Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: www.13uker.no

General MrBJ sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    33

www.13uker.no

Hey hey hey....

Jeg trener kampsport 3dg i uken, tot 4,5t.
    Melder meg inn på studio på mandag, tenkte å få bygd opp en vakker muskuløs kropp.

Er det noen som har tro på konseptet www.13uker.no?
    Er det noe jeg kan satse på?

På tide å få gjort noe nå, for det blir ikke nok med kampsporten! Så jeg er kjempe giret, og klar for å gi full gass!

Blir det for mye å trene vekter etter kampsport?
    Feks Mandag: 1800-1930 Karate og 2030-2130(2200) Vekter/Mage/Rygg
    Tirsdag: Vekter + Kondisjon
    Onsdag: Karate 1800-1930 og 2030-2130(2200) Vekter/Mage/Rygg
    Torsdag: Vekter + Kondisjon
    Fredag: 1800-1930 Karate og 2030-2130(2200) Vekter/Mage/Rygg
    Lørdag: Fritrening
    Søndag: Fri

Evt hvordan bør jeg legge opp uken??? Tar hjelp med stor takk...

25år
    183Høy
    90Kg

Takk

MrBJ :flame:

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Registrerte meg på dette for å se hva det var.
    Det minner litt om "body for life challenge". En skal se hvem som oppnær best mulig resultater i løpet av 13 uker. Man kan begynne nårsomhelst. Og man kan trene hva som helst (men de anbefaler RYP). Kosthold er selfølgelig også en viktig faktor her. Man laster opp et beilde av seg selv før man begynner. Og deretter et bilde etter 13 uker. Og man kan vinne en bil.

Greit konsept spør du meg. Håper mange leser alt de har lagt ut, da mange vil ha nytte av det.

Når det gjelder ditt spørsmål. Så vil jeg si ja, det er for mye å trene styrke ETTER en kampsport økt. Uten at jeg har noe spesifikk erfaring med kampsport. Men man har nå glykagen lagre og glykagon lagre. Og disse blir tømt etterhvert. Og da er det ikke gunstig å trene videre visst man ønsker økt muskelvolum og styrke.

Visst du har planer om å følge RYP så er det jo 3 treningsdager i det programmet.
    Så da ville jeg eventuellt trent vekter tirsdag/torsdag/lørdag.

Bronse Member steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    RYP?? hvordan fungerer det da?

Medlem Skinny Pete sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30
    Prøvde RYP i noen uker, kom til andre 5 rep uke, men måtte gi opp da grunnet ny jobbsituasjon, har ikke muligheten til å ha 3 faste dager, kan ikke flytte ei økt til en annen dag i dette programmer.. Føler jeg fikk bra resultater med RYP, jeg kom da rett fra en deffeperiode og begynte å spise igjen, selvsagt legger du jo på deg da, men...

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    "releas your potenitial" det sier jo ikke så mye om hvordan det fungerer da. det er 3 trenings dager i uken ja. men hvordan er det delt opp liksom. og hva øvelser er det som blir brukt

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av steven87
    "releas your potenitial" det sier jo ikke så mye om hvordan det fungerer da. det er 3 trenings dager i uken ja. men hvordan er det delt opp liksom. og hva øvelser er det som blir brukt
    trur det heller var ment som en LINK til RYP

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    ups. det så ikke jeg. dumme meg

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    leste det programmet ja. huff det 44 sidene var tunge og lese i dag.. laaaaaang da på skolen.

dette hørest jo bra ut- men må man trene hele kroppen hver dag eller? blir det mindre effekt vist man kjører et 3 splits program. liksom rygg, skuldre og bicep på dag 1. og mage, bryst og tricep på dag 2. og bein og lår på dag 3.

er ganske ny innen trening, har hørt att man bør trene hele kroppen hver dag de 8 første ukene. så har gjort det nå i snart 9 uker. frister litt og dele opp til et split program

Medlem zigge sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Hva som er best for deg er ikke lett å si, noen stagnerer fort på helkropsprogram og begynner da med 2/3/4 splitt å øker videre på det.

Jeg hadde fullkropsprogram i ca 2 - 3 måneder før det ble for mye. Veksler nå mellom ryp/hst, 3 og 4 splitt..
    BØØØØ!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    den siste uken har jeg kjørt 3 split program. synnst det er sykt effektivt. men vil være sikker på att jeg ikke feil trener eller noe sånnt

Medlem
    Ble medlem
    10-2004
    Hovedsaken er at du har progresjon i treningen uansett om du velger split eller ryp/ hst .

Benny
    Gjest
    Jeg kjører RYP programmet og trener kampsport 3 ganger i uken i tillegg. Kampsport trener jeg på mandag, tirsdag og torsdag. Vekter trener jeg alltid rett etter skolen på mandag onsdag fredag. funker ganske så bra for meg iallefall, har kommet til 5 rep fasen nå og still going strong

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.