www.citygym.no
ta en kikk da gymmet vårt endelig har fått hjemside![]()
www.citygym.no
ta en kikk da gymmet vårt endelig har fått hjemside![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Nice, skulle ønske det minnet om mitt eget.
may the wind always be at your back,
and the sun always upon your face,
and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.
flott gym, flytter jeg noensinne til sandnes så må jeg melde meg inn der.
det gjør du ikke dumt i! at gymmet er bra er en ting, kom og opplev det nære miljøet vi harOpprinnelig skrevet av MrMuscle
![]()
"alle" så og si er kompiser![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Han Kamerat16 som har tatt bildene burde gjort en bedre jobb. Flesteparten var jo uskarpe og ute av fokus.
Men det man kunne se av bildene, viste et anstendig gym som jeg sikkert hadde satt pris på å trene på selv. Synd man ikke har noe tilsvarende i Stavanger
Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen
Enig med Superted at han som skal ta biler ikke bør kjøre så hardt på trening han ikke klarer holde kameraet i ro, jeg tar mye bedre bilder med mobilcammet mitt. ikke bare var de uskarpe, mange dårlige vinkler.. Eller så var det ikke dumt å få opp en skikkelig side.. Blir helt sikkert trening på meg der neste gang jeg er i traktene![]()
jeg bor i stavanger å trener der ute såOpprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen
er 10 minutt med tog ut

Så meget bra ut det gymmet der. Hvis jeg er på de kanter der må jeg ta turen innom.
Damn han arild haugen på profil siden så ut som en skikkelig kraftkar, og så var det en snåling med navn eivind som hadde profil og![]()
Could not agree more.Opprinnelig skrevet av Alek
Opprinnelig skrevet av Ryus
hehehe.... joa... det kan stemme det![]()

Liker ikke togOpprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
![]()
Det er gale nok at jeg allerede trener i denne forstaden, pga nær beliggenhet til jobb, men City Gym ligger jo nesten midt i hjertet av denne kreftbyllen av et tettsted.
Jeg er miljøskadet nok som det er, om jeg ikke skal utsette min skrantende psykiske helse med å trene på en plass som ligger solid forankret i rånenes nasjonalpark. Men tanken var god![]()
Var inne på sidene tidligere i dag,men nå når jeg skulle inn og titte funket ikke siden....hadde ikke fått med meg profilene og tenkte å kikke på dem nå..men men jaja pytt pytt:-))
Tone:-))
siden er oppe og nede titt som det er pga konstruksjon! helt ny side som er i begynner stadiet, hele siden skal forbedres osv...
og til deg tivoli! joda bra poeng hehe... men uanz vell verdt det! jeg syker eller tar tog fra stavanger og helt ut til city så gla er jeg i det gymmet![]()

city gym er flottflott detmange kjekke mennesker der.. de fleste ihvertfall!
litt liten plass er det vel.. men det jobbes vel med saken har jeg forstått..
http://www.citygym.no/butikk.html
Er det 149 kroner for 4 kg kreatin eller skal det være 400gram?
koster jo 169 for 4kg CLA også... dritbillig mann!
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye
Er nok en 0 for mye ....altså 400g istenden for 4000gOpprinnelig skrevet av Artifex
nja, tviler på de selger CLA i løsvekt daOpprinnelig skrevet av SparcoT
![]()
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye
At boksen er 400g istenden for 4000g...you see??Opprinnelig skrevet av Artifex
Sykler du mener? Damn! Bor på Forus da eller? HeheOpprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
Edit: Første tog stasjon er vel Mariero?
Edit2: Få bildene (på profiler) opp i eget vindu og med mulighet for å bla videre til andre bilder på den profilen evt. velge andre profilbilder.
BØØØØ!
Han der hulken var jo galstor!
Opprinnelig skrevet av zigge
har leilighet på gausel ja men sykler fra dama som bor rett oppenfor stavanger sentrum!
tar som oftest toget siden det som oftest er DRITA vær!!
edit2: si det i forumet på siden dems heller![]()
da er vi kanskje naboerOpprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
hvor på gausel?
rett bak kampsport institutetOpprinnelig skrevet av SparcoT
boganes ringen
ok, ikke naboerOpprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
![]()
hehe.. gausel er stort daOpprinnelig skrevet av SparcoT
![]()
Ganske så stilrent der jaog likte utsalget deres
Virka som et veldig koslig gym!
Den jeg trener på er så stor og upersonlig igrunn..
Han Arild "hulken" fyr'n så litt skummel ut:P hehe..Big fellah!:P
<3Fitnessfrøken<3
Fine greier, men jeg trener på Blindern,Centrum Athletica for en billig penga.Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
Kan knapt bli bedre![]()
For et latterlig flott gym!
Mitt ser bare ut som "kjære jeg krympet gymmet og sendte det i søppelkverna".
Bra priser var der også. (Men det er vel ikke lov å ta forskjellige priser for gutter og jenter, folk har fått pisk for det før mener jeg på
Jeg føler meg snytt.
Kan ikke dere lage et i Ålesund også?`
Finnes jo bedre tilbud en svømmehallen, selv i Ålesund da!
Oh, the boy's a slag... The best you ever had.
Ja, jeg vet.
Trente på 3t før i tiden, og synes det var et supert gym.
Velutrustet på det meste.
Grunnen til at jeg trener på svømmehallen er fordi jeg har bestemt meg for å svømme, og medlemsskapet dekker begge deler.
Skjønt, jeg visste ikke at treningsrommet var så stusselig som det viste seg å være da. Hadde jeg visst det så hadde jeg ikke gjort det, men nå har jeg betalt for et år så da får det stå til.
og btw, 3t er svindyrt.
400 kr pr mnd betalte jeg. skampris. Ikke noen rabatter for helårsabonnement heller.
Likte at det var en MARKLØFT-PLATTING. Er et tegn på at det legges opp til skikkelig trening![]()
men er det bare en benk på gymmet? så slik ut..mulig jeg ser dårlig..:P
<3Fitnessfrøken<3

to![]()
Hei!
Har fått lagt ut nye bilder av gymet nå! Har en kompis som er fotograf, så det ble jo endel bedre enn de gamle bildene! :P
Mvh
Dan Brunes
Webansvarlig: www.citygym.no
E-post: dan@citygym.no
Hei danOpprinnelig skrevet av dan@citygym.no
få slengt ut en profil av deg selv da![]()
nah,... har for lide biff!
trenger ikke legge ut bilder med det førsteOpprinnelig skrevet av dan@citygym.no
bare inntroduser deg som nytt medlem, fortelle hvem du, hvordan du spiser, trener osv
![]()
hehe,.. nja,... tror eg tar det på sikt! :> hehe
Ville bare informere at vi har begynt å sende ut nyhetsbrev en gang i blandt, på www.citygym.no er det et felt der du fyller inn din epost adresse, å sender den!
Du vil da motta nyhetsbrev angående kampanjer, tilbud, happenings, gennerell medlems informasjon, osv Nyhetsbrev vil bli sendt ut ca. 1 gang pr mnd.
Dere som trener på city, vurderer å bytte gym, men blir nok bare for en periode da jeg flytter til Bryne om et halvt års tid... Er det noe "bindingstid", eller kan jeg trene måned for måned?
Har trent på sportsclub havanna og litt på tennisland... Og er lei av å trene til P4 og kjenningsmelodien til loveboat... Har blitt lovt musikk nede i "beinrommet" på havannasenteret i over et år nå...

Opprinnelig skrevet av Skinny Pete
sånndu kan sikkert gjøre en avtale med gutta der som passer deg best uansett
![]()
Snakker vi prisdiskrimisjon? Lite jenter som trener der eller? Eller er det at jentene ikke tar opp så mye plass på gymmet kanskje? Lite flateareal?
:P
I'm blue baby
//Kaliber Gym
Kult gym, og hyggelig pris, tror jeg må teste det opp mot Club Athletic før jeg går til noe valg. Mye store gutter der da..![]()

Opprinnelig skrevet av BigF
heller lite jentermen har tatt seg litt opp i det siste.. appellerer kanskje ikke helt til den store jentemengden med et slikt gym...
![]()
Hadde meg en liten tur innom city idag, litt slakk økt der, 3 uker gamle babyer tar ikke hensyn til når pappan og mamman vil spise...![]()
Så egentli greit ut her, god treningsmusikk, trenger ikke være redd for å gå tom for hantler (størrelse)Benkene er jeg litt skeptisk til, skråner utover der du kan parkere stanga.... må nesten ha hjelp til å løfte av uansett der?
Skal prøve ei uke, ender nokk opp her frem til jeg flytter til bryne
Opprinnelig skrevet av Skinny Pete
Syntes det er helt greit gym, liker ikke panatta apparatene jeg. Benkene er ikke justerbare (kun 3 hakk) og hantlene har vel håndtak med plastbelegg, tynt håndtak + plast på tunge hantler gir ikke noe supert grep, men er vel kansje en vanesak.
Er vel jeg som er ingrodd etter 6-7 år på samme plassen, må nødt å ha de gode gamle apparatene mine =)
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!