Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: www.locker55.com

Medlem
    Ble medlem
    11-2002

www.locker55.com

Artikkelsiden locker55 er nå lagt ut for publikum, siden tar sikte på elementær lærdom for amatører i kroppsbyggingens verden. Innholdet skranter litt og jeg søker således gode skribenter med tid til å gjøre en innsats for fellesskapet. Locker55 er utviklet i "samsvar" med de spørsmål som går igjen her på forumet her så alle aktuelle emner er hjertelig velkomne. Man kan slik sett si at sidens misjon er å virke som et referansepunkt for nybegynnere her på forumet, man skal ikke ha problemer med å se sammenhengen mellom diskusjoner her og artikkeler på locker55.

Uansett, for å få til dette trenger jeg input fra dere. Sitter du inne med kunnskap du tror andre kan få bruk for så skriv om det, det er ikke snakk om doktoravhandlinger her, kun noen velvalgte ord for å sette folket på riktig spor

locker55: www.locker55.com
    ny artikkel: aspartam@locker55.com
    -E195

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Imponerende design, vi får se etterhvert om vi kan levere noe av interesse :8) Lykke til!

Medlem Retroboy sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    45
    Heisan Aspartam

WOOOW....Imponerende design!!

Det der kan bli jævelig bra, stå på, håper du får en masse innhold på siden og finner jeg noe jeg kan bidra med så hører du fra meg.
    "Pain Is Temorary, Glory Is Forever"
    Kreatin/Protein/ALA kalkulator klikk her!

Medlem
    Ble medlem
    12-2002
    veldig veldig bra.. strålende design..!

Medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Ser bra ut det der, har ventet på en sånn side lenge
    If Ya Wanna Grow - Ya Gotta Row

Medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Pent og rent design, veldig ryddig side. så får man bare håpe det blir noe innhold på den å

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    hehe, litt er det jo der nå også da. no basic greier i kosthold, skjønt alle artikkelene der til nå er blitt publisert her før da
    -E195

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    du må nesten bare plukke ting herfra og formulere det litt, fint om du husker å ta med nick på skribent(er) også, .. det trur jeg er tingen... samt link til selve tråden... og relaterte emner... kaan bli OK det, ... arkiv og oppslagsside...

hehe, design og design, ... fiksfakseri som ikke fremmer innholdet er ikke noe bra design og effekter fra photoshop ble ut for mange år siden...

x
    :)

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    mulighet for tilleggelse av eksterne emner vil bli lagt til, når det kommer til nicket på skribenten har alle artikkelene en forfatter-plass. grunnen til at disse ikke alltid er fylt ut til nå er fordi forfatteren av disse artikkelene ikke er kjent (de er postet av hakona, men han var ikke sikker hvem som hadde skrevet dem). angående plukking herfra er det uaktuelt, det blir for mye jobb, en artikkel skal ikke være en oppsummering av en tråd men en informell tekst. betviler at noen vil ta seg til å "scanne" gjennom trådene her for brukelig informasjon uansett, er forsovet ikke det jeg er ute etter heller. mye bedre om folk skriver om erfaringer de har med forskjellige ting +selvfølgelige fakta når det handler om kosttilskudd og slikt
    -E195

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Kjempetiltak... Utrolig fin side, kan bli veldig bra.. Pass på at du er litt selektiv med det du putter inn i siden den sånn at den ikke blir "vannet" ut på samme måte som byggdegstor siden ble!

Du sendte en pm angående artikkelskriving til meg, men hva slags artikler vil du ha? Uansett et kjempefint tiltak, all honnør til deg:=)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    pen side

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    forresten driver jeg og eksperimenterer med en ny diett type som jeg nok kan skrive om her , men trenger mer tid enda før jeg er ferdig med den og har fått testet den ut på et par frivilige sjeler.

Varg
    Gjest
    Fin side, men synes både navnet og designet kunne vært litt mer "trenings relatert". Stå på; et meget fint tilltak.

MVH
    varg

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Byggern
    forresten driver jeg og eksperimenterer med en ny diett type som jeg nok kan skrive om her , men trenger mer tid enda før jeg er ferdig med den og har fått testet den ut på et par frivilige sjeler.
    si litt om hva det går ut på da..?
    You are hotter than 92% of men on this site!

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Kjempetiltak... Utrolig fin side, kan bli veldig bra.. Pass på at du er litt selektiv med det du putter inn i siden den sånn at den ikke blir "vannet" ut på samme måte som byggdegstor siden ble!

Du sendte en pm angående artikkelskriving til meg, men hva slags artikler vil du ha? Uansett et kjempefint tiltak, all honnør til deg:=)
    Skal prøve og være selektiv med hva som slipper inn, hehe.. kan det være derfor jeg kunn sendte fåtallet pm'r? *smiske smiske skriv no fint*. Angående artikkeler så trenger jeg for nåtiden alt som kan sette nybegynnere inn på riktig spor, av treningsrelaterte artikkeler har jeg til nå en eneste artikkel. om du ønsker det kan du jo skrive noen ord om det opplegget du kjører, skal være litt spesielle greier er det ikke? eventuelt kan du jo ta noen ord om et tillskudd du er fornøyd med, skjønt.. prøv og hold det slik at nybegynnere forstår hva som står der. og forklare molekylbindingene er strengt tatt ikke nødvendig :P

generell anatomi hadde også vært bra og ha forøvrig, som du ser på siden legger jeg opp til "kurs" folk kan ta, disse vil blandt annet inneholde informasjon om en del av kroppens funksjoner og hvordan de påvirker oss.. om noe lukter intressant der er det en mulighet. du har egentlig ganske frie hender, prøver og ungå artikkeler som omhandler det samme hele tiden (les. iform's 564 artikkeler om hvordan man skal få fram magen der det står det samme i alle) så litt særegenheter og egne meninger er det plass til
    -E195

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    høres bra ut byggern, si ifra når du har noe håndfast.. stiller gjerne opp som testsubject også foresten, skjønt den burde være snill mot deffen min
    -E195

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Varg
    Fin side, men synes både navnet og designet kunne vært litt mer "trenings relatert". Stå på; et meget fint tilltak.

MVH
    varg
    hehe, navnet er kanskje litt fremed ja. du har en liten forklaring her:
    http://www.idrettsforumet.no/viewtopic.php?t=2662&highlight=faq

designet er igrunn mest laget for å være lettleselig og pent, er åpen for kommentarer der om du har noen tips. angående det kan jeg jo foresten nevne at for dere med små skjermoppløsninger er nok:
    http://home.nith.no/~haumar/mainindex.html et bedre valg
    -E195

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Fin side ja, men jeg synes logoen er vel stor, ganske unødvendig å ha så stor plass avsatt til det bildet, da resten av infoen siden må blas for å finne fram til, hadde nok redusert det bildet tror jeg.

En annen forbedring hadde også vært å skrive navnet på forfatteren bak artikkelnavnet.

Ellers så det bra ut.

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus
    En annen forbedring hadde også vært å skrive navnet på forfatteren bak artikkelnavnet.
    Hvor da mener du? på hovedsiden? når du går inn for å lese en artikkel står det publiseringsdato og forfatter i øvre høyre hjørne.
    -E195

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    På hovedsiden ja, altså listen med artikler nedover og forfatteren bakom det slik:
    Hvordan skal kreatin brukes, forfatter: Johnny Cash

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    sjønner, kan se på det
    -E195

Bronse Member
    Ble medlem
    03-2002
    Enig i den logoen...ble litt for stor. Hvis du forminsker den litt samtidig som du reduserer på rødfargen på toppen blir det mye bedre.

Også må du nesten låse fast den nederste rammen
    No brain, no gain.

Gjest
    En anna ting; det skrives artikler, og ikke artikkeler

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.