvil om, men at det er fullverdig trening er heller tvilsomt. Kari sier vel det hun sier når hun får nok penger tenker jeg helvete, hadde jeg fått nok penger skulle jeg sagt at wii fit gav deg 5kg på benken på en treningsøkt. Og unnlatt å si at det var kun hvis man la Wiien oppå benken, ofc.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hehe, slutt å ta treningstips fra teknisk ukeblad, er nok ikke mye som skal til der for at de blir slitne å svette etter en test.. kari jaqueson også for den saks skyld, men nå er vell målgruppa dems de værste sofasliterne, og for dem er jo klart litt bevegele bedre enn ingenting...

MEN tilgomed jeg har hørt mye positivt og greier om det der, og hører man noe nok så tror man på det til slutt.. så skjønner godt du trodde det her var en bra, gøy liten kardiomaskin, men da fikk vi det i allefall avkreftet
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg bruker kun wii fit og har aldri vært i bedre form. Testet hvor sterk jeg hadde blitt på gymmet her om dagen og der hadde jeg jammen meg gått opp til 200x10 i markløft!

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk drar på gym når de bare kan kjøpe seg en wii?
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Jeg bruker kun wii fit og har aldri vært i bedre form. Testet hvor sterk jeg hadde blitt på gymmet her om dagen og der hadde jeg jammen meg gått opp til 200x10 i markløft!

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk drar på gym når de bare kan kjøpe seg en wii?
    Samme her. Siden det funka så bra så testa jeg det samme med guitarhero. Og tror du ikke jeg klarer alle sangene i spillet på en virkelig gitar? Er helt rått på fester når jeg drar frem kassegitaren og viser skillsa mine jeg har lært i guitar hero.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    BigBoy trener jo på denne hele tiden...

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    BigBoy sverger til wee fitten i sitt defferegime.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    at du i det hele tatt tar en slik en test i et ukeblad for god fisk er jo skremmende
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    jeg trener minst 5 ganger i uka, spinning, sykling, jogging, og styrke. er i ganske god form, har hvilepuls på under 50, springer fint en mil uten prob osv..
    Tror ikke du er i målgruppen for Wii Fit akkurat
    wat

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    BigBoy trener jo på denne hele tiden...
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    BigBoy sverger til wee fitten i sitt defferegime.
    Trente.. Er for lat til kardio om dagen..

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

jaja..

Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    at du i det hele tatt tar en slik en test i et ukeblad for god fisk er jo skremmende

om jeg tok den for god fisk er vell ikke akkurat det som stemmer, eller det som var poengent. Jeg syntes det virket rart, og var derfor overrasket av å høre så my positivt om den av andre brukere! var ganske skeptisk selv.. bare glad jeg ikke har brukt penger på det tror nok jeg holder meg til sykkelen min =)

The blogg =)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.